جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2 اثر مرتبط
3 روش و تهویه سه بعدی 3D با هدایت پروکسی برای انتشار
3.2 گردش کار نسل تعاملی و بازسازی مشروط 3.3 حجم
4 آزمایش و مقایسه 4.1 در نسل سه بعدی مبتنی بر پروکسی و مبتنی بر تصویر
4.2 مقایسه در مورد تولید شی 3D قابل کنترل ، 4.3 تولید تعاملی با ویرایش قسمت و مطالعات فرسایش 4.4
5 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع
مواد تکمیلی
الف – جزئیات اجرای
ب – بحث های بیشتر
ج – آزمایش های بیشتر
2.1 تولید شیء سه بعدی
تولید شیء سه بعدی یک کار محبوب در دید رایانه و گرافیک است. کارهای اولیه [Achlioptas et al. 2018; Dubrovina et al. 2019; Kluger et al. 2021] به طور عمده روی تولید بومی بازنمایی های سه بعدی از مدل ها ، مانند مشهای چند ضلعی تمرکز می کنند [Gao et al. 2022; Groueix et al. 2018; Kanazawa et al. 2018; Nash et al. 2020; Wang et al. 2018]، نقطه نقطه [Achlioptas et al. 2018; Fan et al. 2017; Nichol et al. 2022; Yu et al. 2023]، مدلهای پارامتری [Hong et al. 2022; Jiang et al. 2022]، وکسل [Choy et al. 2016; Sanghi et al. 2022; Wu et al. 2017; Xie et al. 2019]، یا زمینه های ضمنی [Chan et al. 2022, 2021; Cheng et al. 2023a; Gu et al. 2021; Jun and Nichol 2023; Li et al. 2023b; Mescheder et al. 2019; Park et al. 2019; Skorokhodov et al. 2022]، که از پایگاه داده CAD خاص یاد می گیرند [Chang et al. 2015] و …