COIN3D تولید دارایی سه بعدی تعاملی و قابل کنترل را امکان پذیر می کند

نویسندگان:

(1) Wenqi Dong ، از دانشگاه ژجیانگ ، و این کار را در زمان کارآموزی خود در Pico ، Bytedance انجام داد.

(2) Bangbang Yang ، از Bytedance به طور مساوی به این کار همراه با Wenqi Dong کمک کرد.

(3) Lin Ma ، Bytedance ؛

(4) شیائو لیو ، پیش فرض ؛

(5) لیوان کوی ، دانشگاه ژجیانگ ؛

(6) Hujun Bao ، دانشگاه ژجیانگ ؛

(7) Yuewen MA ، Bytedance ؛

(8) ژائوپنگ کوی ، نویسنده مسئول از دانشگاه ژجیانگ.

چکیده و 1 مقدمه

2 اثر مرتبط

3 روش و تهویه سه بعدی 3D با هدایت پروکسی برای انتشار

3.2 گردش کار نسل تعاملی و بازسازی مشروط 3.3 حجم

4 آزمایش و مقایسه 4.1 در نسل سه بعدی مبتنی بر پروکسی و مبتنی بر تصویر

4.2 مقایسه در مورد تولید شی 3D قابل کنترل ، 4.3 تولید تعاملی با ویرایش قسمت و مطالعات فرسایش 4.4

5 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع

مواد تکمیلی

الف – جزئیات اجرای

ب – بحث های بیشتر

ج – آزمایش های بیشتر

شکل 1: COIN3D به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از پروکسی های درشت که از شکل های اساسی مونتاژ شده اند ، کنترل آگاهانه سه بعدی را به نسل شی اضافه کنند و یک گردش کار تولید تعاملی را با ویرایش قسمت ریز دانه و پیش نمایش سه بعدی پاسخگو امکان پذیر می کنند.شکل 1: COIN3D به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از پروکسی های درشت که از شکل های اساسی مونتاژ شده اند ، کنترل آگاهانه سه بعدی را به نسل شی اضافه کنند و یک گردش کار تولید تعاملی را با ویرایش قسمت ریز دانه و پیش نمایش سه بعدی پاسخگو امکان پذیر می کنند.

چکیده

به عنوان انسان ، ما آرزو می کنیم محتوای رسانه ای را ایجاد کنیم که هم آزادانه اراده و هم به راحتی کنترل می شود. با تشکر از توسعه برجسته تکنیک های تولیدی ، اکنون می توانیم به راحتی از روشهای انتشار 2D برای سنتز تصاویر کنترل شده توسط طرح خام یا پوزهای تعیین شده انسانی استفاده کنیم ، و حتی به تدریج مناطق محلی را با …

Source link