نویسندگان:
(1) Wenqi Dong ، از دانشگاه ژجیانگ ، و این کار را در زمان کارآموزی خود در Pico ، Bytedance انجام داد.
(2) Bangbang Yang ، از Bytedance به طور مساوی به این کار همراه با Wenqi Dong کمک کرد.
(3) Lin Ma ، Bytedance ؛
(4) شیائو لیو ، پیش فرض ؛
(5) لیوان کوی ، دانشگاه ژجیانگ ؛
(6) Hujun Bao ، دانشگاه ژجیانگ ؛
(7) Yuewen MA ، Bytedance ؛
(8) ژائوپنگ کوی ، نویسنده مسئول از دانشگاه ژجیانگ.
جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2 اثر مرتبط
3 روش و تهویه سه بعدی 3D با هدایت پروکسی برای انتشار
3.2 گردش کار نسل تعاملی و بازسازی مشروط 3.3 حجم
4 آزمایش و مقایسه 4.1 در نسل سه بعدی مبتنی بر پروکسی و مبتنی بر تصویر
4.2 مقایسه در مورد تولید شی 3D قابل کنترل ، 4.3 تولید تعاملی با ویرایش قسمت و مطالعات فرسایش 4.4
5 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع
مواد تکمیلی
الف – جزئیات اجرای
ب – بحث های بیشتر
ج – آزمایش های بیشتر
چکیده
به عنوان انسان ، ما آرزو می کنیم محتوای رسانه ای را ایجاد کنیم که هم آزادانه اراده و هم به راحتی کنترل می شود. با تشکر از توسعه برجسته تکنیک های تولیدی ، اکنون می توانیم به راحتی از روشهای انتشار 2D برای سنتز تصاویر کنترل شده توسط طرح خام یا پوزهای تعیین شده انسانی استفاده کنیم ، و حتی به تدریج مناطق محلی را با …