COIN3D آموزش و ارزیابی را برای نسل 3D با وفاداری بالا بهینه می کند

چکیده و 1 مقدمه

2 اثر مرتبط

3 روش و تهویه سه بعدی 3D با هدایت پروکسی برای انتشار

3.2 گردش کار نسل تعاملی و بازسازی مشروط 3.3 حجم

4 آزمایش و مقایسه 4.1 در نسل سه بعدی مبتنی بر پروکسی و مبتنی بر تصویر

4.2 مقایسه در مورد تولید شی 3D قابل کنترل ، 4.3 تولید تعاملی با ویرایش قسمت و مطالعات فرسایش 4.4

5 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع

مواد تکمیلی

الف – جزئیات اجرای

ب – بحث های بیشتر

ج – آزمایش های بیشتر

مواد تکمیلی

در این ماده تکمیلی ، ما جزئیات بیشتری از روش خود را در Sec شرح می دهیم. علاوه بر این ، ما همچنین آزمایش های بیشتری را در Sec انجام می دهیم. ج – نتایج کیفی تر را می توان در فیلم تکمیلی ما یافت و کد منبع با پذیرش این مقاله منتشر می شود.

جزئیات اجرای

A.1 آماده سازی مجموعه داده

در آزمایش ما ، از زیر مجموعه LVIS OBJAVENE استفاده می کنیم [Deitke et al. 2023] برای آموزش مدل ، که شامل 28،000+ شی پس از یک فرآیند پاکسازی اکتشافی به دنبال لانگ و همکاران است. [Long et al. 2023]بشر برای نمایش نمایش ، ما 16 نمایش تصویر را با سرعت -30 درجه تنظیم کرده ایم و به طور مساوی از 360 درجه به سمت جسم روبرو می شویم.

A.2 آماده سازی داده های ارزیابی و مطالعه کاربر

A.3 آموزش و جزئیات شبکه

شکل I: ما روش خود را با بافت روش سنتز بافت مقایسه می کنیم [Richardson et al. 2023]بشرشکل I: ما روش خود را با بافت روش سنتز بافت مقایسه می کنیم [Richardson et al. 2023]بشر

شکل J: ما ویرایش قسمت محدود به پروکسی خود را با Fantasia3D مقایسه می کنیم [Chen et al. 2023a] تنظیم دقیقشکل J: ما ویرایش قسمت محدود به پروکسی خود را با Fantasia3D مقایسه می کنیم [Chen et al. 2023a] تنظیم دقیق

نویسندگان:

(1) …

Source link