CMO ها باید 5 مهارت اصلی را در سال 2021 توسعه دهند

عکس پروفایل نویسنده

@لومیت پاتللومیت پاتل

لومیت پاتل نویسنده پرفروش کتاب “Lean AI” و نایب رئیس رشد در IMVU است.

مدیر ارشد بازاریابی مدرن (CMO) همیشه با فن آوری های جدید ، کانال ها ، مقررات و تغییر تنظیمات مشتری سازگار است. این واقعیت فراتر از مسئولیت ها و مجموعه مهارت های سنتی آنها ، آنچه ما در CMO مدرن به دنبال آن هستیم شکل می دهد.

CMO های مدرسه قدیمی تمایل بیشتری دارند تاکتیکی – با تمرکز بر برنامه بازاریابی کلی ، ارزش ویژه برند و “صدا” و روابط عمومی. تمایل به دیجیتال این بود که به معیارهای پوچ مانند بازدیدها و کلیک ها متکی باشد.

با این حال ، خواسته های C-suite مدرن به CMO نیاز دارد تا بتواند تمام جنبه های یک کسب و کار را کنترل ، مدیریت و اندازه گیری کند ، تجربه مشتری را بهینه و بهینه کند و بتواند به طور مداوم درآمد را مقیاس بندی کند. CMO باید ثابت کند که در توسعه یک شرکت مهم هستند.

در اینجا پنج مهارت اصلی برای موفقیت CMO مدرن آورده شده است.

1. CMO ها باید مبتنی بر داده باشند

مفهوم “بازاریابی مبتنی بر داده” برای مدتی وجود داشته است اما با گسترش مجموعه داده ها با نرخ نمایی ، همچنان رشد می کند. CMO مدرن نه تنها در تجمیع داده ها از منابع مختلف بلکه باید مهارت و دانش لازم برای تفسیر آنها را داشته باشد.

توانایی استفاده از داده ها و بینش ها می تواند اطلاعات …