CMOها خواستار تکیه بر محتوای هوش مصنوعی برای سئو شدند

الی شوارتز، نویسنده سئوی محصول مبتنی بر سئو، بحثی را در لینکدین در مورد وجود مدیران ارشد بازاریابی (مدیران ارشد بازاریابی) که معتقدند محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی یک استراتژی سئو است، شروع کرد. او پیش‌بینی کرد که پس از پایان یافتن استراتژی‌های آنها، حسابرسی در راه خواهد بود.

این چیزی است که الی باید بگوید:

بسیاری از مدیران ارشد مدیریت فکر می کنند که محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی یک استراتژی SEO است که جایگزین سئو واقعی می شود.

این اشتباه منجر به افزایش تقاضا برای استراتژیست‌های سئو می‌شود تا به آنها کمک کند تا وقتی متوجه شوند ممکن است اشتباه کرده‌اند، ترافیک خود را اصلاح کنند.

همه در بحث، که 54 نظر دریافت کرد، به جز یک پسر، به شدت با الی موافق بودند.

سیاست گوگل در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چیست؟

خط‌مشی Google تغییر نکرده است، اگرچه آنها خط‌مشی‌های راهنمایی و هرزنامه خود را در 5 مارس 2024 همزمان با عرضه به‌روزرسانی الگوریتم اصلی مارس 2024 به‌روزرسانی کردند. بسیاری از ناشرانی که از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کردند، متعاقباً گزارش دادند که رتبه‌بندی خود را از دست داده‌اند.

با این حال، گفته نشده است که استفاده از هوش مصنوعی برای کسب رتبه های ضعیف کافی است، بلکه محتوایی است که برای اهداف رتبه بندی ایجاد شده است.

Google این دستورالعمل‌ها را به‌طور خاص برای محتوای تولید شده خودکار، از جمله محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نوشته است (کپی ماشین Wayback به تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۴)

«سیاست طولانی مدت ما برای هرزنامه این بوده است که اگر هدف اصلی دستکاری رتبه در نتایج جستجو باشد، استفاده از اتوماسیون، از جمله هوش مصنوعی مولد، هرزنامه است. خط مشی به روز شده با همان روح سیاست قبلی ما و بر اساس همان اصل است. گسترش یافته است تا روش‌های پیچیده‌تر ایجاد محتوای مقیاس‌پذیر را در نظر بگیرد، جایی که همیشه مشخص نیست محتوای با کیفیت پایین صرفاً از طریق اتوماسیون ایجاد شده است یا خیر.

خط مشی جدید ما به این منظور کمک می‌کند که مردم با وضوح بیشتری روی این ایده تمرکز کنند که تولید محتوا در مقیاس در صورتی که با هدف دستکاری رتبه‌بندی جستجو انجام شود، سوءاستفاده‌کننده است و این که چه درگیر اتوماسیون باشد و چه انسان‌ها، اعمال می‌شود.»

بسیاری در بحث الی موافق بودند که اتکا به هوش مصنوعی توسط برخی سازمان ها ممکن است آنها را آزار دهد، به جز آن یک نفر در بحث.

بحث را در لینکدین بخوانید:

بسیاری از CMO ها فکر می کنند که محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی یک استراتژی SEO است که جایگزین SEO واقعی می شود

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Cast Of Thousands

Source link