تکمیل خودکار به خریداران این امکان را میدهد که یک فرم کامل را با یک کلیک تکمیل کنند و در وقت آنها در مواردی مانند پرداخت آنلاین یا ایجاد حساب جدید صرفهجویی کنند. همچنین به کاهش خطاهایی مانند غلط املایی کمک می کند و اطلاعات شخصی آنها را ایمن نگه می دارد.
تحقیقات گوگل نشان میدهد که تکمیل خودکار هم به خریداران و هم به تاجران کمک میکند
تحقیقات اخیر گوگل نشان داده است که تکمیل خودکار میتواند هم برای بازرگانان آنلاین و هم برای خریدارانی که به آنها خدمات میدهند، یک تغییر بازی باشد. برای انجام این تحقیق، تیم Chrome فرمهای تماس و پرداخت جمعآوریشده از کاربرانی را که به اشتراکگذاری آن اطلاعات رضایت داشتند، تجزیه و تحلیل کرد. پس از بررسی این دادهها در هزاران وبسایت پربازدید کروم در ایالات متحده، محققان به یک ارتباط جالب پی بردند.
بازدیدکنندگان وبسایتی که از تکمیل خودکار استفاده میکردند نرخ رها کردن فرمها بهطور قابلتوجهی پایینتر بود و زمان بسیار کمتری را برای تکمیل فرمها صرف میکردند: متوسط وبسایت کاهش 75 درصدی در رها شدن و در پایان خریداران، کاهش 35 درصدی در تکمیل مشاهده داشت. در حالی که بسیاری از عوامل به یک تجربه پرداخت مثبت کمک میکنند، دادهها نشان میدهند که تکمیل خودکار میتواند نقش قابل توجهی داشته باشد.