کدام ربات هوش مصنوعی بهترین است؟

ChatGPT در مقابل Google Bard در مقابل Bing Chat: نکات کلیدی

  • چت ربات های هوش مصنوعی (AI) مانند ChatGPT، Google Bard و Bing Chat می توانند فرآیندهای بازاریابی شما را ساده کنند.
  • در حالی که می‌توانید با ChatGPT، Bard و Bing Chat مکالماتی شبیه انسان داشته باشید، اما تفاوت‌هایی با هم دارند.
  • بهترین چت ربات هوش مصنوعی برای کسب و کار شما به نیاز شما بستگی دارد.
  • بازاریابان می توانند از ChatGPT به عنوان دستیار محتوا برای ایجاد ایده های پست وبلاگ و پیش نویس محتوا استفاده کنند.
  • Google Bard به اینترنت متصل است و می تواند به بازاریابان کمک کند تا بهینه سازی موتور جستجوی صفحه (SEO) را تجزیه و تحلیل کنند.
  • بینگ چت از آنجایی که به اینترنت متصل است و منابع آن را ذکر می کند، یک دستیار تحقیقاتی عالی است.

نمی توان انکار کرد که ادغام هوش مصنوعی (AI) در فرآیندهای بازاریابی شما دارای چندین مزیت است. ابزارهای مختلف هوش مصنوعی می توانند به شما در تجزیه و تحلیل داده ها، تولید کد، نوشتن محتوا و ویرایش تصاویر کمک کنند.

چت ربات‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT، Google Bard و Bing Chat می‌توانند فرآیندهای شما را ساده‌تر کنند، اما کدام یک برای کسب‌وکار شما بهتر است؟ در بحث ChatGPT در مقابل Google Bard و Bing Chat، باید نیازهای خود را در نظر بگیرید تا بهترین راه حل هوش مصنوعی را برای خود شناسایی کنید.

به خواندن مزایا و معایب ChatGPT، Bard و Bing Chat ادامه دهید. وقتی اینجا هستید، برای نکات بیشتر در زمینه بازاریابی دیجیتال و دریافت آخرین اطلاعات هوش مصنوعی، در خبرنامه رایگان ما مشترک شوید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

ChatGPT در مقابل Google Bard در مقابل Bing Chat: کدام ابزار هوش مصنوعی برای تجارت شما بهترین است؟

در حالی که هر سه چت ربات هوش مصنوعی پاسخ‌هایی شبیه انسان به درخواست‌ها ارائه می‌کنند، اما از نظر منابع داده، مدل‌های مورد استفاده و موارد دیگر متفاوت هستند! جدول زیر تفاوت های آنها را خلاصه می کند:

ChatGPT گوگل بارد بینگ چت
توسعه دهنده OpenAI گوگل مایکروسافت
مدل هوش مصنوعی استفاده شده GPT-3.5 یا GPT-4 پالم 2 GPT-4
اپلیکیشن موبایل به عنوان یک برنامه در دستگاه های iOS و Android موجود است از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است به عنوان یک برنامه در دستگاه های iOS و Android موجود است
منبع اطلاعات با کتاب ها، مقالات خبری و مجلات از سال 2021 و بالاتر آموزش دیده است اینترنت و سایر خدمات گوگل مانند یوتیوب و نقشه گوگل اینترنت
انواع دستورات پذیرفته شده است متن و صدا متن، صدا و تصویر متن، صدا و تصویر
نوع خروجی تولید شده متن متن و تصاویر (بارد می تواند خروجی متن را با صدای بلند بخواند) متن و تصاویر (چت بینگ می تواند خروجی متن را با صدای بلند بخواند)
زبان های پشتیبانی شده بیش از 50 زبان بیش از 40 زبان بیش از 50 زبان
ذخیره سازی داده ها کاربران می توانند به مکالمات گذشته خود دسترسی داشته باشند و مکالمات را ادامه دهند کاربران می توانند به مکالمات گذشته خود دسترسی داشته باشند کاربران می توانند به مکالمات گذشته خود دسترسی داشته باشند و مکالمات را ادامه دهند
بهترین کاربردها برای بازاریابی – ایده های موضوع وبلاگ را ایجاد کنید
– پیش نویس محتوا را بنویسید
– ایجاد خلاصه ای از محتوای موجود
– ایجاد نشانه گذاری طرحواره برای یک صفحه
– عملکرد سئوی داخل صفحه را تجزیه و تحلیل کنید
– مشاوره بازاریابی سفارشی ایجاد کنید
– ایده های محتوا تولید کنید
– پیش نویس محتوا را بنویسید
– درباره یک موضوع تحقیق کنید

بیایید هر ربات چت هوش مصنوعی را بررسی کنیم تا بفهمیم که ChatGPT، Google Bard یا Bing Chat برای کسب و کار شما بهترین است:

ChatGPT

chatgpt یک ربات چت AI است که از nlp استفاده می کند

ChatGPT که توسط OpenAI توسعه یافته و در نوامبر 2022 راه اندازی شد، یک چت ربات هوش مصنوعی است که از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تعامل با کاربران به صورت مکالمه به بیش از 50 زبان استفاده می کند. این چت ربات هوش مصنوعی با داده های مربوط به سال 2021 و بالاتر آموزش داده شده است. از مدل Generative Pre-trained Transformer 3.5 (GPT 3.5) استفاده می کند.

می تواند محتوا، مقاله، ایمیل و کد بنویسد. ChatGPT می تواند به سوالات بعدی پاسخ دهد و حتی اشتباهات خود را بپذیرد.

کاربران می توانند از طریق مرورگرها و از طریق برنامه های تلفن همراه در دستگاه های Android و iOS به ChatGPT دسترسی داشته باشند. در سپتامبر 2023، OpenAI اعلام کرد که قابلیت‌های صوتی و تصویری را برای ChatGPT ارائه می‌کند.

chatgpt پشتیبانی صوتی دارد

می‌توانید با پرداخت 20 دلار در ماه به طرح اشتراک آن ChatGPT Plus دسترسی داشته باشید تا به ویژگی‌های جدید و زمان پاسخ سریع‌تر دسترسی داشته باشید. ChatGPT Plus از مدل GPT-4 استفاده می کند.

بهترین استفاده از ChatGPT برای بازاریابی

بازاریابان می توانند از ChatGPT به عنوان دستیار محتوا برای نوشتن استفاده کنند:

  • ایده های موضوع وبلاگ
  • رئوس مطالب پست وبلاگ
  • پیش نویس پست رسانه های اجتماعی
  • پیش نویس های فیلمنامه
  • خلاصه مطالب موجود
  • ایمیل ها

مثال استفاده از chatgpt

از زمان نگارش این مقاله، ChatGPT با داده های مربوط به سال 2021 و بالاتر آموزش داده شده است، بنابراین قابلیت های تحقیقاتی آن محدود است. به همین دلیل، همیشه خروجی ChatGPT و سایر ابزارهای هوش مصنوعی را بررسی کنید.

گوگل بارد

بارد گوگل

Google Bard یک چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است که از مدل Pathways Language Model 2 (PaLM 2) استفاده می کند. مانند ChatGPT، Google Bard از NLP استفاده می کند، بنابراین می تواند مانند یک انسان با شما صحبت کند.

هدف Bard ارائه پاسخ و بازیابی اطلاعات برای کاربران به جای نمایش صفحه نتایج جستجو است. می تواند:

  • متن بنویس
  • ترجمه زبان ها
  • برنامه سفر خود را برنامه ریزی کنید
  • تصاویر مرتبط را به دستورات خود نشان دهید

حتی می توانید از صدا و تصویر برای درخواست های خود استفاده کنید.

جستجوی تصویر بارد گوگل

پاسخ‌های Google Bard بر اساس اطلاعاتی است که در آن آموزش دیده است و سایر سرویس‌های Google که به آنها دسترسی دارد.

بهترین استفاده از Google Bard برای بازاریابی

از آنجایی که Google Bard به اینترنت متصل است، می‌تواند کارهای بازاریابی بیشتری نسبت به تولید ایده‌ها و کپی‌های موضوعی انجام دهد. می تواند وظایف بازاریابی زیر را انجام دهد:

  • یک نشانه گذاری طرحواره برای یک صفحه ایجاد کنید: پیوندی به صفحه ای که برای آن به نشانه گذاری طرحی نیاز دارید ارائه دهید. نشانه گذاری را تست کنید – و هر کدی که با استفاده از ابزار هوش مصنوعی ایجاد می کنید. چت ربات هوش مصنوعی به کاربران یادآوری می کند که از کد با احتیاط استفاده کنند. پرسش‌های متداول Bard بار دیگر تاکید می‌کند که هنوز آزمایشی است و کاربران باید قبل از استفاده همه کدها را آزمایش و بررسی کنند.

از google bard برای ایجاد نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید

  • عملکرد سئوی داخل صفحه را تجزیه و تحلیل کنید: از Bard برای تجزیه و تحلیل سئوی داخل صفحه درخواست کنید شما همچنین می توانید از او بخواهید که توصیه هایی برای بهبود سئوی صفحه در صفحه ارائه دهد.

استفاده از google bard برای سئوی صفحه

  • به شما مشاوره بازاریابی سفارشی می دهد: اگر یک تیم بازاریابی متشکل از یک تیم هستید یا یک فرد انفرادی به ایده نیاز دارید، می توانید از Google Bard برای ارائه مشاوره بازاریابی به شما استفاده کنید. با این حال، نکات آن را با یک دانه نمک مصرف کنید. برای بهترین نتایج، با کارشناسان انسانی مانند تیم WebFX که تجربه انجام کمپین ها را دارند، مشورت کنید!

استفاده از google bard برای مشاوره بازاریابی

بینگ چت

بینگ چت که توسط مایکروسافت توسعه یافته است یک چت ربات هوش مصنوعی است که از مدل GPT-4 استفاده می کند. از یادگیری ماشین و NLP استفاده می کند تا بتوانید با آن مکالمه ای شبیه انسان داشته باشید.

بینگ چت

بینگ چت بهتر است با مرورگر مایکروسافت اج استفاده شود. همچنین می توانید از برنامه موجود در دستگاه های تلفن همراه iOS و Android استفاده کنید.

مانند ChatGPT و Bard می تواند برای شما محتوا تولید کند و به سوالات شما پاسخ دهد. بینگ چت به اینترنت دسترسی دارد تا بتواند به سوالات مربوط به رویدادهای جاری پاسخ دهد. همچنین پیوندهایی به منابع ذکر شده در پاسخ های خود ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد بینگ چت، سبک مکالمه است. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند یک سبک مکالمه خلاقانه، دقیق یا متعادل با بینگ چت داشته باشند:

  • خلاق: این سبک برای استفاده از بینگ چت برای طوفان فکری و نوشتن محتوا بهترین است.
  • دقیق: از این سبک برای پاسخ‌های ساده از چت بینگ استفاده کنید. بهترین کار برای جستجوی پاسخ فوری به سوالات است.
  • متعادل: این سبک مکالمه هر دو سبک را با هم ترکیب می کند و خلاقیت را ارائه می دهد و پاسخ ها را مختصر نگه می دارد. این بهترین حالت برای مواردی مانند برنامه ریزی سفر یا درخواست توصیه است.

بهترین استفاده از بینگ چت برای بازاریابی

بینگ چت مانند Google Bard به اینترنت متصل است تا بازاریابان بتوانند از آن برای کارهای مختلف استفاده کنند، از جمله:

  • تولید ایده محتوا
  • نوشتن پیش نویس برای محتوا
  • تحقیق در مورد یک موضوع

کاربران به راحتی می توانند پاسخ های بینگ چت را از طریق پیوندهایی که در پاسخ های خود ارائه می دهد تأیید کنند.

مراجع چت بینگ

کدام بهتر است: ChatGPT، Google Bard یا Bing Chat؟

هر چت ربات مجهز به هوش مصنوعی مزایا و معایب خود را دارد. بهترین چت بات برای کسب و کار شما، رباتی است که متناسب با نیاز شما باشد.

ChatGPT یک دستیار نویسندگی عالی می سازد که می تواند موضوعات پست وبلاگ را توصیه کند و قطعات نوشته شده شما را پیش نویس کند. می توانید از Google Bard به عنوان یک دستیار SEO استفاده کنید که صفحات شما – و حتی رقبای شما – را تجزیه و تحلیل می کند و اقداماتی را برای بهبود رتبه شما توصیه می کند.

بینگ چت هنگامی که به کاربران پاسخ می دهد پیوندهایی به مراجع خود ارائه می دهد و آن را به ابزاری عالی برای تحقیق تبدیل می کند. چه ChatGPT، Bard، یا Bing Chat را انتخاب کنید، به انسان‌ها نیاز دارید تا خروجی ابزار هوش مصنوعی شما را تأیید کنند و آن را برای سوگیری بررسی کنند.

اگر به دنبال کارشناسانی هستید که در تلاش‌های بازاریابی و مدیریت ابزارهای هوش مصنوعی به شما کمک کنند، به دنبال WebFX نباشید. ما تیمی از متخصصان بازاریابی دیجیتال هستیم که با هوش مصنوعی بیگانه نیستند. پلتفرم رشد ما، MarketingCloudFX، توسط IBM Watson AI طراحی شده است.

علاوه بر این، تیم ما به ارائه خدمات عالی به مشتریان خود اختصاص دارد – از درک نیازهای شما و یادگیری طناب در صنعت شما تا رشد سود شما.

با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید تا با یک استراتژیست در مورد خدمات هوش مصنوعی ما صحبت کنید!