در دوران کودکی، آیا تا به حال یک برگه تقلب مخفیانه در یک آزمون با خود در مدرسه وارد کرده اید؟ یا اگر بازیهای ویدیویی بازی میکردید، آیا تا به حال به دنبال کدهای تقلب برای باز کردن قفل چیزها در برخی بازیها به جای باز کردن قفل آنها به صورت ارگانیک بودهاید؟
من واقعاً نمیتوانم اخلاقیات این نوع تقلب را بپذیرم، اما همه برگههای تقلب از نظر اخلاقی چندان مشکوک نیستند. در این صفحه، من یک برگه تقلب دارم تا به شما کمک کنم از ChatGPT بیشترین استفاده را ببرید.
بنابراین، دقیقاً چه چیزی در این برگه تقلب ChatGPT وجود دارد؟ چهار حوزه اصلی وجود دارد که به آنها خواهیم پرداخت:
با تسلط بر این چهار زمینه، میتوانید بهترین نتایج را از ChatGPT ایجاد کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید، چه برای کارهای شخصی و چه برای تقویت استراتژیهای تجاری خود.
ما در مورد همه اینها با جزئیات بیشتری در زیر صحبت خواهیم کرد، اما شما همچنین می توانید خلاصه ای از اطلاعات موجود در این صفحه را با این اینفوگرافیک مفید بررسی کنید:
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نکات و ترفندهای ChatGPT به خواندن ادامه دهید و سپس مطمئن شوید اشتراک هفتگی درآمد – خبرنامه ایمیل ما – برای نکات بیشتر در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای کسب و کار شما!
ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!
پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!
ایمیل خود را در زیر وارد کنید:
فرم اشتراک درون خطی – CTA 72
“*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد
(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)
عناصر یک فرمان ChatGPT
بخش اول این برگه تقلب ChatGPT بر ایجاد اعلان های مؤثر متمرکز است. به هر حال، دستورات برای گرفتن نتیجه از ابزار ضروری هستند.
در اینجا پنج عنصر وجود دارد که باید در دستورات ChatGPT خود در نظر بگیرید:
- قالب
- سبک
- نقش
- متن نوشته
- مثال ها
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک به ادامه مطلب بروید!
1. قالب بندی
اولین چیزی که باید در دستورات ChatGPT خود بگنجانید، قالبی است که می خواهید ابزار از آن استفاده کند. آیا می خواهید پاسخ به شکل نمودار باشد؟ آیا می خواهید با ساختار یک پست وبلاگ نوشته شود؟ از ابتدا باید فرمت را مشخص کنید. همچنین باید تعداد کلماتی که می خواهید پاسخ داده شود را نیز درج کنید.
2. سبک
عنصر دیگری که باید گنجانده شود، سبک و لحن است. به ChatGPT بگویید از چه نوع صدایی می خواهید استفاده کند. شاید بخواهید صدایی معمولی و آرام داشته باشید. یا شاید شما یک حرفه ای و آکادمیک می خواهید. می توانید از آن بخواهید که جدی، خنده دار یا هر چیز دیگری باشد.
3. نقش
یه چیزی تو می توان انجام دادن در فرمانهای ChatGPT – اگرچه مجبور نیستید – این است که به ابزار بگویید نقش یا شخصیت خاصی را بر عهده بگیرد. اینجا جایی است که از آن میخواهید به گونهای پاسخ دهد که گویی یک شخص خاص (یا نوع شخص) است. بنابراین، میتوانید از آن بخواهید که به عنوان یک سرآشپز حرفهای به شما پاسخ دهد، یا میتوانید به عنوان یک شخصیت، مانند یودا، به شما پاسخ دهد:
4. زمینه
یکی دیگر از اطلاعات اختیاری (اما مفید) که باید در درخواستهای خود بگنجانید، زمینه است. اینجاست که به ChatGPT اطلاعاتی در مورد آنچه که میخواهید (و چرا) میدهید.
برای مثال، ممکن است توضیح دهید که قصد دارید با پاسخی که به شما میدهد، چه کاری انجام دهید، یا در وهله اول چه چیزی باعث شد که آن را درخواست کنید. این می تواند به ChatGPT کمک کند تا پاسخ مرتبط تری ارائه دهد.
5. مثال ها
در نهایت، می توانید چند مثال برای کار با ChatGPT ارائه دهید. اگر می خواهید از نوع خاصی از محتوا تقلید کند، این مرحله ایده خوبی است. بنابراین، شاید بخواهید که یک پست رسانه اجتماعی برای شما تولید کند. میتوانید نمونههایی از پستهای موجود در رسانههای اجتماعی خود را به آن بدهید تا به آن کمک کنید تا بفهمد به دنبال چه هستید.
مشکلات رایج ChatGPT که باید مراقب آنها باشید
بخش تاسف بار استفاده از ChatGPT این است که مستعد آن است بسیاری از مسائل. اگر میخواهید بیشترین استفاده را از این ابزار ببرید، باید از این مسائل آگاه باشید تا بتوانید برای آنها آماده شوید و زمانی که ظاهر شدند در اطراف آنها حرکت کنید.
در اینجا پنج مشکل متداول وجود دارد که ممکن است هنگام استفاده از ChatGPT با آن مواجه شوید:
- توهمات
- کمبود خلاقیت
- تعصب ریشه دار
- مهارت های ریاضی ضعیف
- مشکل در مسیرها
در زیر بیشتر بدانید.
1. توهم
متأسفانه، برای ChatGPT بسیار رایج است که “توهم” می کند – یعنی کاملاً پاسخ های نادرست را می سازد. بخش خطرناک در مورد این توهمات این است که ChatGPT آنها را به همان اندازه که اطلاعات واقعی را ارائه می دهد با اطمینان ارائه می کند، بنابراین اگر خودتان تحقیق نکنید، ممکن است با اطلاعات جعلی گمراه شوید. حتی اگر از آن منابع بخواهید، ممکن است منابع جعلی باشد.
2. کمبود خلاقیت
مشکل دیگر ChatGPT این است که از آنجایی که هر کاری که انجام می دهد از محتوای موجود انسانی کپی شده است، واقعاً نمی تواند ایده های جدیدی را به خوبی ارائه کند. اگر تلاش کنید و آن را وادار به انجام این کار کنید، یا ایده های موجود را از جایی آنلاین سرقت می کند، یا ایده ای ایجاد می کند که هیچ معنایی ندارد.
فقدان خلاقیت همچنین به این معنی است که در درک یا تولید طنز بد است.
3. تعصب ریشه دار
اگرچه OpenAI بسیاری از این مشکل را در طول زمان برطرف کرده است، ChatGPT هنوز برخی از تعصبات ریشهدار را حفظ کرده است. دلیلش این است که هر آنچه می داند از محتوای انسانی آموخته شده است که ذاتاً مغرضانه است. ChatGPT برای نشان دادن سوگیری نسبت به (و علیه) نژادها، جنسیت ها، احزاب سیاسی و موارد دیگر شناخته شده است.
4. مهارت های ریاضی ضعیف
ChatGPT ابزاری نیست که بخواهید از آن برای کمک به ریاضیات استفاده کنید. اگر سؤالات حسابی ساده ای مانند «2 + 2 چیست؟» به آن بپردازید، می تواند به خوبی از پس آن برآید. اما اگر سعی کنید هر گونه مشکل کلمه پیشرفته ای را به آن وارد کنید، گیج می شود و اغلب نتایج بسیار نادرست برمی گرداند.
5. مشکل در جهت
در نهایت، ChatGPT معمولاً از تمام دستورالعملهایی که شما به آن میدهید پیروی نمیکند. برای مثال، اگر تعداد کلمات خاصی را بخواهید، احتمال نسبتاً بالایی وجود دارد که به سادگی آن را نادیده بگیرد. و اگر از آن بخواهید کاری مانند ارائه منابع انجام دهد، ممکن است فقط از انجام این کار امتناع کند و ادعا کند (به دروغ) مجاز نیست.
روش های آموزش ChatGPT روی داده های شما
به خصوص اگر از ChatGPT برای اهداف تجاری استفاده می کنید، ممکن است راهی برای این کار بخواهید آن را بر روی داده های سفارشی آموزش دهید. این داده ها ممکن است اطلاعاتی یا سبکی باشند، و نوشتن را برای ابزار با لحن صدای دلخواه شما آسان تر می کند.
در هر صورت، ممکن است شنیده باشید که چگونه می توانید ChatGPT را روی داده های سفارشی آموزش دهید، و ممکن است تعجب کنید که چگونه این کار را انجام دهید. خوشبختانه، این همان چیزی است که مجموعه بعدی نکات ChatGPT ما در مورد آن است. در اینجا پنج روش مختلف وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:
- قابلیت چت استاندارد
- تعاملات سفارشی
- پلاگین های ChatGPT Plus
- سازندگان چت بات شخص ثالث
- آموزش داده های سفارشی پایتون
اگرچه دستورالعملهای دقیقی در مورد هیچ یک از این روشها در اینجا پیدا نمیکنید، میتوانید در ادامه بخوانید تا کمی بیشتر در مورد هر یک بدانید.
1. قابلیت چت استاندارد
ساده ترین روش آموزش ChatGPT بر روی داده های شما این است که هر بار که به آن درخواست می دهید، آن داده ها را ارائه دهید. اگرچه این ساده ترین رویکرد است، اما فقط برای موارد یکبار مصرف خوب است. اگر میخواهید ChatGPT هر بار که درخواستی را وارد میکنید از دادههای شما استفاده کند، بهتر است از یکی از روشهای زیر استفاده کنید.
2. دستورالعمل های سفارشی
روش دیگر استفاده از دکمه «دستورالعملهای سفارشی» است که با کلیک بر روی نام نمایه خود در گوشه سمت چپ پایین ChatGPT میتوانید آن را پیدا کنید. با این کار یک کادر گفتگو باز می شود که می توانید داده های خود را وارد کنید. سپس ChatGPT از آن داده ها به طور خودکار در تمام پاسخ های خود استفاده می کند.
3. افزونه های ChatGPT Plus
اگر میخواهید ChatGPT دادهها را در قالب خاصی مانند صفحهگسترده اکسل بخواند، بهترین گزینه استفاده از یک افزونه برای وارد کردن دادههای خود است. برای انجام این کار، باید یک اشتراک ChatGPT Plus داشته باشید. سپس می توانید افزونه ها را از فروشگاه افزونه ChatGPT پیدا و نصب کنید.
4. سازندگان چت بات شخص ثالث
اگر قصد دارید از ChatGPT برای ایجاد یک ربات چت سفارشی استفاده کنید، و به همین دلیل است که میخواهید آن را روی دادههای خود آموزش دهید، بهتر است از یک سازنده چت ربات شخص ثالث استفاده کنید. با انتخاب ابزار خود شروع کنید. سپس، یک کد API در ChatGPT ایجاد کنید، آن را به ابزار متصل کنید و آن ابزار را به داده های خود متصل کنید.
5. آموزش داده های سفارشی پایتون
در نهایت، اگر شما واقعا میخواهید روشی را که ChatGPT از دادههای خود استفاده میکند سفارشی کنید، میتوانید با کدنویسی دستی یک اسکریپت سفارشی در پایتون، کل آن را تنظیم کنید. این امر مستلزم آن است که مجموعه ای از مراحل پیچیده را دنبال کنید که تنها در صورتی ارزش انجام آن را دارند که تجربه کدنویسی زیادی داشته باشید (یا اگر فردی در تیم شما باشد که این کار را انجام می دهد).
نمونه کارهایی که می توان از ChatGPT استفاده کرد
تا کنون، ما روی راههایی برای بهینهسازی استراتژی ChatGPT تمرکز کردهایم. اما برای جمعبندی فهرست نکات ChatGPT، به برخی از دلایلی که ممکن است بخواهید در وهله اول از ChatGPT استفاده کنید، نگاه میکنیم. در چه نوع وظایفی می تواند به شما کمک کند؟ در اینجا چند نمونه هستند:
- پژوهش
- تولید محتوا
- تحلیل محتوا
- ایجاد کد
- خدمات مشتری
این یک لیست جامع به هیچ وجه نیست. با این حال، ایده ای از برخی از وظایفی که ممکن است از این ابزار برای آنها استفاده کنید، به شما می دهد. به خواندن ادامه دهید تا کمی بیشتر در مورد هر کدام بدانید!
1. تحقیق
یکی از ساده ترین راه ها برای استفاده از ChatGPT انجام تحقیق است. ممکن است به دنبال چیزی باشید که در مورد آن کنجکاو هستید، یا ممکن است در حال انجام تحقیق برای یک پروژه تجاری باشید. به هر دلیلی، ChatGPT می تواند برای برخی تحقیقات اولیه مفید باشد (اما مراقب توهمات باشید).
2. تولید محتوا
یکی از رایج ترین راه های استفاده از ChatGPT ایجاد محتوا با آن است. برخی از افراد از آن برای نوشتن صفحات کامل برای خود استفاده می کنند، اما با توجه به تمام خطاهایی که ابزار مستعد ایجاد آن است، من این کار را توصیه نمی کنم. در عوض، من استفاده از ChatGPT را برای کمک به ایجاد خطوط کلی برای محتوای خود توصیه می کنم، در حالی که هنوز صفحات واقعی را خودتان می نویسید.
3. تحلیل محتوا
علاوه بر کمک به شما ايجاد كردن محتوا، ChatGPT نیز می تواند به شما کمک کند تجزیه و تحلیل محتوای موجود میتوانید تکه بزرگی از متن را وارد کنید و از ChatGPT بخواهید آن را خلاصه کند، ویرایشهای دستوری انجام دهد یا اطلاعات خاصی را انتخاب کند. حتی می توانید از آن بخواهید متن را به زبان دیگری برای شما ترجمه کند.
4. ایجاد کد
ChatGPT ممکن است اغلب برای ایجاد نثر استفاده شود، اما می توانید از آن برای تولید کد برای خود نیز استفاده کنید. البته، ChatGPT هنوز هم میتواند گاهی اوقات کدهای بیمعنی تولید کند، بنابراین فقط در صورتی باید از آن برای این منظور استفاده کنید که دانش کدنویسی کافی برای تشخیص اشتباهات آن داشته باشید.
5. خدمات مشتری
همانطور که قبلا ذکر شد، مشاغل اغلب از ChatGPT برای ایجاد استفاده می کنند چت ربات های خدمات مشتری برای وب سایت ها یا برنامه های آنها معمولاً، همانطور که قبلاً توضیح داده شد، این کار را با استفاده از ابزار چت ربات شخص ثالث انجام می دهید. ایده این است که یک ربات چت داشته باشیم که بتواند کاربران را در گفتگوی واقعی مشارکت دهد تا به آنها کمک کند.
آژانس های خوب بیش از 50 گواهینامه دارند.
آژانس های بزرگ بیش از 100 گواهینامه دارند.
WebFX دارد بیش از 1100+ توصیفات مشتری درخشان
ببینید چه چیزی ما را متمایز می کند
در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی با Revenue Weekly بیشتر بیاموزید
این برگه تقلب ChatGPT باید منبع ارزشمندی برای کشف نحوه بهینه سازی استراتژی ChatGPT باشد. اما اگر هنوز به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT هستید – به ویژه در زمینه بازاریابی – به جای درستی آمده اید.
توسط اشتراک در هفته نامه درآمد، خبرنامه ایمیل ما، محتوای بازاریابی جدیدی را به طور مرتب به صندوق ورودی خود ارسال می کنید. شما همچنین می توانید برخی از صفحات دیگر را در اینجا در وبلاگ WebFX بررسی کنید.
در نهایت، اگر برای استفاده از ChatGPT در کمپینهای بازاریابی خود کمک میخواهید، ما میتوانیم به شما در انجام آن کمک کنیم. با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز برای دریافت یک نقل قول رایگان!