ChatGPT به عنوان مشاور مشترک در شروع علمی: اقدام پژوهی در آموزش ابتدایی

نویسندگان:

(1) Fabiano Villan، Universidade Luterana do Brasil (ULBRA)، Curso de Licenciatura em Física;

(2) Renato P. dos Santos، Universidade Luterana do Brasil (ULBRA)، PPG em Ensino de Ciências e Matemática (PPGECIM).

خلاصه

معرفی

چارچوب نظری

ZPD و Chat GPT به عنوان یک مشاور مشترک در راهنمایی علمی

روش شناسی

نتایج و تجزیه و تحلیل

نتیجه گیری، قدردانی، بیانیه مشارکت نویسنده، بیانیه در دسترس بودن داده ها

منابع

آپندیس A

APÊNDICE B

خلاصه

زمینه: در چشم انداز آموزشی معاصر، فناوری قدرت هدایت شیوه های آموزشی نوآورانه را دارد. غلبه بر مقاومت معلمان و دانش آموزان در اتخاذ روش ها و فناوری های جدید چالشی است که باید به آن توجه شود. اهداف: ارزیابی اثربخشی ChatGPT به عنوان یک مشاور مشترک در پروژه های تحقیقاتی و تأثیر آن بر اجرای یادگیری پروژه محور (PBL)، و همچنین غلبه بر مقاومت در برابر استفاده از روش های آموزشی جدید. طرح: یک روش اقدام-پژوهشی شامل مصاحبه های بدون ساختار و استفاده از پرسشنامه از طریق فرم های گوگل استفاده شد. تنظیمات و شرکت کنندگان: پژوهش در یک مدرسه ابتدایی با مشارکت 353 دانش آموز و 16 معلم انجام شد. جمع آوری داده ها و …

Source link