11 سال گرم شدن Google: آیا جستجو گرم می شود؟

در نهایت ، “آب و هوای” گوگل یک پدیده طبیعی نیست – این امر ناشی از انتخاب های انسانی ، واکنش ها و گاهی اوقات اشتباهات است. چه تغییرات اکتشافی باشد یا ماشین محور ، همه آنها توسط همان فلسفه اصلی و مدل های تجاری هدایت می شوند.

با این حال ، نیرویی از طبیعت در پشت گرم شدن Google وجود دارد ، و این سرعت ایجاد محتوا است. بازاریابی محتوا تجارت بزرگی است و سرعت ایجاد محتوا طی 11 سال گذشته به وضوح تسریع شده است ، که به احتمال زیاد با اتوماسیون شتاب می یابد (از جمله هوش مصنوعی). این امر گوگل را مجبور می کند تا سریعتر واکنش نشان دهد ، که باعث می شود سازندگان محتوا سریعتر واکنش نشان دهند ، تا زمان مرگ گرما جهان ، یا تا زمانی که ما یک سبد تاکو را ترک کنیم و باز کنیم (به طور جدی ، بیایید آن را در نظر بگیریم).

رقابت از موتورهای جستجو مبتنی بر LLM (“AI”) ، از جمله جستجوی ChatGPT ، همچنین Google را وادار به حرکت سریع و شکستن چیزها می کند و باعث می شود بقیه ما قطعات را نگه داریم. بعید است که این جبهه با فشار زیاد به زودی از بین برود.

ما می توانیم از 11 سال گذشته چیزهای زیادی بیاموزیم ، اما در نهایت ، باید بتوانیم سازگار شویم. موج های گرمایی و طوفان های بیشتری اجتناب ناپذیر است و بعید است که کند شوند. من فقط می توانم یک ضمانت آرامش بخش ارائه دهم – تا زمانی که افراد نیاز به یافتن افراد ، مکان ها و محصولات دیگر داشته باشند ، هم موتورهای جستجو و هم بازاریابی جستجو همچنان وجود خواهد داشت.


برای لیست کامل به روزرسانی های اصلی الگوریتم به به روزرسانی “بوستون” در سال 2003 ، ما را بررسی کنید تاریخچه به روزرسانی الگوریتم گوگلبشر برای داده های روزانه در مورد Google Rankings Flux و SERP ، به ما مراجعه کنید موزکست پروژه ردیابی SERP.

Source link