با 605 متقاضی از 38 کشور، ما تحت تاثیر تنوع و کیفیت پروژه های پیشنهادی قرار گرفتیم. راهحلهای خلاقانهای برای چالشهای تجاری رایج وجود داشت، از جمله سازمانهای خبری که با مخاطبان متنوعتری درگیر میشدند، و شفافیت بیشتری در مورد نحوه عملکرد نهادهای قدرتمند مانند کسبوکارها و سازمانهای دولتی فراهم میکردند.
سی و چهار درصد از برنامه ها از ناشران منطقه ای و محلی و 25 درصد از ناشران فقط آنلاین بود. پرداختن به نیازهای مخاطبان (23 درصد) و ایجاد جامعه (10 درصد) محبوب ترین موضوعات بودند، زیرا بسیاری از متقاضیان در دنیای پس از قرنطینه ما پروژه هایی را ارائه کردند که مخاطبان یا جوامع را گرد هم آورد.