Canva در Q3 2020 10 میلیون کاربر جدید به دست آورد [مصاحبه]

 عکس نمایه نویسنده

@ justin-robertiJustin Roberti

رسانه ، روابط عمومی ، بازی ، فناوری ، fintech و بلاکچین. Zage.io

< / div>

رئیس رشد Canva بینشهایی را درباره نحوه همکاری خلاقانه تیمهای از راه دور در سیستم عامل به اشتراک می گذارد.

ما بیش از 6 ماه با احترام “جدید طبیعی” از COVID-19 فاصله داریم. در این مرحله ، شرکتهایی مانند Zoom ، Slack و Asana با داشتن راه حل مناسب برای کاربران تازه از راه دور برای همکاری و ادامه کار ، دستاوردهای بزرگی کسب کرده اند.

با این حال ، کارگران به بیش از روش های برقراری ارتباط و ردیابی – مناطقی مانند فروش ، بازاریابی و محصول نیاز به همکاری خلاقانه دارند و به ابزارهای بهره وری خلاقانه نیاز است.

از نظر ایجاد طرح و طراحی با مهارت طراحی بسیار کم مورد نیاز ، و سپس همکاری در زمینه طراحی با یک تیم ، راه حل های کمی وجود دارد که می تواند با Canva رقابت کند.

من یک طراح نیستم ، اما در یک خرج کردن ، مجبور شدم تصاویر را برای انتشار ایجاد کنم – Canva مانند ریل های سپر در یک سالن بولینگ کار می کند ، من می توانم جهت را تعیین کنم اما الگوها اطمینان حاصل می کنند که همه چیز کم و بیش در مسیر درست قرار خواهد گرفت.

سال خوبی برای Canva بوده است

با توجه به TechCrunch ، Canva داده های محصولی قوی را که حاکی از رشد چشمگیر درآمد است ، ارسال کرد ، اگرچه هیچ اطلاعات مالی عمومی از این شرکت خصوصی منتشر نشده است.

Canva اظهار داشت كه خدمات طراحي اينترنتي آنها “با افزايش 10 ميليون كاربر فقط در Q3 (نسبت به 30 ميليون كاربر در ژوئن)” رشد Q2 و Q3 را تجربه كرده است. ” فراتر از رشد چشمگیر سی و سه درصدی کاربران ، Canva اظهار داشت که از زمان شروع همه گیری همه گیر ، استفاده بیشتر از تیم مبتنی بر تیم را پشتیبانی کرده است ، که به گفته منطقی ممکن است درآمد بیشتری از اشتراک های گروهی داشته باشد.

من این فرصت را داشتم که چند سوال از دیو بورسون ، رئیس محصول ، رشد و کسب درآمد در Canva بپرسم که تیم ، محصول و بازاریابی و رشد محصول اصلی اشتراک مشترک Canva ، Canva را رهبری می کند. طرفدار ، به دنبال حضور در مانیفست رشد و رشد پادکست تجاری و فناوری.

پاسخ های دیوید بورسون:

دیوید بورسون رئیس محصول ، رشد و کسب درآمد در Canva – طرفدار

پایگاه کاربری شما کاملاً رشد کرده است کمی از ماه مارس. این را به چه چیزی نسبت می دهید؟

هیچ وقت زمان مهم تری برای ابزارهای ساده و مقرون به صرفه نبوده است که خلاقیت و همکاری را تقویت کند. به ویژه چند ماه گذشته این واقعیت را برجسته کرده است که اکنون نیاز به طراحی جهانی تر از همیشه است.

خواه مربی یوگا باشید ، صاحب کافه ، معلم یا کارآفرین باشید ، خلاقیت و ارتباط تصویری به مهارت های روزافزونی در سراسر جهان تبدیل می شوند.

از ایجاد دعوت نامه های عروسی تا پست های رسانه های اجتماعی ، افرادی که برای اولین بار از Canva استفاده می کنند به سرعت متوجه قدرت و خلاقیتی می شوند که قادر به باز کردن قفل آنها هستند. این ، همراه با یک کتابخانه گسترده و مقرون به صرفه از مواد تشکیل دهنده طراحی ، منجر به رشد سریع ما در سراسر جهان شده است.

چگونه تغییر تغییر داده است – مردم از خلاقیت به چه چیزهایی نیاز دارند ابزارهای COVID19؟

چند ماه گذشته قطعاً نیاز به ابزارهای ساده و مشترکی را که بتوانند باعث تغییر سریع به همکاری از راه دور در سراسر جهان شوند ، برجسته کرده است.

با توجه به اینکه اکثر مردم دنیا از خانه کار می کنند ، تصور منسوخ شده در مورد نیاز به همکاری از یک راه یا یک مکان خلاف آن ثابت شده است.

از زمان آغاز همه گیری همه گیر ، ما شاهد افزایش تقسیم طرح ها بهمراه رشد مداوم در سراسر جهان هستیم زیرا مشاغل کوچک محوری هستند و پیشنهادات و خدمات خود را تطبیق می دهند. از منوهای مجازی گرفته تا پست های رسانه های اجتماعی ، میلیون ها نفر از Canva برای برقراری ارتباط با کاربران خود به روزرسانی های مهم ، دانشجویان را قادر می سازند تا از راه دور یاد بگیرند و با تیم های مختلف از هرجای دنیا همکاری کنند.

مهمترین جنبه برای ما همیشه ایجاد یک سیستم عامل قدرتمند است که هم استفاده از آن ساده باشد و هم لذت بخش. برای مدت زمان طولانی ، طراحی گرافیک مانع زیادی برای ورود داشته است ، که اغلب به بودجه های گسترده یا دانش گسترده نیاز دارد.

ما معتقدیم مردم نیازی به یادگیری نرم افزارهای پیچیده ندارند ، بلکه باید این نرم افزار به اندازه کافی بصری باشد که بتواند افرادی را که از آن استفاده می کنند راهنمایی کرده و از آنها بیاموزد.

بسیاری از راه حل های SaaS وجود دارد که تلاش می کند ما را به بهره وری بیشتر برساند – آیا در طول همه گیری نیاز به خلاقیت بیشتری وجود دارد؟ چگونه این نیاز آشکار می شود و کانوا چگونه می تواند آن را برآورده کند؟

همه گیری بدون شک توجه ویژه ای را به خلاقیت معطوف کرده است ، به ویژه به دلیل باز ماندن مشاغل کوچک و در میان شیوع بیماری به جوامع محلی خود ادامه دهند.

از کارخانه های تولید مواد ضدعفونی کننده دست گرفته تا مربیان شخصی که کلاسهای دیجیتال را اجرا می کنند ، ما از نزدیک شاهد روشهایی هستیم که خلاقیت می تواند تقریباً روی هر چیزی تأثیر بگذارد.

ما به تازگی اقدامات مختلفی را برای حمایت از این کار انجام داده ایم ، از جعبه ابزار رایگان بازیابی مشاغل کوچک تا گسترش برنامه Canva برای غیرانتفاعی برای دسترسی رایگان سازمان به سازمانهای بهداشتی در طول عمر به اشتراک Canva Pro.

* تصاویر تهیه شده توسط Canva.