Cannt Stop Peeling

سانتا کلارا، کالیفرنیا، 21 آگوست 2024/Chainwire/–BANANA، بازی بیکار TON، به افزایش شهابی خود ادامه می دهد و در کمتر از سه هفته به 5 میلیون کاربر رسید.

این نقطه عطف موقعیت BANANA را به عنوان یکی از بازی‌های TON که سریع‌ترین رشد را دارد، تثبیت می‌کند و پتانسیل عظیم بلاک چین TON را برای تعامل با کاربران برجسته می‌کند.

با حمایت CARV، یک لایه داده ماژولار پیشرو برای بازی و هوش مصنوعی، داستان موفقیت BANANA با یک انفجار آغاز شد و تنها در 72 ساعت پس از عرضه، 1 میلیون کاربر به دست آورد. تا به امروز، BANANA بیش از 1 میلیون کاربر فعال روزانه، 1.4 میلیون حساب اجتماعی متصل و 45 میلیون کار درون بازی انجام شده دارد.

در BANANA، بازیکنان وارد دنیایی می‌شوند که در آن مجموعه وسیعی از موز را جمع‌آوری می‌کنند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و ویژگی‌های کمیاب هستند. با کلیک بر روی Bananas، بازیکنان با امتیاز (PEEL) پاداش می‌دهند، و وقتی شانس با آنها یار باشد، بازیکنان می‌توانند این موزها را با جوایز مختلف، از جمله امتیاز و USDT (تا 500 USDT) مبادله کنند و از تعامل اطمینان حاصل کنند.

در قلب جذابیت BANANA، پروتکل CARV، یک لایه داده انقلابی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا حق حاکمیت داده‌ای بی‌سابقه داشته باشند. بازیکنان می توانند داده های درون بازی خود را مالک، کنترل و کسب درآمد کنند و مستقیماً در ارزشی که تعامل آنها ایجاد می کند مشارکت داشته باشند.

“ما امروز فقط رشد بازی را جشن نمی گیریم – ما در حال آغاز یک دوره جدید داده و توانمندسازی …

Source link