آیا یک نام دامنه عالی می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد؟

آیا یک نام دامنه عالی می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد؟

مشاغل همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش ترافیک وب سایت خود هستند زیرا موتورهای جستجو فقط بر اساس رتبه خود ، دیدگاه کسب و کار را تعیین می کنند. چندین عامل مهم مانند محتوای خوب ، بهینه سازی موبایل و سرعت صفحه وجود دارد ، اما در مورد نام دامنه شما چیست؟ یک کیسه مختلط وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه بخوانید.

چه چیزی نام دامنه را مهم می کند؟

نام دامنه (DN ، از این پس) یک آدرس منحصر به فرد به یک وب سایت خاص است. اگر می خواهید به صورت آنلاین مورد توجه قرار بگیرید ، یعنی موتورهای جستجو ، ضروری است.

انتخاب یک DN مناسب به کاربران کمک می کند تا به وب سایت شما بازگردند و احتمال بازدید مکرر را افزایش دهند. DN به خوبی ساختار یافته همچنین به تبلیغ وب سایت شما از طریق رسانه های اجتماعی و سایر تبلیغات آنلاین کمک می کند که باعث افزایش حضور وب شما می شود.

طرف سئو و بازاریابی چیزها

این باید کوتاه ، به یاد ماندنی و مربوط به برند شما باشد. حتی اگر این امر به طور مستقیم بر رتبه موتور جستجو تأثیر نگذارد ، یک DN به خوبی مکان ، برند ، اعتبار و تعامل کاربر شرکت را ایجاد می کند. پس از آن ، بر سئو تأثیر می گذارد. بنابراین ، در حالی که می توانید بگویید که این امر بر ترافیک وب سایت تأثیر نمی گذارد ، در عین حال نیز انجام می شود.

کاربران می دانند ساخت بک لینک یا منابع به سایتی با نام قوی و معتبری که با اطلاعات به اشتراک گذاشته می شود ، آسان تر می دانند. کاربران به احتمال زیاد بر روی DN کلیک می کنند که دارای یک چهره کاربر حرفه ای روشن ، باعث افزایش اعتماد به نفس و اعتماد می شود. DNS با نام تجاری همچنین منجر به بهبود کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی می شود.

یک DN ساده و در عین حال خاص می تواند برای مشتریان بالقوه آسان را برای یادآوری برند شما و بازگشت بیشتر پس از دیدن تبلیغات خود آسان کند. دامنه ای که ساده و مؤثر است ، نرخ موفقیت کمپین های بازاریابی Pay-Click (PPC) را افزایش می دهد زیرا افراد به احتمال زیاد روی تبلیغات با دامنه های آشنا کلیک می کنند.

از طرف تلنگر ، یک نام بیش از حد پیچیده یا فراموش نشدنی به این معنی است که مشتریان بالقوه می توانند در جای دیگری به نظر برسند ، که به طور گسترده تبدیل ها را کاهش می دهد. DNS بیش از حد پیچیده همچنین شانس ساخت TIPOS را افزایش می دهد ، که می تواند کاربران را به سمت سایت های رقبا سوق دهد. بنابراین ، ارتباط همراه با سادگی همان چیزی است که حفظ کاربر در این مورد بهینه می شود.

رابطه بین DNS و SEO

به گفته گوگل ، DNS دیگر تأثیر در رتبه بندی ها ندارد.

نمایندگان آنها ادعا می کنند که DNS تکامل یافته است و اکنون در الگوریتم ها متفاوت رفتار می شود. در گذشته ، دامنه های دقیق مسابقه مانند “buycheapshoes.com” به خوبی رتبه بندی می کردند زیرا آنها مستقیماً آنچه را که کاربر به دنبال آن بود هدف قرار می دادند. اما ، با تنظیم الگوریتم ، اولویت بندی کیفیت محتوا و تجربه کاربر ضروری شد. با وجود این ، دامنه های سازگار با سئو هنوز هم تأثیرگذار هستند-آنها یادآوری و بازدید از سایت را برای کاربران نسبتاً ساده تر می کنند.

DN به خوبی تثبیت شده نیز در ایجاد اقتدار در یک طاقچه خاص مفید است. هنگامی که افراد با DN روبرو می شوند که به وضوح نشان می دهد که تجارت شما چه کاری انجام می دهد یا در چه دسته تخصص شما قرار می گیرد ، به احتمال زیاد به محتوای شما اعتماد می کنند. این می تواند منجر به افزایش تعامل ، سهام اجتماعی ، بک لینک و حضور کلی آنلاین شود که با گذشت زمان رتبه بندی جستجو را بهبود می بخشد.

چگونه یک DN دوستانه سئو کمک می کند

1. شناخت و مارک تجاری

DN که جذاب و مرتبط است ، اطمینان می دهد که برند شما به خوبی تعریف شده است و هویت شرکت را تقویت می کند. کاربران به احتمال زیاد مشاغل را به خاطر می آورند و مجدداً مورد بررسی قرار می دهند که با نام خود مطابقت خوبی دارند. برخلاف جارگون صنعت مانند BestBreadOnline247.com ، Freshbakery.com به یاد آوردن آسان تر است.

DN خوب تضمین می کند که برند شما بی دردسر است تا در کانال های مختلف دیجیتالی مانند رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل به یاد بیاورید.

2. اعتبار و اعتماد به نفس

کاربران به یک وب سایت با DN حرفه ای و یک دامنه ساده تر اعتماد خواهند کرد. اگر دامنه شما مانند Spammy مانند Discortdeals-buynow.com به نظر می رسد ، ممکن است بازدید کنندگان بالقوه از کلیک بر روی کلیک کنند. یک دامنه تمیز و مرتبط برای کاربران اطمینان بیشتری دارد زیرا تأیید می کند که احتمال وب سایت هرزنامه بیشتر نیست. ایده اعتماد یک ماده اساسی برای افزایش ترافیک و تبدیل است و جنبه های اعتماد و اعتبار به شدت تحت تأثیر DN خوب است.

3. نرخ کلیک بهبود یافته (CTR)

داشتن DN مناسب برای تجارت شما می تواند CTR شما را در نتایج جستجو بهبود بخشد. این امر به این دلیل است که وقتی کاربر دامنه خاصی را تشخیص می دهد که مطابق با میل خود باشد ، آنها مایل به کلیک بر روی آن خواهند بود. به عنوان مثال ، شخصی که در جستجوی جواهرات است ، ممکن است بیشتر روی دامنه ای کلیک کند که می گوید جواهرات دست ساز به جای یک دامنه عمومی است. سیگنال های CTR بهبود یافته به موتورهای جستجو که وب سایت شما مرتبط و ارزشمند است ، که می تواند رتبه بندی را با گذشت زمان بهبود بخشد.

4. مزیت سئو محلی

شما می توانید با افزودن عناصر جغرافیایی به DN خود ، دید جستجوی محلی خود را افزایش دهید. به عنوان مثال ، یک نانوایی در لندن از داشتن DN Londonbakery.com سود می برد. استفاده از کد DN های کشور مانند .uk یا .ca به طور خودکار به بازدید کنندگان دلالت می کند که این وب سایت برای کاربران در آن کشورها هدف قرار گرفته است ، بنابراین شانس برای نتایج جستجوی بهتر را بهبود می بخشد. شرکت هایی که در بیشتر موارد ، به صورت محلی فعالیت می کنند می توانند به راحتی از DN استفاده کنند که از موقعیت جغرافیایی آنها حمایت مالی کند.

5. لبه رقابتی بر حوزه های عمومی

داشتن یک دامنه به راحتی به یاد ماندنی ، تجارت شما را قادر می سازد تا از دیگران با نام های پیچیده یا عمومی متمایز شود. اگر دامنه شما به راحتی یادآوری می شود ، کاربران کمتر به جستجوی سایت های جایگزین می پردازند. یک DN جذاب و خلاق به افزایش بازاریابی کلمه دهان شما از طریق مشتریانی که می توانند به راحتی سایت را به خاطر بسپارند ، کمک می کند.

6. از سقوط در انتخاب دامنه ضعیف جلوگیری کنید

با مراجعه به خود دامنه ها ، DNS دقیق ، مرتبط و DN های طولانی با شخصیت های خاص و پسوندهای بی ربط ، می تواند به شدت به اعتبار و دید آنلاین شما آسیب برساند. تشویق کاربران برای بازدید از یک دامنه با داشتن DNS ساده و تمیز شروع می شود. به یاد آوردن و تایپ DNS پیچیده تولیدی نیست و در نهایت باعث از بین رفتن ترافیک می شود.

7. دامنه راست اهمیت دارد

اگرچه پسوندهای دیگر ، به عنوان مثال ، .store یا .tech محبوب هستند ، اما هنوز هم استاندارد طلا است. برای به دست آوردن حضور آنلاین قوی تر باید از کاربران تلخ و غیرقابل اعتماد جلوگیری شود. TLD های خاص در صنعت مانند .law برای خدمات حقوقی و عکس شناسی برای عکاسان می توانند به طور فوق العاده ای اهمیت بالاتری ارائه دهند.

بهترین روشها برای انتخاب DN دوستانه SEO

بیایید آنچه را که فقط در مورد آن صحبت کرده ایم خلاصه کنیم:

  1. آن را کوتاه و ساده نگه دارید– DNS بین 6 تا 14 کاراکتر به یاد آوردن و جستجوی آنها بسیار ساده تر است.
  2. آن را با مارک تجاری کنید– DN باید مخصوص تجارت شما باشد.
  3. از Hyphens و شخصیت های خاص خودداری کنید– سعی کنید فقط به شخصیت های استاندارد بچسبید ، زیرا شخصیت ها می توانند وب سایت شما را غیرقابل اعتماد کنند.
  4. پسوند درست را انتخاب کنید– اگر شما در حال اداره یک تجارت هستید ، یک برنامه افزودنی .com احتمالاً بهترین است. با این حال ، دامنه های سطح بالایی خاص مانند .Tech نیز مناسب است.
  5. اطمینان حاصل کنید که تلفظ و هجی کردن آسان است– این می تواند اثربخشی بازاریابی را از طریق کلمه دهان تقویت کند.
  6. علائم تجاری را بررسی کنید-هرگز DN ثبت نام تجاری را دریافت نکنید ، زیرا می تواند شما را با دردسر جدی سر و صدا کند.
  7. رشد آینده را در نظر بگیرید– مطمئن شوید که دامنه خیلی خاص نیست که مانع گسترش تجارت شما در آینده شود.
  8. چندین تغییر– در صورت امکان ، همچنین سعی کنید دامنه ها را با پسوندهای مختلف ثبت کنید تا مطمئن شوید که هیچ کس دیگری نمی تواند از آنها استفاده کند.

پایان

یک DN قوی به طرز جادویی رتبه های سئو شما را بالا نمی برد ، اما انتخاب DN خوب برای وب سایت شما در دراز مدت مهم است. از طریق نشانگرهایی که در مورد آنها بحث کرده ایم بخوانید و ببینید که آیا می توانید نام دامنه ای پیدا کنید که همیشه در جریان ترافیک وب سایت به شما کمی تقویت می شود.

Source link