قدرت سرور تبلیغات خود را دست کم نگیرید. در منظره رسانه ای به طور فزاینده پیچیده امروز “خرید برنامه نویسی ، خرید مستقیم ، اجتماعی ، جستجو ، CTV و سایر نقاط لمسی دیگر – این پایه و اساس اساسی هر کمپین موفق است. تمام سرمایه گذاری های رسانه ای شما ، هر چقدر هم که نوآورانه باشد ، فقط به اندازه فناوری که آنها را به هم متصل می کند ، مؤثر هستند. به همین دلیل است که ما در قابلیت های مدیر کمپین 360 سرمایه گذاری کرده ایم تا به شما در مدیریت بهتر کمپین های تبلیغاتی خود در چندین سیستم عامل و کانال کمک کنیم. همانطور که Mairi Fogle ، صاحب محصول جهانی فناوری رسانه ای در Kimberly-Clark ، آن را بیان می کند ، “مدیر کمپین 360 به ما کمک می کند تا تمام رسانه های پرداخت شده خود را اندازه گیری کنیم و بینش های خلاقانه ای را ارائه می دهیم و به ما یک دیدگاه کامل از عملکرد دیجیتالی خود می دهد. این داده های یکپارچه به ما امکان می دهد تا ایجاد کنیم تجربیات مصرف کننده مرتبط تر. € €
با رشد CTV و کمپین های فزاینده پیچیده ، این دیدگاه یکپارچه از همیشه بسیار مهم است. ما در حال معرفی ادغام های جدید شریک به مدیر کمپین 360 برای اطمینان از اتصالات یکپارچه و بینش های بی دردسر برای تبلیغ در همه قالب ها و کانال ها ، از جمله CTV هستیم.