Google روشی را برای مدیریت انبوه برای همه مشاغل شما در پروفایل های تجاری Google اضافه کرده است. به راحتی می توانید ساعتهای ویژه را از یک لیست تجاری برای دیگران کپی کنید.
کلودیا تومینا این تغییر را مشاهده کرد و جزئیات بیشتری را در مورد LinkedIn ارسال کرد. وی گفت ، “مدیریت ساعات ویژه در نمایه تجارت Google خود برای تعطیلات ، تعطیلی یا برنامه های اصلاح شده بسیار ساده تر شد! اکنون ، می توانید ساعت های ویژه ای را برای یک مکان تنظیم کنید و یکپارچه آنها را در چندین مکان مستقیم از پروفایل خود کپی کنید – چه شما در تلفن همراه (از طریق نقشه ها) یا دسک تاپ هستید. “
در اینجا یک تصویر وجود دارد:
کلودیا توضیح داد که چگونه کار می کند:
(1) ساعات ویژه ای را برای یک مکان تنظیم کنید.
(2) از ویژگی جدید “کپی ساعت” برای انتخاب مکان های اضافی در نمایه خود استفاده کنید تا همان برنامه را اعمال کنید.
(3) تمام مکان های منتخب دقیقاً همان ساعات خاص را دارند و هر یک از موجودات موجود را برطرف می کنند (بنابراین قبل از صرفه جویی ، دو بار بررسی کنید!).
او همچنین این “ملاحظات مهم” را منتشر کرد:
(1) فقط برای حساب های مدیریت 100 مکان یا کمتر در دسترس است. اگر یک برند بزرگتر هستید ، ممکن است این ویژگی فعال نباشد. من چندین حساب دارم و فقط می توانم این ویژگی را در مواردی ببینم که 100 مکان یا کمتر را مدیریت می کنند.
(2) ابتدا ساعات قدیمی را پاک کنید. این ویژگی تبعیض قائل نیست – همه چیز را از جمله ساعات ویژه از سه تعطیلات قبل کپی می کند.
(3) این یک غلبه کامل است. هر ساعت خاصی که قبلاً در مکان های انتخاب شده تنظیم شده است جایگزین می شود.
این می تواند بسیار مفید و صرفه جویی در زمان بسیار زیادی برای SEO های محلی باشد.
بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.