نحوه استفاده از اصلاح کننده های تطابق گسترده برای کمپین های جستجو

وقتی صحبت از کمپین های جستجوی پرداخت به ازای کلیک (PPC) می شود، کلمات کلیدی مورد نظر شما در مرکز ترافیک دریافتی شما قرار دارند. به همین دلیل، شرکت ها اغلب به کلمات کلیدی تطبیق عبارت و تطابق دقیق به عنوان راهی مطمئن برای هدایت ترافیک واجد شرایط بیشتر به سایت شما نگاه می کنند.

با این حال، کلمات کلیدی تطبیق گسترده می‌تواند راهی مقرون‌به‌صرفه برای گسترش کمپین‌های شما و دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر باشد. هنگامی که به صورت استراتژیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، منطبق‌های گسترده می‌توانند عبارت‌های جستجویی را که سایر انواع تطابق ممکن است از دست بدهند، جذب کنند و فرصت‌هایی را برای دستیابی به مشتریان احتمالی بیشتر ارائه دهند.

هر آنچه را که باید درباره کمپین های جستجوی تطابق گسترده بدانید در زیر بیاموزید:

اصلاح کننده تطابق گسترده چیست؟

تطابق گسترده یک نوع تطبیق کلمه کلیدی است که به تبلیغات شما اجازه می دهد در جستجوهایی که شامل مترادف ها، جستجوهای مرتبط یا جستجوهایی هستند که معنای مشابهی با کلمه کلیدی هدف شما دارند نشان داده شود.

این نوع نسبت به تطبیق عبارت انعطاف‌پذیرتر است، که تبلیغات شما را به کاربرانی که در جستجوی عباراتی هستند که شامل عباراتی است که شما هدف قرار داده‌اید، نشان می‌دهد، و تطابق دقیق‌تر، که تبلیغات شما را فقط به کاربرانی نشان می‌دهد که دقیقاً عباراتی را که شما هدف قرار داده‌اید جستجو می‌کنند.

چه زمانی باید از استراتژی تطابق گسترده استفاده کنید؟

تطابق گسترده برای مشاغلی که طیف گسترده ای از محصولات یا خدمات را ارائه می دهند مفید است. با تنوع قابل توجه محصولات و خدمات، هدف قرار دادن موثر تمام پیشنهادات تجاری شما از طریق تطبیق عبارت و تطابق دقیق می تواند دشوار باشد.

به عنوان مثال، یک شرکت مبلمان که کاربرانی را که به دنبال کاناپه هستند را هدف قرار می دهد، ممکن است برای رسیدن به تمام جستجوهای بالقوه از طریق کلمات کلیدی عبارت و مطابقت دقیق به کمک نیاز داشته باشد. در حالی که آنها احتمالاً عباراتی مانند “کاناپه برای فروش” را در کلمات کلیدی خود قرار می دهند، مشتریانی نیز وجود خواهند داشت که به دنبال انواع خاصی از کاناپه ها هستند، مانند “مبلی تختخوابشوی مدولار برای فضاهای کوچک”. ” شما می توانید کلمات کلیدی را در انواع تطابق با استفاده از نشانگرهای مختلف (به عنوان مثال، ( ) برای مطابقت دقیق، علامت نقل قول برای تطابق عبارت، و هیچ چیز برای تطابق گسترده) اضافه کنید تا به شما کمک کند چندین اصلاح کننده را هدف قرار دهید:

نحوه استفاده از اصلاح کننده های تطابق گسترده برای کمپین های جستجو

تطابق گسترده می‌تواند به ایجاد شبکه گسترده‌تری کمک کند، و به آن شرکت اجازه می‌دهد آن جستجوها را بدون درج هرگونه تغییر ممکن در فهرست کلمات کلیدی مورد نظر خود ثبت کند.

6 نکته برای بهینه سازی کمپین ها با استفاده از استراتژی تطبیق گسترده

بنابراین، چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از کمپین‌های جستجوی گسترده خود ببرید؟ برای اطلاعات بیشتر این مراحل را دنبال کنید:

1. کلمات کلیدی خود را به آرامی انتقال دهید

بهتر است هنگام تغییر کلمات کلیدی خود به یک تطابق گسترده، رویکردی تدریجی داشته باشید. به جای اینکه همه کمپین ها را به یکباره به تطابق گسترده تغییر دهید، کلمات کلیدی تطابق گسترده را فقط در چند گروه تبلیغاتی یا کمپین آزمایش کنید. می توانید از انواع مختلف تطبیق استفاده کنید، مانند این مثال:

انواع تطبیق فهرست کلمات کلیدی تبلیغات گوگل

این انتشار تدریجی و آهسته تر اصطلاحات تطابق گسترده امکان نظارت آسان تر بر نحوه عملکرد کلمات کلیدی منفرد که به تطابق گسترده تغییر یافته اند را می دهد. می‌توانید بر روی انجام تنظیمات مبتنی بر داده تمرکز کنید تا استراتژی تطابق گسترده خود را بدون کاهش عملکرد کلی حسابتان اصلاح کنید.

این رویکرد به شما کنترل بیشتری برای مدیریت بهتر کمپین های خود می دهد. آزمایش هر گونه افزایش در ترافیک نامربوط ممکن است نتیجه هدف گذاری گسترده تر باشد.

2. اهداف تبدیل را با هدف جستجوی کلمه کلیدی هماهنگ کنید

هنگامی که به کلمات کلیدی مطابقت گسترده تغییر می کنید، تبلیغات شما برای طیف وسیع تری از عبارت های جستجو ظاهر می شود، بنابراین مهم است که مطمئن شوید کلمات کلیدی مورد نظر شما با اهداف کمپین شما همسو هستند.

با تغییر کلیدواژه‌های طولانی‌تر که هدف تراکنش واضح را به تطابق گسترده نشان می‌دهند، شروع کنید تا از نمایش عباراتی با قصد ناهمخوان جلوگیری کنید.

به طور معمول، هر چه کلمه کلیدی طولانی تر باشد، مشخص تر می شود. هرچه یک کلمه کلیدی خاص تر باشد، گوگل کمتر می تواند آن را در یک تطابق گسترده گسترش دهد. این هدف گیری می تواند به جلوگیری از نمایش آگهی شما برای برخی از آن جستجوهای نامربوط کمک کند.

به عنوان مثال، کلمه کلیدی مانند «باز کردن حساب‌های جاری» در مقایسه با عبارت کمتر خاص «حساب‌های چک»، نشانه‌ای از قصد قوی برای تبدیل است، که ممکن است باعث شود تبلیغات برای جستجوهای اطلاعاتی عمومی‌تر نشان داده شوند.

اگر در مورد هدف یک کلمه کلیدی مطمئن نیستید، و اگر نامزد خوبی برای تغییر به تطابق گسترده است، سعی کنید کلمه کلیدی خود را جستجو کنید و ببینید چه نوع نتایجی ظاهر می شود. اگر نتایج صفحاتی با محصولات یا خدمات مشابه آنچه شما ارائه می‌دهید نشان می‌دهد، کلمه کلیدی دارای قصد معامله است. اگر نتایج با صفحات اطلاعاتی مانند مقالات طولانی ترکیب شود، ممکن است کلمه کلیدی به عنوان یک کلمه کلیدی تطبیق گسترده بهترین عملکرد را نداشته باشد.

3. از یک استراتژی پیشنهاد خودکار استفاده کنید

گوگل آشکارا توصیه کرده است که هنگام استفاده از کلمات کلیدی تطبیق گسترده، باید از استراتژی پیشنهاد خودکار نیز استفاده کنید. استراتژی‌های پیشنهاد خودکار مانند به حداکثر رساندن تبدیل‌ها، CPA هدف، یا ROAS هدف، داده‌هایی را در اختیار الگوریتم Google قرار می‌دهند که به آن نیاز دارد تا بفهمد بر اساس داده‌های تبدیل شما، برای چه درخواست‌هایی باید پیشنهاد داد و چه مقدار پیشنهاد داد.

بدون وجود یک استراتژی پیشنهاد خودکار، الگوریتم Google ممکن است فاقد اطلاعات مورد نیاز برای پیشنهاد قیمت بر اساس شرایطی باشد که تبلیغات شما احتمالاً تبدیل به آن می شود. این کمبود اطلاعات همراه با کلمات کلیدی تطبیق گسترده احتمالاً منجر به مقادیر زیادی از هزینه های غیرقابل صلاحیت می شود.

به همین دلیل، اطمینان از تنظیم ردیابی تبدیل بسیار مهم است. اگر به صورت دستی مناقصه می دهید یا تبدیل ها را ردیابی نمی کنید، بهتر است به طور کامل از تطابق گسترده خودداری کنید، زیرا بازخورد لازم برای هدایت الگوریتم گوگل را نخواهید داشت.

4. یک لیست کلیدواژه منفی قوی حفظ کنید

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در مورد استراتژی کلمه کلیدی مطابقت گسترده، پتانسیل ترافیک نامربوط و هزینه‌های هدر رفته است. برای جلوگیری از این امر، یک فهرست کلیدواژه منفی جامع و به‌طور منظم به‌روزرسانی کنید.

پس از راه‌اندازی کلمات کلیدی تطبیق گسترده، بررسی گزارش عبارات جستجوی خود تا حد امکان ضروری است. تکمیل بررسی هفتگی عبارات جستجو برای کلمات کلیدی منفی راه خوبی برای شناسایی و حذف عبارات نامربوط در مراحل اولیه است. می‌توانید فهرست کلمات کلیدی خود را در قسمت عبارات جستجوی کمپین خود مرور کنید:

گزارش عبارات جستجوی تبلیغات گوگل

این مرحله کمک می‌کند تا الگوریتم Google داده‌های بیشتری را در مورد نوع جستجوهایی که می‌خواهید برای آنها نمایش داده شود، تغذیه کنید، به تبلیغات شما کمک می‌کند تا برای جستجوهایی که کاربران احتمال بیشتری برای تبدیل آن‌ها دارند نشان داده شوند و ترافیک غیرمجاز را کاهش می‌دهد.

5. تنظیمات تطابق گسترده خود را به تنظیمات برگزیده خود تغییر دهید

همچنین باید مطمئن شوید که تنظیمات کمپین شما بر روی تنظیمات برگزیده شما تنظیم شده است تا کمپین شما به خوبی اجرا شود.

وقتی کمپین جدیدی ایجاد می‌کنید، تنظیماتی برای روشن/خاموش کردن کلیدواژه‌های تطابق گسترده خواهید داشت. وقتی این را روشن می‌کنید، همه کلمات کلیدی در آن کمپین از تطابق گسترده استفاده می‌کنند. برای استفاده از انواع تطابق، باید آن را خاموش کنید، در این صورت، همچنان می‌توانید از تطابق گسترده برای کلمات کلیدی خاص استفاده کنید، اما همچنین می‌توانید برخی از آنها را به عنوان تطابق عبارت یا تطابق دقیق انتخاب کنید:

تنظیم کمپین مطابقت گسترده تبلیغات گوگل

اگر آن را خاموش کنید، می‌توانید یک کلمه کلیدی تطابق دقیق یا عبارت را با یک تطابق گسترده از گزارش کلمات کلیدی جایگزین کنید:

تغییر کلمه کلیدی به تطابق گسترده

6. در مورد نتایج خود صبور باشید

ایجاد یک استراتژی کلید واژه تطابق گسترده موفق می تواند به صبر نیاز داشته باشد. در حالی که تطابق گسترده می‌تواند به افزایش سریع سهم و ترافیک کمک کند، کاهش ترافیک برای کاربران واجد شرایط ممکن است در مقایسه با کمپین‌هایی با عبارت یا استراتژی کلمه کلیدی تطابق دقیق بیشتر طول بکشد، به خصوص اگر محصول یا خدمات شما خاص باشد.

رویکرد هدف‌یابی منطبق گسترده اغلب به زمان و داده‌های بیشتری نیاز دارد الگوریتم گوگل برای شناسایی و تمرکز بر روی مرتبط ترین عبارت های جستجو. زمانی که کلمات کلیدی تطبیق گسترده زمان لازم برای بهینه سازی را دریافت می کنند، می توانند نتایج بلندمدت بهتری داشته باشند.

با این گفته، مهم است که انتظارات خود را مدیریت کنید و قبل از تعیین اینکه آیا یک تطابق گسترده کار نمی کند، زمان کافی برای تثبیت عملکرد در نظر بگیرید.

از امروز شروع به آزمایش با بازی گسترده کنید!

استفاده از کلمات کلیدی تطبیق گسترده در کمپین های جستجوی پولی می تواند به طور موثری مخاطبان شما را افزایش دهد و ترافیک جدید و مرتبط را با هزینه کمتر جذب کند. پیروی از نکات ذکر شده در بالا می تواند خطرات را به حداقل برساند و مزایای کلمات کلیدی تطابق گسترده را به حداکثر برساند.

با این حال، تطابق گسترده نیاز به مدیریت دقیق دارد تا اطمینان حاصل شود که ترافیک ایجاد شده با کیفیت بالا است و احتمالاً به محصول یا خدماتی که تبلیغات شما ارائه می دهد علاقه مند است. اگر برای راه اندازی یا اصلاح کمپین خود کمک می خواهید، به دنبال WebFX نباشید.

ما خدمات PPC دسترسی بهتر، کارایی بیشتر و نتایج تبدیل بهتر را به شما ارائه می دهد. ما کمپین‌های شما را با استفاده از انواع تطابق بهینه‌شده برای کلمات کلیدی شما مدیریت می‌کنیم، بنابراین می‌توانید تبدیل‌ها و بازگشت سرمایه بهتری دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای تطابق گسترده در کمپین های جستجوی خود، با ما آنلاین تماس بگیرید!

Source link