Brave Search برای ارائه پاسخ های جستجوی بهتر بحث ها را راه اندازی می کند

Brave یک ویژگی جدید به نام Discussions را اعلام می کند که برای از بین بردن کاستی های موتورهای جستجوی سنتی با نمایش نتایج بیشتر از فروم های وب طراحی شده است.

بحث ها نتایج را در Brave Search با مکالمات واقعی مرتبط با پرس و جو افزایش می دهد. هدف نهایی این است که اطلاعاتی در مورد آنچه افراد واقعی در مورد یک موضوع می گویند به کاربران ارائه دهد.

Brave Search که توسط همان توسعه دهنده مرورگر وب منبع باز ساخته شده است، در تلاش است تا بر “هرزنامه SEO” غلبه کند، که آن را به عنوان محتوای ساخته شده برای موتورهای جستجو به جای انسان تعریف می کند.

Brave به دنبال حفظ حریم خصوصی و ارائه نتایج جستجوی مفیدتر است

با هدف از بین بردن اولویت های کپی متمرکز بر بازاریابی و تولید شده توسط ماشین، بحث در Brave Search موضوعات انجمن را در Reddit و Stack Exchange می کند.

هر زمان که الگوریتم جستجوی مرورگر آنها را مرتبط بداند، نتایج در یک کادر شکست نمایش داده می‌شوند. Brave قصد دارد به زودی منابع بیشتری را برای Discussions اضافه کند.

Brave انتظار دارد که در هر دو مرورگر دسکتاپ و موبایل خود، این نتایج برای کاربرانی که سؤالاتی در مورد محصولات، رویدادهای جاری، سفر، برنامه نویسی رایانه و کدنویسی یا سؤالات بسیار خاص دارند، مفید باشد.

Brave Search که اخیراً از 12 میلیون درخواست روزانه فراتر رفته است، جایگزینی با محوریت حریم خصوصی برای Google ارائه می دهد. Discussions تعهد Brave به عدم ردیابی کاربران را حفظ می کند، در حالی که به دنبال ارائه نتایج جستجوی مفیدتر است.

این تنها اولین قدم در تلاش های Brave برای گسترش جذابیت موتور جستجوی خود با ارائه نتایج با کیفیت بالاتر است.

ابتکار بعدی آن Brave Goggles خواهد بود که به کاربران امکان می دهد جستجوها را بر اساس فیلترها و قوانین خود انجام دهند.

ویژگی وقتی کاربران کیفیت جستجوهای گوگل را زیر سوال می برند

در یک موضوع Reddit از 19 آوریل، کاربر PizzaInteraction این سوال را مطرح کرد: “آیا شخص دیگری فکر می کند کیفیت جستجوی گوگل به سرعت پایین آمده است؟”

این موضوع که در r/NoStupidQuestions ارسال شده بود، در زمان نگارش این مقاله بیش از 40500 رای مثبت و نزدیک به 3000 پاسخ دریافت کرده بود که بسیاری از آنها از این موضع حمایت می‌کردند که تاکتیک‌های سئو بر نتایج بر غول موتور جستجو تأثیر منفی گذاشته است.

در نظر بالا، کاربر Pierson230 گفت:

“من متوجه می شوم که اغلب به جستجوی “Reddit” اضافه می کنم، زیرا حداقل به افراد نشان می دهد که چیزی شبیه به سؤالی که من دارم می پرسند/پاسخ می دهند. هیچ چیز بدتر از پیوند دادن به دسته ای از «مقالات» بد نوشته شده درباره 10 بهترین ویجت با پیوند به محصولات آمازون در متن پیام نیست.

این موضوع پس از یک پست وبلاگ ویروسی از وبلاگ نویس موتور جستجو DKB در 15 فوریه، با عنوان “جستجوی گوگل در حال مرگ است” آمده است. این مقاله ادعا می کند که افزایش مداوم جستجوهای گوگل با استفاده از عبارت “Reddit” وجود داشته است که به اعتماد کاربران به پاسخ های سایت اجتماعی نسبت داده می شود.


منبع: شجاع

تصویر ویژه: Faber14/Shutterstock