Brave تبلیغات جستجو را راه اندازی می کند

Brave Search اکنون تبلیغات جستجو را بر اساس خدمات مدیریت شده ارائه می دهد.

تبلیغات جستجوی شجاعانه این چیزی است که Brave اعلام کرد:

  • تبلیغات بر اساس هزینه هر کلیک فروخته می شود.
  • نرخ‌ها قبل از راه‌اندازی کمپین‌های پولی بر اساس یک مبنای ثابت مذاکره می‌شوند.
  • برندهای واجد شرایط می توانند تا 14 روز تبلیغات رایگان دریافت کنند.

تبلیغات جستجوی شجاع چگونه به نظر می رسد. این هم یک اسکرین شات:

Canon Powershot Brave Searchad کپیCanon Powershot Brave Searchad کپی

در حال حاضر موجود است. تبلیغات جستجوی شجاع در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه و آلمان در دسترس هستند. برندها باید شرایط واجد شرایط بودن خاصی را داشته باشند – Brave این را “حداقل آستانه نمایش تبلیغات واجد شرایط در منطقه مورد نظر خود” نامید.

تست کردن، تست کردن Brave گفت که پرتاب به دنبال 18 ماه آزمایش انجام می شود. محصولات حمایت شده از تبلیغات آمازون، Dell، Fubo، Insurify، Shutterstock و Thumbtack از جمله برندهایی بودند که تبلیغات Brave Search را آزمایش کردند.

چه شجاع می گوید. این شرکت این را به‌عنوان راهی مطرح می‌کند که برندها می‌توانند استراتژی رسانه‌ای پولی خود را تقویت کنند و به «مخاطبان بسیار واجد شرایط – اما غیرقابل دسترس» دست یابند:

  • از آوریل 2024، یک سوم از آگهی‌دهندگان برتر جستجو در ایالات متحده بر اساس هزینه‌های رسانه‌ای، در حال آزمایش هستند یا به کمپین‌های پولی Brave Search Ads رفته‌اند. از ابتدای سال، 89 درصد از مشتریانی که کمپین های Brave Search Ads را شروع کرده اند، در ماه های متوالی به تبلیغات خود ادامه داده اند.

درباره Brave Search. Brave یک فهرست جستجوی مستقل دارد (برای ارائه نتایج جستجوی خود به گوگل یا مایکروسافت متکی نیست). اکنون 65 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و سالانه بیش از 10 میلیارد جستجو را پردازش می کند. برای زمینه، گوگل تقریباً این تعداد جستجو را در روز پردازش می کند.

اعلامیه. Brave تبلیغات جستجو را پس از مرحله آزمایشی موفقیت آمیز با مارک های پیشرو، در بازارهای کلیدی راه اندازی می کند.

Source link