نشانه گذاری طرح جامع سازمان
اما برای گوگل، شما باید یک قدم فراتر به سمت معناشناسی بروید. همه چیزهایی را که به تازگی در مورد نام تجاری خود با متن روی صفحه گفتید، دوباره از طریق نشانه گذاری طرحواره جامع بگویید. این توضیح نام تجاری موجودیت شما در Google ویژگیهای کلیدی آن را مجدداً تأیید میکند و یک گام مهم برای Google است که آن اطلاعات را به عنوان حقایق در نمودار دانش بپذیرد.
بنابراین طرح واره سازمان خود را فقط به نشانواره و URL محدود نکنید، همانطور که Google برای نیازمندیهای قطعه غنی آن توصیه میکند. با فراتر رفتن از فیلدهای توصیه شده Google برای استفاده از دامنه کامل طرح سازمان، همه ارتباطات ارزشمند را برجسته کنید. مشخص کنید که افراد کارمندان شرکت هستند، جوایزی که برنده شدهاید، سازمانهایی که در آن عضو هستید، بنیانگذاران یا یک شرکت مادر هستند. از محبوبیت آنها برای افزایش محبوبیت خود با ارتباط استفاده کنید. اما طرح واره سازمانی فقط به شما در ایجاد روابط در سایت کمک نمی کند. میتواند ارزش ویژه برند را که در خارج از سایت به دست میآید با ذکر نام تجاری در متن و تصاویر ادغام کند. و از طریق همان نشانه گذاری، تمام دارایی های برند مربوطه را تحت آن یک موجودیت واضح ادغام کنید. همانطور که نشانه گذاری فقط برای پروفایل های رسانه های اجتماعی نیست. نمایه کسبوکار Google، صفحه ویکیپدیا، فهرستهای فهرست راهنما را اضافه کنید. این باید یک لیست طولانی باشد، و اگر اینطور نیست، وقت آن است که با گوگل ملاقات های بیشتری ترتیب دهیم. به طور متوسط، یک نهاد برای تبدیل شدن به دوست Google به بیش از 30 نقطه تماس معنادار نیاز دارد.
ارتباطات معنی دار ترتیب دهید
بنابراین بیایید به راههایی نگاه کنیم که میتوانید این برخوردها را تنظیم کنید، به شرطی که هر ارتباطی باید به طور مداوم آنچه را که قبلاً در مورد خودتان گفتهاید تأیید کند. این به گوگل اطمینان بیشتری می دهد که اطلاعات در مورد شما دقیق است. بنابراین مطمئن شوید که از بیوگرافی موجودیت برند خود در تمام نمایه های رسانه های اجتماعی خود، مشروعیت خود با فهرست بندی در فهرست های شرکت یا صنعت، شهرت شما در ویکی پدیا یا ویکی داده، موقعیت خود در رتبه بندی و بررسی سایت ها، پیشنهاد خود با نمایه کسب و کار Google پشتیبانی می کنید. حساب مرکز ناشر یا Merchant Center. به گسترش پوشش قالب خود با برنامهها، پادکستها و ویدیوها فکر کنید. با ارسال جوایز یا پیوستن به سازمانهای مربوطه یا میزبانی رویدادهای فیزیکی یا مصاحبه با مدیر عامل خود یا انتشار یک گزارش تحقیقاتی یا هر ابتکار برندسازی، در صنعت خود به یک مرجع تبدیل شوید. و هیچ یک از اینها برای بک لینک ها انجام نمی شود، بلکه به شما این فرصت را می دهد که آن ارتباطات معنی دار با گوگل و با مخاطبان خود برقرار کنید. و به محض اینکه دیدید آن پانل دانش برای نهاد نام تجاری شما در SERP ها ظاهر می شود، آن را ادعا کنید و آن را سرپرستی کنید و سپس به API Graph دانش بروید تا ببینید آیا دوستی برای Google پیدا کرده اید یا خیر. زیرا اگر گوگل بین توصیه دو محتوای مساوی، یکی از طرف دوستی که میدانند در موضوعی متخصص است و دیگری از طرف کسی که اخیراً نامش را شنیدهاند، انتخابی داشته باشد، مطمئناً گوگل منبعی را که به آن اعتماد دارد اولویتبندی میکند. .
تنها زمانی که نام تجاری شما یک نهاد باشد، می توان سیگنال های EEAT را به طور کامل اعمال کرد. تنها زمانی که Google بفهمد موجودیت برند شما چیست و آن را در نمودار دانش وصل کند، میتواند به طور کامل از اختیارات موضوعی استفاده کند. بنابراین برای دوستی با Google و تبدیل شدن به یک نهاد صریح و کاملاً مرتبط در Graph دانش تلاش کنید. این امر باعث میشود که نام تجاری بیشتر در مجموعهی در نظر گرفتن Google گنجانده شود. و از آنجایی که Google به عنوان دروازه بان برای دید در کل اکوسیستم Google خود عمل می کند، همچنین ملاحظات کاربر نهایی نیز مجموعه ای است.