افزایش دسترسی و عملکرد خود را با تبلیغات نمایشگر Google افزایش دهید

انعطاف پذیری بیشتر و رسیدن به سطوح

GDA ، و شبکه نمایش گسترده Google (â € œgdnâ €) ، به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی خود را در بیش از 3 میلیون سایت و برنامه گسترش و متنوع کنند. و اکنون ما موجودی بیشتری را در طیف وسیعی از سیستم عامل ها و دسته ها مانند اخبار ، ورزش ، اجتماعی و بازی اضافه کرده ایم. طی چند هفته آینده ، شما انتخاب جدیدی از موجودی تلویزیون متصل به شخص ثالث (CTV) را در دسته های کلیدی ، از جمله Televisaunivision ، MLB و Fox News مشاهده خواهید کرد. با این وسعت گسترده تر شبکه ها و کانال ها ، می توانید اطمینان حاصل کنید که مارک شما در رسانه های مورد علاقه مخاطبان خود ظاهر می شود.

ما همچنین به شما انعطاف پذیری بیشتری نسبت به نحوه خرید تبلیغات نمایش داده می کنیم. امروز ، می توانید از آنها در هر دو کمپین مستقل نمایشگر و عملکرد حداکثر استفاده کنید. ما به تازگی اعلام کردیم که ما همچنین موجودی Google Display را برای تقاضای کمپین های GEN اضافه می کنیم تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تا از ذهن بیشتری برخوردار باشند. تقاضا ژنرال قبلاً فقط به یک زیر مجموعه واجد شرایط ویدیویی از شبکه نمایش Google از طریق Google Video Partners (â € œGVPâ €) دسترسی داشت. اگر قبلاً به GVP انتخاب شده اید و دارایی های تصویری را در کمپین های موجود Gen Deploy خود بارگذاری کرده اید ، تبلیغات تصویر شما به عنوان بخشی از این انتقال ، در شبکه نمایش Google شروع به خدمت می کند. در آزمایش ، به طور متوسط ​​، تبلیغ کننده هایی که شبکه نمایشگر Google را به کمپین های GEN تقاضا خود اضافه کرده اند ، 16 ٪ آسانسور در تبدیل ها را دیدند. برای کسب اطلاعات در مورد نحوه اضافه کردن شبکه نمایش Google به کمپین های Gen Demand ، می توانید به مرکز راهنمای Google Ads ما مراجعه کنید.

Source link