بهترین قالب پست وبلاگ برای محتوای بهینه شده سئو

هر بازاریاب با این ایده آشنا است که محتوای عالی ترافیک وب را هدایت می کند. با توجه به اینکه گوگل به عنوان موتور کنجکاوی اینترنت عمل می کند، اکثریت خریداران خرید آنلاین خود را آغاز می کنند. زمانی که مشتریان بالقوه آماده خرید هستند، نمایش با محتوای مفید بهینه‌سازی شده برای جستجو، شما را در اولویت قرار می‌دهد. اما، اگر هیچ کس ارزش محتوای عالی SEO را رد نمی کند، چرا کسب و کارهای بیشتری آن را ایجاد نمی کنند؟

راهنمای محتوای سئو

راهنمای سئو محتوا

آیا برای رتبه بندی آماده اید؟ این کتاب الکترونیکی را دانلود کنید و یاد بگیرید که چگونه محتوایی تولید کنید که در جستجوی Google به رتبه اول برسد.

در دو کلمه، سخت است.

ایجاد مداوم محتوای با کیفیت بالا که رتبه‌بندی می‌کند می‌تواند کار بسیار بالایی باشد، اما می‌تواند با فرآیند درست آسان‌تر باشد. برای اینکه در تولید محتوا در صدر قرار بگیرم، من یک قالب پست وبلاگ دارم که قلب یک فرآیند تکرارپذیر و موثر برای ایجاد پست های وبلاگ عالی را تشکیل می دهد.

این الگوی پست وبلاگ را در فرآیند تولید محتوای خود بگنجانید و آهنگ انتشار را دنبال کنید که برای شما مناسب است. قبل از اینکه متوجه شوید، هر بار که می نویسید محتوای سئوی با کیفیت بالا ایجاد می کنید.

قالب محتوای سئو وبلاگ ما را دانلود کنید

روی الگوی پست وبلاگ Google doc کلیک کنید و یک کپی را در درایو خود ذخیره کنید. مطمئن شوید که قالب وبلاگ سئو را با هر نویسنده محتوایی که با آن کار می کنید به اشتراک بگذارید!

اکنون، راهنمای گام به گام استفاده از آن را بخوانید.

مقاله وبلاگ خود را برای چه کسی می نویسید؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید در مورد چه چیزی بنویسید، و خیلی قبل از شروع نوشتن، باید مشخص کنید که برای چه کسی می نویسید. اگر قبلاً کار تعیین مخاطب هدف برای برند خود را انجام داده اید، به خوبی در مسیر درک نیازهای آنها هستید. یک قدم جلوتر بروید و تصمیم بگیرید که برای چه مرحله ای از قیف بازاریابی خود یک قطعه محتوا ایجاد می کنید.

محتوای وبلاگ سئو برای هر مرحله از سفر مشتری

کاربران برتر قیف (TOFU)

اینها مشتریان بالقوه ای هستند که تازه سفر مشتری خود را آغاز کرده اند. آنها می دانند که نیاز دارند اما هنوز از راه حل اطلاعی ندارند. بنابراین آنها در حال کاوش و تحقیق هستند. آنها احتمالاً شبکه گسترده ای را با سؤالات جستجوی خود ایجاد می کنند تا ببینند آیا پاسخی برای سؤالات آنها در جایی در اینترنت وجود دارد یا خیر. این بدان معناست که بهترین محتوا برای TOFU عمومی، آموزنده و برای پرس و جوهای اطلاعاتی بهینه شده است. (هر آنچه را که باید در مورد هدف جستجو بدانید را اینجا بیابید.)

کاربران میانی قیف (MOFU)

این مشتریان بالقوه در طول سفر مشتری خود بیشتر هستند. در این مرحله، آنها متوجه شده اند که شما ممکن است راه حلی را که به دنبال آن هستند داشته باشید، و می خواهند بدانند چه چیزی محصول یا خدمات شما را از رقبای شما متمایز می کند.

کاربران پایین قیف (BOFU)

مشتریان بالقوه پایین به دنبال آخرین مدرکی هستند که نشان دهد راه حل شما برای آنها بهترین راه حل است (یا نیست) قبل از اینکه متعهد به خرید شوند. آنها به دنبال نشانه هایی از اقتدار، اصالت، قابل اعتماد بودن و تخصص هستند.

مخاطبان هدف و مرحله مشتری خود را به قالب پست وبلاگ اضافه کنید تا به شما کمک کند تا هنگام حرکت در فرآیند تولید محتوا، آن گروه خاص را در ذهن داشته باشید.

پست خود را درباره چه می نویسید؟

اکنون که مشخص کرده اید برای چه کسی می نویسید، می خواهید موضوعات مورد علاقه خاص آن مخاطب را بررسی کنید. آنچه را که قبلاً می‌دانند و آنچه را که باید بدانند تا قدم بعدی در سفر مشتری خود بردارند، در نظر بگیرید.

برای مثال، فرض کنید می‌خواهم مقاله‌ای بنویسم که بالای قیف بازاریابی Victorious را هدف قرار دهد. آن کاربر ممکن است یک مدیر بازاریابی باشد که می‌داند باید سرنخ‌های بیشتری تولید کند، اما هنوز نمی‌دانند که سئو راه‌حل مشکلشان است. بنابراین، با تکیه بر این درک، می‌خواهم مقاله‌ای ایجاد کنم که در مورد درد آنها در مورد تولید سرنخ صحبت کند و SEO را به عنوان راه‌حل ارائه دهد، مانند دلیل شگفت‌انگیز که شما برای تولید سرنخ به سئو نیاز دارید.

چگونه محتوای سئو عالی ایجاد کنیم

1- با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید

اکنون که می‌دانید برای چه کسی می‌نویسید و درباره چه چیزی می‌نویسید، می‌خواهید تحقیقات تخصصی کلمات کلیدی (یا خدمات تحقیق کلمات کلیدی) را انجام دهید تا مطمئن شوید که محتوای شما حاوی زبانی است که مخاطبان شما در جستجوهای جستجو استفاده می‌کنند. به دنبال راه حل شما هستم

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟

هنگامی که یک کلمه کلیدی اصلی و برخی از کلیدواژه های ثانویه مرتبط با موضوع را شناسایی کردید، آنها را به قالب نوشتن وبلاگ SEO اضافه کنید.

2- هدف خود را روشن کنید

برخی از افراد ممکن است نوشتن یک هدف را یک تمرین ساده در نظر بگیرند و به طور کلی از آن صرف نظر کنند. بیشتر از این نمی توانستم مخالفت کنم! وقت گذاشتن برای نوشتن هدف محتوای خود قبل از شروع نوشتن، شما را روی برآوردن نیازهای خواننده خود متمرکز می کند.

هنگامی که شخصی از نتایج جستجو بر روی پست شما کلیک می کند، قبل از اینکه زمان را برای خواندن نوشته های شما اختصاص دهد، اولین سوال او این خواهد بود که “چه چیزی برای من (WIIFM) وجود دارد؟”

هنگامی که در مورد مزایایی که قصد دارید با محتوای خود ارائه دهید، واضح هستید، آماده هستید که به نگرانی WIFFM در 100 کلمه اول خود پاسخ دهید و مردم را به خواندن ادامه دهید.

در قالب پست وبلاگ، دو یا سه روشی که مقاله شما به مخاطبان شما کمک می کند را فهرست کنید.

3 – یک فراخوان برای اقدام (CTA) بنویسید

اگر می خواهید خوانندگان گام بعدی را در سفر مشتری خود بردارند، باید به آنها بگویید که چگونه این کار را انجام دهند. یک عبارت ساده بسازید – من بیش از هشت کلمه را توصیه نمی کنم – که عملکردی را که می خواهید آنها انجام دهند را توصیف می کند. برای مثال، ممکن است یک عبارت پیوندی مانند «ثبت نام در خبرنامه ما» یا «برای برآورد رایگان با ما تماس بگیرید» ایجاد کنید.

4 – منابع و داده های خود را جمع آوری کنید

فهرستی از منابع داخلی و خارجی تهیه کنید تا اساس تحقیق خود را تشکیل دهد و پیوندها (دوباره داخلی و خارجی) را برای افزودن به مقاله خود جمع آوری کنید. من طرفدار بزرگ به اشتراک گذاری منابع به طور مستقیم با خوانندگان شما هستم. دادن پیوند مستقیم به خوانندگان به مطالبی که آنها را ارزشمند می‌دانید سخاوتمندانه و مفید است – راهی عالی برای ارتباط و ایجاد اعتماد با مشتریان احتمالی.

5- یک طرح کلی بسازید

اکنون که عناصر اصلی مقاله خود را در قالب پست وبلاگ جمع آوری کرده اید، زمان ایجاد یک طرح کلی است.

چگونه یک پست وبلاگ موفق را ترسیم کنیم

من سال‌ها در حال نوشتن محتوا بودم قبل از اینکه مقاومت خود را در برابر طرح‌های کلی غلبه کنم. فکر طرح کردن ایده‌هایم قبل از شروع نوشتن، من را به خاطرات انگلیسی دبیرستانی سوق می‌دهد – جایی که طرح‌های کلی مانند کار شلوغ خفه‌کننده‌ای هستند که برای خفه کردن خلاقیت من طراحی شده‌اند.

تا زمانی که نوشتن را جدی نگرفتم در خدمت به دیگران فهمیدم که سازماندهی افکارم قبل از شروع نوشتن (در طرح کلی) برای احترام به یک قرارداد ناگفته با خوانندگانم کلیدی است.

در ازای زمانی که در این صفحه می‌گذرانید، آنچه را که نیاز دارید، در بسته‌ای شفاف، سازمان‌یافته و با قابلیت حذف آسان ارائه می‌دهم.

اگر تا به حال پست های وبلاگ خود را مشخص نکرده اید، اکنون زمان شروع است.

1- یک عنوان بنویسید

عنوان صفحه تقلب سئو وبلاگ

نباید با عنوان صفحه خود اشتباه بگیرید، عنوان، نام مقاله ای است که می نویسید. تنها جایی که تیتر شما ظاهر می شود در خود مقاله است و گاهی اوقات به عنوان h1 شما نامیده می شود. (در مورد نحوه بهینه سازی h1s برای SEO در وبلاگ ما بیشتر بیاموزید.)

وقتی برای محتوای سئو تیتر می نویسید، تعادل ظریفی بین هنر و علم وجود دارد.

در اینجا لیست کوتاهی از بایدها و نبایدها وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

نکن:

  • کلمه کلیدی تیتر شما را پر می کند.
  • وضوح را فدای جذابیت کنید.
  • خوانندگان را با عنوانی که به درستی محتوای شما را منعکس نمی کند، گمراه کنید.

انجام دادن:

  • کلیدواژه اصلی خود را وارد کنید.
  • 20-70 کاراکتر و 10-13 کلمه را هدف بگیرید.
  • توصیفی باشد.
  • با WIIFM رهبری کنید (چه چیزی برای آنها مفید است).
  • قبل از انتخاب یک نسخه، چندین نسخه را بنویسید. (من یک قانون سخت و سریع دارم که قبل از انتخاب بهترین، ده عنوان می نویسم.)
  • عناوین خود را از طریق یک بهینه ساز اجرا کنید تا تأثیر آنها را بر انسان ارزیابی کنید و موتورهای جستجو.

2- عنوان صفحه ایجاد کنید

عنوان صفحه شما به عنوان یک لینک قابل کلیک در نتایج جستجو ظاهر می شود و اغلب با عنوان شما متفاوت است.

عنوان صفحه قالب وبلاگ محتوای سئو و توضیحات متا

برچسب‌های عنوان به موتورهای جستجو و جستجوگران می‌گویند که صفحه شما در مورد چیست. عنوان صفحه خوش ساخت شامل یک کلمه کلیدی اصلی یا ثانویه است، بیش از 60 کاراکتر نیست (در غیر این صورت، گوگل آن را در SERP ها قطع می کند)، و جستجوگران را ترغیب می کند تا برای خواندن محتوای شما کلیک کنند.

3 – توضیحات متا

توضیحات متا در زیر عنوان صفحه شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. توضیحات متا نیز مانند عنوان صفحه، هدفی دوگانه دارد. یک توضیحات متا خوب هم به خواننده و هم به گوگل می‌گوید صفحه شما در مورد چیست و دلیل قانع‌کننده‌ای را برای جستجوگران ارائه می‌دهد تا برای کسب اطلاعات بیشتر روی آن کلیک کنند. از کلمات کلیدی ثانویه در توضیحات متا خود استفاده کنید و مطمئن شوید که 110 تا 140 کاراکتر طول دارد.

4- موضوع خود را معرفی کنید

مقدمه شما باید حدود 100 کلمه باشد و کلیدواژه اصلی شما را نیز شامل شود. از مقدمه خود برای بیان مشکلی که مخاطبان شما تجربه می کنند استفاده کنید. (چه چیزی باعث جستجو شد که آنها را به سمت شما سوق داد؟) در مرحله بعد، مزایایی را که در هدف خود ذکر کرده اید، بگنجانید، و به وضوح بیان کنید که اگر خواننده در ادامه مطلب چه چیزی را یاد بگیرد. به آنها بگویید که چگونه یادگیری این چیزها به آنها کمک می کند تا مشکلی را که در ابتدای معرفی خود مشخص کردید حل کنند و آنها را تشویق کنید که برای یافتن راه حل به مطالعه ادامه دهند.

5- بدنه مقاله خود را مشخص کنید

با حداقل سه ایده شروع کنید که از موضوع اصلی شما پشتیبانی می کند. زیبایی ایجاد یک لیست گلوله ای از نکات اصلی شما این است که شما شروع به مشاهده الگوهایی در این ایده های حمایتی خواهید کرد که می توانید بیشتر برای انواع خاصی از محتوا الگوسازی کنید.

منظورم اینجاست.

هنگامی که من “راهنمای کنسول جستجوی گوگل” را بیان کردم، نکات اصلی این بود:

  • کنسول جستجوی گوگل چیست؟
  • چرا به کنسول جستجوی گوگل نیاز دارید؟
  • چه کسی باید از کنسول جستجو استفاده کند؟
  • چگونه کنسول جستجوی گوگل را راه اندازی کنیم
  • ویژگی های اصلی کنسول جستجوی گوگل

شما به راحتی می توانید این نوع طرح کلی را در سایر راهنماهای چگونگی اعمال کنید:

  • موضوع چیست؟
  • چرا شما نیاز به استفاده از چیز دارید؟
  • چه کسی باید از چیز استفاده کند؟
  • چگونه از چیز استفاده می کنید؟
  • ده راه برای شروع استفاده از چیز در حال حاضر.

یا مورد علاقه من:

  • ده سؤال متداول که مردم در مورد آن چیز می پرسند.

این نکات اصلی به عنوان زیرعنوان اصلی در پست شما تبدیل می شوند. آنها این را برای خوانندگان آسان می کنند که صفحه را مرور کنند و ببینند قرار است چه چیزی را به آنها آموزش دهید.

برخی از نویسندگان وبلاگ حتی فهرست گلوله‌ای از عنوان‌های فرعی خود را به فهرستی از مطالب در بالای صفحه منتقل می‌کنند، بنابراین خوانندگان می‌توانند به راحتی به بخشی که بیشتر به آن علاقه دارند پرش کنند.

وقتی طرح کلی خود را پر می کنید، به یاد داشته باشید که نوشته خود را به پاراگراف های کوتاه با ساختار جمله ساده قالب بندی کنید. (دستورالعمل های خاصی برای طول جمله و پاراگراف در قالب مقاله وبلاگ وجود دارد.)

نکته حرفه ای:

راهنماهای «چگونگی» مانند آنچه در بالا ذکر شد، نمونه خوبی از محتوای همیشه سبز هستند. این نوع محتوا دائماً مورد تقاضا است و در حالی که نتایج جستجوی Google را بالا می‌برد، تازه می‌ماند.

6 – همه چیز را با یک نتیجه جمع کنید

با تکرار نکات اصلی، پست خود را در حدود 60 کلمه خلاصه کنید و با CTA خود پایان دهید.

شروع به نوشتن محتوای عالی SEO کنید

به‌عنوان یک مبشر محتوایی که خود تعیین کرده‌ام، شاهد قدرت یک فرآیند تکرارپذیر برای انتشار مداوم محتوای با کیفیت بالا که رتبه‌بندی می‌شود، بوده‌ام. امیدوارم شما را متقاعد کرده باشم که آن را امتحان کنید. یک کپی از قالب قالب وبلاگ تهیه کنید و شروع به ساختن آن کنید! روند را تکرار کنید و آن را سفارشی کنید تا نیازهای شما را برآورده کند. سپس، شروع کنید نوشتن، و نگاه داشتن نوشتن!

درباره بهترین شیوه های وبلاگ نویسی ما در اینجا بیشتر بیاموزید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور