21 استراتژی بازاریابی جمعه سیاه برای به حداکثر رساندن سود خود

جمعه سیاه، روز بعد از روز شکرگزاری در ایالات متحده، آغاز رسمی فصل خرید تعطیلات است. به طور سنتی، این یک رویداد خرید آجر و ملات بود، با جمعیتی که برای تخفیف های شدید به فروشگاه ها هجوم می آوردند و باعث فروش تعطیلات می شد.

امروز جمعه سیاه (BF) و دوشنبه سایبری (CM) فرصت هایی را برای برندهای تجارت الکترونیک برای افزایش فروش و جذب مشتریان جهانی ارائه می دهند.

برای خرده‌فروشان آنلاین، این فصل به معنای اولویت دادن به استراتژی‌های بازاریابی جمعه سیاه با تأثیر بالا، با قیمت‌های تخفیف‌خورده و معاملات انحصاری است که مصرف‌کنندگان نمی‌توانند در برابر آن مقاومت کنند.

برای خریداران، انتظار هر ساله افزایش می یابد، زیرا آنها به امید به دست آوردن بهترین معاملات جمعه سیاه و کسب امتیازهای بزرگ در مارک های مورد علاقه خود، پس انداز می کنند.

Source link