به نظر می رسد که مایکروسافت در حال آزمایش جایگزینی برچسب تبلیغاتی که به سختی دیده می شود با یک برچسب حمایت شده طولانی تر در نتایج جستجوی Bing است. بنابراین به جای اینکه در کنار آگهیهای جستجو «آگهی» بگوید، در حال آزمایش نشان دادن متن «حمایتشده» در کنار تبلیغات جستجو است.
Google حداقل در حال حاضر از متن “Sponsored” در کنار تبلیغات خود استفاده می کند.
این مورد توسط خوشال بهروانی مشاهده شد که امروز صبح تعدادی اسکرین شات را در X منتشر کرد – در اینجا یکی است:
اینجا دیگری است:
این همان آگهی با برچسب معمولی “تبلیغات” است:
در اینجا چیزی است که من برای برچسب آگهی می بینم – می گوید “ad” نه “sponsored”.
در اینجا اسکرین شات های بیشتری وجود دارد:
فقط لیل گیج شدم، این در مورد برچسب حمایت شده است
نمونه های بیشتر – pic.twitter.com/1gvVFsPrF0
— خوشال بهروانی (@b4k_khushal) 2 اکتبر 2024
فقط یک یادآوری، Bing برخی از سخت ترین برچسب های تبلیغاتی را در نتایج جستجوی خود دارد. بینگ حتی برخی از برچسبهای تبلیغاتی بسیار پیچیده و برچسبهای مخفی را که با نتایج ارگانیک ترکیب میشوند، آزمایش کرد.
آیا دوست دارید که به جای «تبلیغات» بگوید «اسپانسر»؟ می دانم که این فقط یک آزمایش است.
بحث انجمن در X.