مایکروسافت در حال آزمایش با استفاده از برچسب های برجسته حمایت شده در نتایج جستجوی بینگ است. بنابراین، مایکروسافت به جای دیدن برچسب های حمایت شده در جستجوی بینگ، در حال آزمایش پررنگ کردن آن برچسب های حمایت شده است.
فقط یک FYI، اخیراً Bing برای استفاده از برچسبهای “ad” به “sponsored” برای تبلیغات جستجوی خود تغییر داده است.
آنها به این شکل هستند:
اما همانطور که ساچین پاتل در X اشاره کرد – بینگ در حال آزمایش پررنگ کردن برچسب است. این یک اسکرین شات است که او به اشتراک گذاشته است، من نتوانستم آن را تکرار کنم:
فقط یک یادآوری، Bing برخی از سخت ترین برچسب های تبلیغاتی را در نتایج جستجوی خود دارد. بینگ حتی برخی از برچسبهای تبلیغاتی بسیار پیچیده و برچسبهای مخفی را که با نتایج ارگانیک ترکیب میشوند، آزمایش کرد.
بحث انجمن در X.