مایکروسافت بینگ ممکن است در آینده از نشانه گذاری ProductGroup برای “زیرنویس” خود در نتایج جستجوی Bing استفاده کند. Fabrice Canel از مایکروسافت گفت در حالی که آنها هنوز از آن پشتیبانی نمی کنند، “در رادار ما است” و “تیم از نزدیک بر پذیرش آن نظارت می کند.”
وی افزود که همه ما باید در جریان باشیم.
این موضوع در X زمانی مطرح شد که مشاور سئو Jarno van Driel از فابریس پرسید: «آیا میتوانید بگویید که آیا Bing از نشانهگذاری http://schema.org/ProductGroup پشتیبانی میکند یا نه، آیا کسانی که از آن استفاده میکنند ممکن است غنیسازی محصول خود را از دست بدهند. SERP به خاطر آن؟”
فابریس پاسخ داد، “نشانه گذاری ProductGroup هنوز در زیرنویس ما استفاده نشده است، اما در رادار ما است. 📡 تیم ما از نزدیک بر پذیرش آن نظارت دارد. با ما همراه باشید!”
اینم اون پست ها:
سلام @JarnoVanDriel، نشانه گذاری ProductGroup هنوز در زیرنویس ما استفاده نشده است، اما در رادار ما است. 📡 تیم ما از نزدیک بر پذیرش آن نظارت دارد. با ما همراه باشید!
— فابریس کانل (@facan) 6 سپتامبر 2024
یک گروه محصولات نشان دهنده گروهی از محصولات است که فقط به روش های مشخصی که به خوبی توصیف شده اند، مانند اندازه، رنگ، مواد و غیره متفاوت هستند.
بحث انجمن در X.