Bing هنوز از نشانه گذاری ProductGroup استفاده نمی کند اما ممکن است در آینده باشد

Bing هنوز از نشانه گذاری ProductGroup استفاده نمی کند اما ممکن است در آینده باشد

مایکروسافت بینگ ممکن است در آینده از نشانه گذاری ProductGroup برای “زیرنویس” خود در نتایج جستجوی Bing استفاده کند. Fabrice Canel از مایکروسافت گفت در حالی که آنها هنوز از آن پشتیبانی نمی کنند، “در رادار ما است” و “تیم از نزدیک بر پذیرش آن نظارت می کند.”

وی افزود که همه ما باید در جریان باشیم.

این موضوع در X زمانی مطرح شد که مشاور سئو Jarno van Driel از فابریس پرسید: «آیا می‌توانید بگویید که آیا Bing از نشانه‌گذاری http://schema.org/ProductGroup پشتیبانی می‌کند یا نه، آیا کسانی که از آن استفاده می‌کنند ممکن است غنی‌سازی محصول خود را از دست بدهند. SERP به خاطر آن؟”

فابریس پاسخ داد، “نشانه گذاری ProductGroup هنوز در زیرنویس ما استفاده نشده است، اما در رادار ما است. 📡 تیم ما از نزدیک بر پذیرش آن نظارت دارد. با ما همراه باشید!”

اینم اون پست ها:

یک گروه محصولات نشان دهنده گروهی از محصولات است که فقط به روش های مشخصی که به خوبی توصیف شده اند، مانند اندازه، رنگ، مواد و غیره متفاوت هستند.

بحث انجمن در X.



Source link