پس از یک ماه یا بیشتر آزمایش، به نظر میرسد که برچسبهای «حمایتشده» در تبلیغات جستجوی بینگ منتشر میشوند. من اکنون آنها را در تمام مرورگرها و جستجوهای آزمایشی خود می بینم. این ممکن است یک آزمایش باشد، اما به نظر می رسد که بر اساس آنچه من می بینم کاملاً منتشر شده است.
برچسب “اسپانسر” بیش از یک برچسب “تبلیغات” پرکلام است و گوگل حدود دو سال پیش به استفاده از کلمات “اسپانسر” روی آورد. پس شاید بینگ دنبال می کند؟
من این را از طریق خوشال بهروانی دیدم که در X گفت این اکنون در طبیعت منتشر شده است. و بله همینطور است، من آن را در مرورگرها و جستجوهای متعدد آزمایش کردم و تنها چیزی که می بینم برچسب حمایت شده است.
در اینجا چند اسکرین شات وجود دارد:
او همچنین متوجه شد که ویژگی بینش لامپ در Bing اکنون در تبلیغات نیز در دسترس است:
🆕 ویژگی لامپ بینش صفحه Bing now برای تبلیغات. جدید است
ما می توانیم برچسب های مختلفی را در جستجو و بینش ببینیم. pic.twitter.com/xAvFpIvcoL
— خوشال بهروانی (@b4k_khushal) 5 نوامبر 2024
بینگ سابقه پنهان کردن تبلیغات در نتایج جستجوی خود را دارد، اما من حدس میزنم که این میتواند به عنوان یک بهبود شفافتر دیده شود؟
بحث انجمن در X.