7 ابزار برای بهینه سازی کمپین های بین المللی PPC

آیا برای ایجاد یا مدیریت کمپین های بین المللی PPC خود به کمک نیاز دارید؟ برای کمک به شما، Go Fish Digital 7 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال را که برای ایجاد و مدیریت کمپین های تبلیغاتی بین المللی Google Ads برای مشتریان خود استفاده می کنیم، فهرست کرده است:

  1. من جستجو از
  2. SEMrush
  3. Fiverr
  4. Google Sheets
  5. Google Keyword Planner
  6. استودیو Looker
  7. ChatGPT

در زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هر یک پیدا کنید.

1. من جستجو از

ISearchFrom.com وب‌سایتی است که به شما امکان می‌دهد جستجوهای Google را از مکان‌ها، دستگاه‌ها و تنظیمات جستجوی مختلف شخصی‌سازی و شبیه‌سازی کنید. این می تواند برای دیدن نحوه نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو از مکان های مختلف، آزمایش نتایج جستجو برای مخاطبان مختلف، یا به سادگی جستجو در گوگل به گونه ای که گویی در مکان دیگری هستید مفید باشد.

استفاده از I Search From برای درک اینکه چگونه نتایج جستجوی Google بین کشورها متفاوت است، می تواند بخش ارزشمندی از ایجاد استراتژی کلمات کلیدی شما باشد. وقتی جستجویی را با استفاده از I Search From انجام می‌دهید، می‌توانید مکانی را که می‌خواهید جستجو را از آنجا انجام دهید، مشخص کنید. این به شما امکان می دهد تا نتایج جستجوی خاصی را که به کاربران در یک کشور خاص نمایش داده می شود، مشاهده کنید. با مقایسه نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص در کشورهای مختلف، می توانید متوجه شوید که کدام کلمات و عبارات کلیدی در مناطق خاصی محبوبیت بیشتری دارند و کدام یک از محبوبیت کمتری دارند.

با استفاده از این اطلاعات، می توانید استراتژی کلمه کلیدی خود را برای هدف قرار دادن مناطق یا کشورهای خاص تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که یک کلمه کلیدی خاص در یک کشور محبوب تر از کشور دیگر است، ممکن است بخواهید آن کلمه کلیدی را در کمپین های خود برای کشوری که در آن محبوب تر است، اولویت بندی کنید. به طور مشابه، اگر متوجه شدید که یک کلمه کلیدی خاص در یک منطقه خاص محبوبیت کمتری دارد، ممکن است بخواهید از کلمات کلیدی یا عباراتی جایگزین استفاده کنید که بیشتر به آن منطقه مرتبط هستند. با درک تفاوت های ظریف محبوبیت کلمات کلیدی در کشورهای مختلف، می توانید به طور مؤثرتری کمپین های خود را هدف قرار دهید و با پیام های خود به مخاطبان مناسب دست پیدا کنید.

2. SEMrush

SEMrush ابزاری محبوب در بین بازاریابان دیجیتال و مشاغل است زیرا دید جامعی از عملکرد یک وب سایت ارائه می دهد و به کاربران کمک می کند فرصت هایی را برای بهبود سئو و تلاش های تبلیغاتی پولی خود شناسایی کنند، از جمله تحقیق کلمات کلیدی، کپی تبلیغات، تجزیه و تحلیل صفحه فرود، و ردیابی و تجزیه و تحلیل تبلیغات. .

برای استفاده از SEMrush برای تحقیقات کلمات کلیدی برای کمپین‌های بین‌المللی، می‌توانید با انتخاب زبان و کشور یا منطقه‌ای که به آن علاقه دارید شروع کنید. سپس می توانید یک کلمه یا عبارت کلیدی را وارد کنید و از ابزار پیشنهادات کلید واژه SEMrush برای تولید لیستی از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. با استفاده از فیلترهای ارائه شده توسط SEMrush، مانند حجم جستجو، سطح رقابت و دشواری کلمه کلیدی، می توانید جستجوی خود را بیشتر اصلاح کنید. با استفاده از این فیلترها، می توانید کلمات کلیدی را پیدا کنید که در بازارهای هدف شما محبوب هستند و برای کمپین های بین المللی PPC شما مناسب هستند.

همچنین می‌توانید از SEMrush برای جستجو در وب‌سایت‌های رقبا و یافتن نسخه‌های تبلیغاتی و صفحات فرود آنها برای کشورها و زبان‌های مختلف استفاده کنید. این می تواند برای درک پیام رسانی و تاکتیک هایی که رقبای شما در کمپین های بازاریابی خود استفاده می کنند و برای شناسایی زمینه های بالقوه برای بهبود در کمپین های خود مفید باشد. با تجزیه و تحلیل نسخه های تبلیغاتی و صفحات فرود رقبای خود، می توانید برای کمپین های خود ایده بگیرید و نقاط ضعفی را در استراتژی های رقبای خود شناسایی کنید. همچنین می‌توانید از این اطلاعات برای بهینه‌سازی کپی تبلیغات و صفحات فرود خود برای همسویی بهتر با مخاطبان هدف و بهبود عملکرد کلی بازاریابی خود استفاده کنید.

3. Fiverr

Fiverr یک پلت فرم آنلاین است که مشاغل و افراد را قادر می سازد تا مترجمان آزاد را برای طیف گسترده ای از خدمات، از جمله ترجمه، بیابند و استخدام کنند. اگر به دنبال یک مترجم آزاد برای ترجمه کمپین های تبلیغاتی گوگل خود هستید، می توانید “مترجم گوگل ادز” یا عبارتی مشابه را در Fiverr جستجو کنید تا متخصصانی را بیابید که خدمات ترجمه گوگل ادز را ارائه می دهند.

هنگام انتخاب یک فریلنسر برای پروژه ترجمه گوگل ادز خود، مهم است که تجربه و شهرت آنها را در نظر بگیرید. به دنبال فریلنسرهایی باشید که تجربه ترجمه برای Google Ads را دارند و از مشتریان قبلی رتبه بندی و نظرات خوبی دارند. این می‌تواند به شما کمک کند که با یک مترجم ماهر و قابل اعتماد کار کنید که می‌تواند ترجمه‌هایی با کیفیت بالا و بهینه‌سازی شده برای Google Ads ارائه دهد.

علاوه بر تجربه و شهرت، باید قیمت‌گذاری و زمان تحویل فریلنسر را نیز در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بودجه و نیازهای جدول زمانی شما را برآورده می‌کنند. هنگامی که یک فریلنسر را پیدا کردید که نیازهای شما را برآورده می کند، می توانید با آنها کار کنید تا در مورد جزئیات پروژه خود صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید که کمپین های تبلیغاتی Google شما به طور موثر برای مخاطبان هدف شما ترجمه شده است.

4. Google Sheets

اگر زمان یا منابع لازم برای استخدام مترجم را ندارید، Google Sheets دارای یک تابع داخلی به نام GOOGLETRANSLATE است که به شما امکان می دهد فهرست کلمات کلیدی یا کپی های تبلیغاتی خود را در یک سلول یا محدوده ای از سلول ها ترجمه کنید. در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است:

  1. سند Google Sheets خود را باز کنید و سلول یا سلول هایی را که می خواهید ترجمه کنید انتخاب کنید.
  2. در نوار فرمول، “=GOOGLETRANSLATE(.
  3. بین پرانتز، متنی را که می‌خواهید ترجمه کنید و کد زبان زبانی که می‌خواهید آن را ترجمه کنید، وارد کنید. برای مثال، “=GOOGLETRANSLATE(“Hello!”، “en”، “fr”)” کلمه “Hello!” را ترجمه می کند. از انگلیسی به فرانسوی
  4. برای مشاهده متن ترجمه شده در سلول، Enter را فشار دهید.

به خاطر داشته باشید که عملکرد GOOGLETRANSLATE کامل نیست و ممکن است کیفیت ترجمه بسته به زبان و محتوا متفاوت باشد. همیشه ایده خوبی است که متن ترجمه شده را با دقت مرور کنید تا از صحت و منطقی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

دلیل دیگری که ممکن است کیفیت ترجمه‌های GOOGLETRANSLATE متفاوت باشد این است که زبان‌های مختلف ساختارها، اصطلاحات و ارجاعات فرهنگی متفاوتی دارند که ترجمه دقیق آنها دشوار است. به عنوان مثال، برخی از عبارات یا عبارات ممکن است معادلی در زبان مقصد نداشته باشند، یا ممکن است چندین ترجمه ممکن داشته باشند که می توانند معانی مختلفی را بیان کنند. در این موارد، GOOGLETRANSLATE ممکن است ترجمه ای تولید کند که از نظر فنی درست باشد، اما معنای کامل یا جزئیات متن اصلی را در بر نداشته باشد.

5. Google Keyword Planner

Google Keyword Planner یک ابزار رایگان ارائه شده توسط Google Ads است که به کسب و کارها کمک می کند کلمات کلیدی کمپین های تبلیغاتی خود را پیدا کرده و در مورد آنها تحقیق کنند. این به کاربران امکان می دهد کلمات کلیدی را جستجو کنند و ببینند چند بار آنها را در گوگل جستجو می کنند و همچنین تخمین هایی را برای هزینه اجرای تبلیغات با هدف قرار دادن آن کلمات کلیدی دریافت کنند.

در Google Keyword Planner می توانید یک کلمه کلیدی یا عبارتی را که به آن علاقه دارید وارد کنید و لیستی از کلمات کلیدی مرتبط و حجم جستجوی تخمینی آنها را دریافت کنید. مطمئن شوید که بر اساس زبان و مکان فیلتر شده‌اید تا تخمین‌هایی را برای هزینه اجرای تبلیغاتی که آن کلمات کلیدی را هدف قرار می‌دهند، ببینید، و همچنین ایده‌هایی برای کلمات کلیدی جدید برای هدف‌گیری در کشورها یا مناطق مختلف در سراسر جهان دریافت کنید.

6. Looker Studio

استودیو Looker، که قبلا با نام Google Data Studio شناخته می شد، یک ابزار مجانی برای تصویرسازی و گزارش دهی داده است که توسط Google ارائه شده است. این امکان را به کاربران می‌دهد تا داده‌ها را از طیف گسترده‌ای از منابع، از جمله محصولات Google مانند Google Ads، Google Analytics، و Google Sheets و همچنین سایر منابع داده شخص ثالث، به آنها متصل شده، تجسم کنند و به اشتراک بگذارند.

می‌توانید از Google Data Studio برای ایجاد گزارش‌های سفارشی در هر کمپین، منطقه یا زبان استفاده کنید که به شما کمک می‌کند داده‌های کمپین‌های بین‌المللی PPC خود را تجسم و به اشتراک بگذارید.

برای ایجاد گزارش‌های سفارشی در Google Data Studio، می‌توانید حساب Google Ads خود را متصل کرده و داده‌هایی را که می‌خواهید در گزارش خود لحاظ کنید، انتخاب کنید. سپس می‌توانید از تجسم‌ها و گزینه‌های قالب‌بندی در Google Data Studio برای ایجاد گزارشی که نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند، استفاده کنید.

7. ChatGPT

ChatGPT یک مدل زبان بزرگ است که برای ایجاد پاسخ‌های انسان‌مانند به درخواست‌های زبان طبیعی طراحی شده است و می‌تواند برای کارهای مختلفی مانند ایجاد متن یا ترجمه استفاده شود.

می توانید از آن به عنوان جایگزینی برای بسیاری از ابزارهای ذکر شده در بالا استفاده کنید. برای مثال، برای استفاده از ChatGPT به‌عنوان جایگزینی برای SEMRush، می‌توانید سوالاتی مانند «محبوب‌ترین کلمات کلیدی برای کمپین PPC که گردشگران آمریکایی در فرانسه را هدف قرار می‌دهد، بپرسید؟» یا «برترین رقبای صنعت مد در ایتالیا برای کمپین تبلیغات گوگل چه کسانی هستند؟». همچنین می‌توانید از ChatGPT بخواهید که نسخه تبلیغاتی را برای کمپین‌های شما ترجمه کند یا ایده‌های طراحی برای تبلیغات بنری را در اختیار شما قرار دهد.

در حالی که ChatGPT می‌تواند اطلاعات و اطلاعاتی را برای کمک به ایجاد کمپین‌های بین‌المللی Google Ads ارائه دهد، ممکن است نتواند همان سطح از جزئیات یا سفارشی‌سازی را به اندازه ابزارهای تخصصی ارائه دهد. همچنین، این پلتفرم ممکن است به آخرین داده‌ها یا روندهای جستجو دسترسی نداشته باشد و اغلب می‌تواند اطلاعات نادرستی درباره افراد، مکان‌ها یا حقایق تولید کند. بنابراین، استفاده از ChatGPT در ترکیب با ابزارهای دیگر ممکن است مفید باشد تا بهترین نتایج را برای کمپین‌های تبلیغاتی بین‌المللی گوگل خود به دست آورید.

نتیجه

با استفاده از ابزارهای بالا، باید به خوبی برای ایجاد و مدیریت کمپین های بین المللی تبلیغات گوگل مجهز باشید. این ابزارها می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا کمپین‌های خود را برای زبان‌ها، مناطق و فرهنگ‌های مختلف بهینه کنند و اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آن‌ها با پیام مناسب به افراد مناسب می‌رسد.

اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید

*ضروری

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور