بهترین روش ها برای وبلاگ نویسی: آیا آنها را دنبال می کنید؟

این 10 بهترین روش وبلاگ نویسی را دنبال کنید

قبل از اینکه بتوانید محتوای موثر تولید کنید، باید مشتری خود را – به طور ایده آل با شخصیت های عمیق خریدار – و چشم انداز شرکت خود را کاملاً درک کنید. هنگامی که این تصویر بزرگ را به دست آوردید، این بهترین شیوه های نوشتن وبلاگ را دنبال کنید تا محتوای خود را برای رسیدن به اهداف کلی کسب و کار هدف قرار دهید.

1. دستورالعمل های محتوای صنایع دستی

دستورالعمل‌های محتوا، پروتکلی را که باید هنگام نوشتن پست‌های وبلاگ رعایت شود، مشخص می‌کند و یکی از حیاتی‌ترین روش‌ها برای وبلاگ نویسی است. سند را با هر یک از اعضای تیم محتوای خود به اشتراک بگذارید تا مطمئن شوید که هر پست وبلاگ جدید با استانداردهای بالا مطابقت دارد.

این مهم برای:

  • سئو. دستورالعمل های محتوا به عنوان یک چک لیست برای برآوردن الزامات بهینه سازی موتور جستجو در صفحه عمل می کنند.
  • بهره وری. هر یک از اعضای تیم می‌داند هنگام انتشار محتوا چه چیزی لازم است، و تضمین می‌کند که فرآیندی یکپارچه، چه فریلنسر یا کارمند داخلی باشد.
  • ثبات. این سند باید راهنمایی هایی در مورد لحن، صدا و زبان ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که همه پست ها تصویر و صدای برند شما را ثبت می کنند، مهم نیست که چه کسی قطعه را نوشته است.

هنگام تدوین دستورالعمل های محتوای خود به این نکات توجه کنید:

  • هدف، واقعگرایانه: خوانندگان باید با چه چیزی کنار بیایند؟ هدف مقاله را به وضوح بیان کنید. این به نویسندگان و ویراستاران کمک می کند تا نکات را روشن کنند و یک محتوای مفید ایجاد کنند.
  • استفاده از کلمه کلیدی هر چند وقت یکبار باید از کلمات کلیدی اولیه و ثانویه استفاده کرد و آنها را در کجا قرار داد؟
  • لینک های خارجی. پیوند به سایت های معتبر می تواند به ایجاد اعتبار وبلاگ شما کمک کند. استانداردهایی را برای سایت هایی که می توان به آنها پیوند داد و مقالات و مطالعات اخیر چگونه باید باشد را مشخص کنید.
  • بهینه سازی روی صفحه یک چک لیست برای عنوان صفحه، توضیحات متا، متن جایگزین، ساختار URL و سایر عناصر سئو ایجاد کنید.
  • تعداد کلمه. یک دستورالعمل برای طول وبلاگ بر اساس نوع محتوای ایجاد شده و کلمه کلیدی مورد نظر خود تنظیم کنید.
  • طرح کلی. نشان دهید که نویسندگان چگونه باید مقالات را ساختار دهند. به عنوان مثال، برخی از شرکت‌ها دوست دارند خلاصه‌ای از نقطه‌های اصلی را در ابتدا یا نکات کلیدی را در پایان قرار دهند. در صورت نیاز یک قالب وبلاگ را به اشتراک بگذارید.
  • سبک نوشتن. بهترین شیوه های نوشتن برای محتوای آنلاین، مانند پاراگراف های کوتاه و طرح بندی قابل اسکن را دوباره تکرار کنید.
  • ملاحظات برند دستورالعمل های محتوای شما باید صدای برند ثابتی را تضمین کند. آیا نوشته باید رسمی، شوخ طبعانه یا با لحن محاوره ای باشد؟ ترجیحات املا و قالب بندی را نیز مشخص کنید.

2. یک فرآیند محتوا را توسعه دهید

اکنون به یک ساختار رسمی نیاز دارید که شما را در مراحل طوفان فکری، انجام تحقیق محتوا، نوشتن و انتشار راهنمایی کند. روند شما ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

اهداف را تعیین کنید

در مورد نوع محتوای مورد نیاز خود تصمیم بگیرید. برای مثال، ممکن است بخواهید برای مراحل خاصی از سفر خریدار محتوا تولید کنید یا محصولات یا خدمات خاصی را تبلیغ کنید.

فرآیند ایده پردازی را شروع کنید

برای شناسایی موضوعات احتمالی تحقیق محتوا انجام دهید. می‌توانید محتوایی را که کاربران شما قبلاً به آن علاقه دارند و با آن درگیر هستند، گسترش دهید. همچنین ممکن است بخواهید به محتوایی که رقبای شما برای آن رتبه بندی می کنند نگاهی بیندازید یا موضوعات پرطرفدار در صنعت خود را که ممکن است برای خوانندگان شما ارزشمند باشد را شناسایی کنید.

مطالب پیشنهادی  چرا صفحات وب از گزارش های کنسول جستجو ناپدید می شوند

انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی

تحقیقات کلمات کلیدی مرتبط با ایده های خود را انجام دهید تا ارزش آنها را از منظر SEO ارزیابی کنید. حجم جستجو و نوع محتوایی که باید با آن رقابت کنید را در نظر بگیرید. با تجزیه و تحلیل طول پست های برتر در مورد طول پست وبلاگ تحقیق کنید.

شروع به برنامه ریزی محتوا کنید

هنگامی که اثبات مفهومی را به دست آوردید و مخاطبان هدف قطعه خود را شناختید، آن قطعه را در یک تقویم محتوا برنامه ریزی کنید.

یک خلاصه محتوا ایجاد کنید

یک خلاصه محتوا به عنوان راهنمای نویسنده و ویراستار خود ایجاد کنید. خلاصه باید مخاطب مورد نظر، هدف قطعه، نکات مهم، کلمات کلیدی، هدف جستجو و تعداد کلمات را خلاصه کند. همچنین می‌تواند شامل یک طرح کلی، سرصفحه‌های بخش و تحقیقات پیش‌زمینه در مورد مقالات رقیب باشد.

وظایف را تعیین کنید

فرآیند نوشتن، ویرایش و تضمین کیفیت (QA) را تجزیه کنید و مسئولیت‌هایی را به اعضای تیم محول کنید. علاوه بر تولید کپی نوشتاری، ممکن است به تصاویر، ویدئوها و اینفوگرافیک ها نیز برای تکمیل مقاله نیاز داشته باشید. طراح گرافیک خود را حلقه بزنید تا بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کند.

انتشار و توزیع محتوا

هنگامی که پیش نویس نهایی شما در سیستم مدیریت محتوای شما آپلود شد و برای سئو بهینه شد، پست وبلاگ را از طریق کانال های بازاریابی مناسب منتشر و توزیع کنید. پیوندهای داخلی را به محتوای جدید خود اضافه کنید و از Google بخواهید آن را از طریق ابزار بازرسی URL در کنسول جستجوی Google فهرست کند.

آیا هر پست وبلاگ باید دقیقاً از این روند پیروی کند؟ نه همیشه. در برخی موارد، ممکن است بخواهید یک مقاله وبلاگی درباره به روز رسانی شرکت ایجاد کنید که نیازی به تحقیق در مورد کلمات کلیدی ندارد. به عنوان مثال، ما گاهی اوقات برنده جایزه و سایر اخبار شرکت را در وبلاگ خود به اشتراک می گذاریم.

3. یک تقویم محتوایی ایجاد کنید

تقویم سرمقاله یکی از بهترین شیوه های وبلاگی است که می توانید پیاده سازی کنید. همچنین برای بهره مندی از یکی از مقالات، نیازی به انتشار تعداد زیادی مقاله ندارید. یک تقویم محتوا به شما کمک می کند تا یک رویکرد استراتژیک به وبلاگ خود داشته باشید تا بتوانید:

  • برای فعال نگه داشتن وبلاگ خود به طور منظم منتشر کنید.
  • موضوعاتی را که پوشش می دهید در یک نگاه مشاهده کنید تا از محتوای بیش از حد مشابه خودداری کنید یا هر شکافی را پر کنید.
  • برای فرصت‌های ترفیع فصلی برنامه‌ریزی کنید، از درگیری‌های لحظه آخری اجتناب کنید.

تقویم محتوای خود را چند ماه قبل بسازید. تاریخ‌های انتشار منظم محتوای خود را انتخاب کنید – برای مثال، هر سه‌شنبه و جمعه – و زمانی را برنامه‌ریزی کنید که تیم شما باید کار روی نسخه را شروع کند تا زمان کافی برای بازبینی و بررسی برای رعایت ضرب‌الاجل‌ها وجود داشته باشد. دو ماه یک قانون سرانگشتی خوب است، اگرچه برخی از سازمان‌ها ممکن است بتوانند محتوا را سریع‌تر تغییر دهند. هنگامی که تقویمی را ایجاد کردید، همه می‌توانند بر اساس برنامه‌های یکسانی روی موارد قابل تحویل کار کنند.

4. نیمکت خود را بسازید

مطمئن شوید که تیم مناسبی برای اجرای برنامه محتوای خود دارید.

  • آ استراتژیست محتوا بر تقویم تحریریه نظارت می کند و خلاصه محتوا را توسعه می دهد.
  • نویسندگان مسئولیت تحقیق و نگارش پست وبلاگ با توجه به خلاصه محتوا را بر عهده دارند. شما ممکن است از نویسندگان داخلی برای مقالاتی که نیاز به دانش داخلی دارند و از فریلنسرها برای قطعات عمومی تر استفاده کنید.
  • کارشناسان موضوع اطمینان حاصل کنید که محتوا از نظر موضوعی دقیق است.
  • ویراستاران بهبود خوانایی و جریان، رفع خطاهای دستوری، بررسی مجدد منابع و تصحیح.
  • یک سردبیر یا مدیر محتوا محصول نهایی را قبل از انتشار بررسی می کند تا مطمئن شود که با صدای کلی برند و اهداف مطابقت دارد.
مطالب پیشنهادی  Similarweb رتبه Ranger شرکت ردیابی سئو و رتبه را بدست می آورد

بسته به منابع شما، یک نفر ممکن است چندین نقش را پر کند. برای مثال، استراتژیست محتوا ممکن است نویسنده یا ویراستار نیز باشد.

5. روی Subject Matter Experts ضربه بزنید

با تاکید گوگل بر اهمیت محتوای با کیفیت، باید مطمئن شوید که محتوای شما دقیق، آموزنده و مفید است. از آنجایی که نویسندگان نمی توانند در همه موضوعات متخصص باشند، مجموعه ای از کارشناسان موضوعی (SMEs) ایجاد کنید تا محتوا را تأیید کنید و بینش بیشتری در مورد موضوع بیافزایید. SME ها معمولاً دارای تحصیلات پیشرفته یا سابقه کار در این زمینه هستند.

6. محتوای خود را بهینه کنید

بهینه‌سازی به صفحه شما کمک می‌کند تا با خزیدن و درک محتوای شما برای موتورهای جستجو آسان‌تر شود. هنگامی که در حال توسعه محتوا هستید، بهینه سازی باید در خط مقدم تلاش شما باشد. برخی از بهترین شیوه های وبلاگ نویسی برای بهینه سازی در صفحه عبارتند از:

7. به طور منظم منتشر کنید

وقتی وبلاگ خود را به طور منظم به روز می کنید، نشان می دهید که سایت شما به روز و به روز است. پست های مکرر فرصت های بیشتری برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی، ایجاد بک لینک و جذب خوانندگان فراهم می کند.

البته، برنامه انتشار شما باید به منابع شرکت شما بستگی داشته باشد. بهتر است محتوای با ارزش و تحقیق شده را کمتر منتشر کنید تا اینکه برای حفظ یک برنامه زمانی دلخواه، محتوای بی کیفیت زیادی را منتشر کنید. تعیین کنید که هر چند وقت یکبار می توانید پست های با کیفیت بالا را بر اساس فرآیند محتوای خود منتشر کنید. چه دو بار در هفته یا دو بار در ماه، تقویم خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید و به برنامه پایبند باشید.

هنگامی که یک مقاله منتشر می شود، ممکن است چند هفته طول بکشد تا موتورهای جستجو صفحه جدید را پیدا کنند، بخزند و ایندکس کنند. می‌توانید با ارسال درخواستی به ابزار بازرسی URL از طریق کنسول جستجوی Google، از Google بخواهید یک صفحه را بخزد. در اینجا چگونه است.

8. محتوای خود را تبلیغ کنید

وقتی محتوای جدیدی منتشر کردید، آن را از طریق فهرست پستی خبرنامه و پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام و توییتر در اختیار خوانندگان قرار دهید. وقتی محتوای شما با برچسب‌های Open Graph و کارت‌های توییتر به اشتراک گذاشته می‌شود، کلیک‌ها را تشویق کنید، که نحوه نمایش عنوان، توضیحات و تصویر را کنترل می‌کنند. بسته به محتوا و جایی که مشتریان شما آنلاین هستند، می توانید تبلیغات پرداخت به ازای کلیک را در رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو نیز در نظر بگیرید.

در دراز مدت، روی ایجاد بک لینک به محتوای خود از طریق دسترسی به سایت های معتبر کار کنید. همچنین می‌توانید با استفاده مجدد از پست‌های وبلاگ خود به اینفوگرافیک و ویدیو برای کسانی که ترجیح می‌دهند محتوا را متفاوت مصرف کنند، مسافت بیشتری را از پست‌های وبلاگ خود دریافت کنید.

9. عملکرد آهنگ

پس از انتشار محتوا، بر عملکرد آن نظارت کنید تا مطمئن شوید که هر قطعه برای ایجاد نتایج برای وبلاگ شما کار می کند. بهترین معیارها به اهداف سئوی شما بستگی دارد، اما شاخص های عملکرد رایج عبارتند از:

  • رتبه بندی کلمات کلیدی: چقدر برای کلمات کلیدی هدف خود رتبه بندی می کنید؟
  • ترافیک: پست شما چقدر ترافیک ارگانیک ایجاد می کند و از کجا می آید؟
  • نامزدی: آیا خوانندگان اقدامات دیگری مانند کلیک کردن روی پیوند یا اشتراک گذاری پست شما انجام می دهند؟
  • تولید سرب: آیا خوانندگان در خبرنامه شما ثبت نام می کنند یا فرمی را برای دسترسی به محتوای دروازه ای پر می کنند؟

Google Analytics و Google Search Console می توانند بینش ارزشمندی در مورد انواع محتوایی که بهترین پاسخ را ایجاد می کنند ارائه دهند. همچنین می‌توانید از آن‌ها برای شناسایی محتوای ضعیف و یافتن راه‌هایی برای به‌روزرسانی آن و افزایش رتبه آن استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی  YouTube می گوید فیلم ها برای پرچم های زیاد حذف نمی شوند

10. محتوای قدیمی تر را به روز کنید

به طور منظم مطالب را مرور و به روز کنید. برای مثال، کاربرانی که با آمارهای پنج سال پیش مواجه می شوند، ممکن است تصمیم بگیرند که مقاله قدیمی است و سایت شما را ترک کنند تا داده های فعلی بیشتری پیدا کنند. پست های وبلاگ را در صورت نیاز به روز کنید تا مطمئن شوید که محتوای ارزشمند و با کیفیت بالا را منتشر می کنید و از آن نگهداری می کنید.

بهترین شیوه های وبلاگ نویسی: منابع توصیه شده

مهم نیست در چه صنعتی هستید، درک اهمیت بهترین شیوه های وبلاگ نویسی بسیار مهم است. این منابع را به جعبه ابزار دیجیتال خود اضافه کنید تا کیفیت نوشتن را بهبود ببخشید و فرآیند وبلاگ نویسی را قابل مدیریت تر کنید.

قالب محتوای پیروز

یک فرآیند سیستماتیک تولید یک جریان مداوم محتوا را آسان تر می کند. از الگوی رایگان وبلاگ ما استفاده کنید تا به هر پست ساختاری واضح و منطقی بدهید و اطمینان حاصل کنید که به نکات کلیدی خود رسیده اید. این چک لیست به شما کمک می کند قبل از شروع نوشتن به طور دقیق مشخص کنید که برای چه کسی می نویسید و پیام هایی را که می خواهید به آنها منتقل کنید.

SEO Surfer

ویرایشگر محتوای Surfer SEO به شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با معنایی کمک می کند و بینشی در مورد میزان بهینه سازی محتوای شما در مقایسه با سایر پست های وبلاگ و رتبه بندی صفحات برای کلمه کلیدی مورد نظر شما می دهد. در حالی که به طور کلی استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را توصیه نمی‌کنم، ویژگی‌های سرفصل و Outline در Surfer SEO می‌تواند به شناسایی نکاتی که باید در مقاله شما بپردازید کمک می‌کند.

گرامر

Grammarly چیزی بیش از یک دستور زبان و غلط‌گیر املا است. در حالی که اشتباهات تایپی را تشخیص می دهد و به شما می گوید که چه زمانی یک کاما را از دست داده اید، همچنین به اندازه کافی قدرتمند است که به صیقل دادن نوشته شما کمک کند. Grammarly موضوعات سبک مانند صدای غیرفعال، جملات اجرا شده، تکرار، و ساختار نامناسب را پرچم‌گذاری می‌کند و راه‌هایی را برای خوانایی‌تر کردن محتوای شما پیشنهاد می‌کند. این پلتفرم همچنین شامل یک بررسی کننده سرقت ادبی است تا اطمینان حاصل شود که محتوای تکراری وجود ندارد و مقالات منحصر به فرد و اصلی هستند.

با یک حساب Grammarly Business، می‌توانید یک راهنمای سبک ویژه برای کمک به نویسندگان خود در شناسایی نگرانی‌های خاص برند اضافه کنید. ما به تازگی این را در Victorious اضافه کردیم، و در حال حاضر تفاوت ایجاد کرده است. این یک راه آسان برای به اشتراک گذاشتن استانداردهای خود با تیم خود و اجرای سریع است.

شبیه ساز SERP Mangools

تگ های عنوان باید بین 50 تا 60 کاراکتر باشد، در حالی که توضیحات متا باید کمتر از 160 کاراکتر باشد. دیگر و خطر قطع شدن آنها در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) وجود دارد. برای بررسی سریع، از جستجوگر SERP Mangools استفاده کنید تا تجسم کنید که عنوان و توضیحات متای شما هنگام ظاهر شدن در SERP ها چگونه خواهد بود.

راهنمای محتوای سئوی ویکتوریوس

استراتژی محتوای خود را با کتاب الکترونیکی محتوای SEO ما ارتقا دهید. این راهنما موفقیت ثابت شده تیم ما در بالا بردن وب سایت ها به بالای نتایج موتورهای جستجو را به نکاتی آسان برای درک ترجمه می کند. برای برنامه ریزی بهتر و ایجاد محتوای بهینه، این استراتژی ها را عملی کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور