15 ابزار برتر Martech برای سال 2024

فن آوری بازاریابی (مارتک) شامل هر ابزاری می شود که به شرکت شما در موفقیت کمپین های شما کمک می کند. پیدا کردن بهترین نرم‌افزار martech برای سال 2024 می‌تواند به شما کمک کند تا در صدر روندها بمانید و در عین حال از رقبا پیشی بگیرید.

برای کمک به شما در پیشبرد، ما فهرستی از 15 ابزار برتر martech را برای سال 2024 گردآوری کرده‌ایم. بیایید گزینه‌های زیر و قیمت‌گذاری ابزار martech را بررسی کنیم:

15 ابزار برتر Martech برای سال 2024

ابزارهای برتر Martech برای سال 2024

آیا می خواهید در مورد martech از یک متخصص بیشتر بدانید؟ با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید تا در مورد بهترین گزینه ها برای کسب و کار خود صحبت کنید!

قیمت گذاری ابزار Martech

آیا می خواهید به ابزارهای زیر نگاهی سریع داشته باشید؟ در اینجا تمام ابزارها، قیمت‌ها و ویژگی‌ها و کاربردهای کلیدی آن‌ها به صورت تفکیک شده است:

ابزار قیمت امکانات جزئیات
MCFX مشاهده قیمت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ردیابی و تجزیه و تحلیل داده ها، و اتوماسیون بازاریابی بیشتر بدانید
GA4 رایگان تجزیه و تحلیل بازاریابی، ردیابی وب سایت و برنامه، و اندازه گیری ترافیک بیشتر بدانید
بهینه طرح های رایگان در دسترس، قیمت و ویژگی های بیشتر در صورت درخواست رضایت مشتری، تست A/B، و آزمایش ویژگی های وب بیشتر بدانید
بافر آزمایشی و طرح رایگان در دسترس است، حداقل 6 دلار در ماه مدیریت رسانه های اجتماعی، زمان بندی پست و ردیابی تعامل مخاطبان بیشتر بدانید
هوت سوئیت آزمایشی رایگان در دسترس، 90 دلار در ماه برای طرح اولیه برنامه ریزی و مدیریت رسانه های اجتماعی، تبلیغات اجتماعی و پیگیری و زمان بندی پست ها بیشتر بدانید
مخلص کلام آزمایشی رایگان در دسترس است، حداقل 16 دلار برای کاربر CRM، مدیریت خط لوله و ذخیره سازی، و ردیابی و ذخیره سازی داده های مشتری بیشتر بدانید
ترلو طرح رایگان در دسترس است مدیریت پروژه، خدمات سوارکاری، و مدیریت وظایف در بین تیم ها بیشتر بدانید
اهرفس شروع از 99 دلار در ماه با برنامه های مختلف موجود ابزارهای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، تجزیه و تحلیل رقبا و تحقیق کلمات کلیدی بیشتر بدانید
مارک طرح رایگان، سپس از 10 دلار برای هر کاربر شروع می شود برندسازی و طراحی، ایجاد قالب و تولید محتوا بیشتر بدانید
کریتئو در صورت درخواست ایجاد تبلیغات نمایش آنلاین، تبلیغات تجارت الکترونیک و طراحی و ادغام تبلیغات بیشتر بدانید
سستی برنامه های محدود رایگان در دسترس است، سپس 7.25 دلار برای هر کاربر در ماه پیام‌رسانی تیمی و جلسات، کانال‌های خصوصی و گروهی و دسترسی به پیام‌رسان دسکتاپ و تلفن همراه بیشتر بدانید
مارکتو در صورت درخواست اتوماسیون بازاریابی، مدیریت رهبری و تجزیه و تحلیل بازاریابی بیشتر بدانید
فیفو 119 دلار در ماه برای طرح اولیه پلت فرم تولید مرور، منبع یابی بررسی مبتنی بر تجارت الکترونیک، راهنمای پاسخ به بررسی تبلیغات بیشتر بدانید
Shopify 39 دلار در ماه برای طرح اولیه پلتفرم تجارت الکترونیک، اتوماسیون تجارت الکترونیک و فهرست بندی محصولات و بازاریابی بین کانالی بیشتر بدانید
هاتجار طرح رایگان در دسترس است تجزیه و تحلیل رفتار کاربر، تولید کننده بازخورد کاربر، و قابلیت‌های مصاحبه تک به تک کاربر بیشتر بدانید

15 بهترین ابزار martech برای سال 2024

اکنون که یک تفکیک سریع از برگزیده‌های ما داشتید، بیایید به بهترین گزینه‌های نرم‌افزار martech برای سال 2024 دقیق‌تر نگاه کنیم.

1. MCFX

اولین در لیست ابزارهای مارتک، MCFX است – پلت فرم بازاریابی سرتاسر WebFX. ما آن را به نفع خود در این لیست قرار ندادیم. این پلت فرم بازاریابی می تواند به کسب و کارهایی با هر اندازه، صنعت یا تجربه کمک کند تا از داده های زنده درآمد بیشتری کسب کنند.

MCFX توسط IBM Watson پشتیبانی می‌شود و به آن قدرت بیشتری برای جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و گزارش داده‌های مشتریان برای کاربران می‌دهد. می‌توانید از ویژگی‌هایی مانند اتوماسیون بازاریابی، ایمیل و ردیابی تماس و موارد دیگر لذت ببرید، در حالی که به تیم‌های خود دسترسی به داده‌های یکپارچه می‌دهید.

2.GA4

GA4 پلت فرم رایگان تجزیه و تحلیل گوگل است که به شما امکان می دهد معیارهای کلیدی وب سایت خود و همچنین کانال های دیگر را ردیابی کنید. از آنجایی که این ابزار رایگان است، برای شرکت هایی با بودجه محدود که تازه وارد بازاریابی و تجزیه و تحلیل می شوند، گزینه بسیار خوبی است.

با جدیدترین نسخه در حال افزایش، GA4 به شما امکان می‌دهد رویدادها را ایجاد کنید، تبدیل‌ها را اندازه‌گیری کنید و ببینید چه صفحاتی بیشترین کار را برای کسب درآمد کسب و کار شما انجام می‌دهند.

3. بهینه سازی کنید

بعدی در لیست شرکت‌ها و ابزارهای مارتک، Optimizely را داریم.

Optimizely یک ابزار پیشرو برای رضایت مشتری و بررسی است. با خدمات آن‌ها، می‌توانید آزمایش‌هایی را ایجاد و راه‌اندازی کنید تا ببینید مشتریان چه چیزهایی را در مورد وب‌سایت شما دوست دارند – و چه چیزی را دوست ندارند. از Optimizely برای ایجاد آزمایش‌ها، اجرای آزمایش‌ها و گپ زدن با کاربران درباره آنچه از وب‌سایت شما می‌خواهند استفاده کنید.

از آنجایی که بررسی برای درک مخاطبان شما بسیار مهم است، ابزار بررسی ضروری است. Optimizely جایگزین Google Optimize شده است و به ابزار انتخابی برای موتور جستجوی غول پیکر تبدیل شده است.

4. بافر

Buffer یک مجموعه کامل برای کسانی است که به دنبال بهینه سازی حضور خود در رسانه های اجتماعی هستند.

Buffer به شما کمک می کند تا از طریق خدماتی مانند انتشار محتوا و زمان بندی، تجزیه و تحلیل اجتماعی، صفحات فرود سفارشی و کمک هوش مصنوعی (AI) مخاطب ایجاد کنید و حضور آنلاین خود را افزایش دهید.

اگر به دنبال یک ابزار اجتماعی همه کاره هستید، Buffer یک انتخاب عالی برای ترکیب کانال های شما در یک مکان است.

5. Hootsuite

Hootsuite یکی دیگر از پلتفرم های مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد تمام ردیابی، انتشار و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان ترکیب کنید.

Hootsuite همچنین به شما این امکان را می دهد که محتوای مناسب صنعت ایجاد کنید و آن را از قبل برنامه ریزی کنید. آنها تمرکز ویژه ای برای کاربران در مراقبت های بهداشتی، آموزشی، دولتی و سایر صنایع مرتبط دارند. به‌علاوه، با فناوری هوش مصنوعی، می‌توانید حجم کاری خود را در کل کاهش دهید.

6. خلاصه

در مرحله بعدی در لیست ابزارهای مارتک، ما Nutshell را داریم – یک پلتفرم CRM پیشرو که به شرکت ها کمک می کند روابط ایجاد کنند و داده ها را به طور کارآمد مدیریت کنند. به عنوان یک CRM همه کاره، می توانید از Nutshell برای هر چیزی که نیاز دارید، از جمله:

  • اتوماسیون بازاریابی ایمیلی
  • ذخیره سازی اطلاعات مشتری
  • ردیابی سرب
  • به روز رسانی مکالمه
  • و بیشتر!

با Nutshell و MCFX، می‌توانید فرآیند بازاریابی خود را اصلاح کنید، سرنخ‌ها را واجد شرایط کنید و هر بازدیدکننده را به یک مشتری قدیمی تبدیل کنید.

7. Trello

Trello یک پلت فرم مدیریت محتوا است که به تیم ها کمک می کند گردش کار خود را متحد کنند. با Trello می‌توانید پروژه‌های جدید را مدیریت کنید، تابلوها ایجاد کنید، پروژه‌ها را اختصاص دهید و گردش کار خود را سازماندهی کنید تا همه در یک صفحه باشند.

چه با چندین تیم کار کنید و چه با یک تیم، داشتن یک پلت فرم برای همه پروژه ها به هموارسازی عملیات شما کمک می کند.

8. احرف

Ahrefs به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های مارتک در این صنعت، یک ابزار سئوی همه‌جانبه برای کمک به تمام جنبه‌های کمپین شما ارائه می‌دهد. چه بخواهید عمیقاً در تحقیقات کلمات کلیدی غوطه ور شوید یا یک تجزیه و تحلیل رقبا انجام دهید.

Ahrefs همچنین به شما امکان می دهد URL های خود را ردیابی کنید و تجزیه و تحلیل ها را در همان پلتفرم مدیریت کنید. شما می توانید از این ابزار برای تمام مراحل سئو، از تحقیق گرفته تا اجرا و پیگیری استفاده کنید.

9. مارک

Marq که قبلاً LucidPress بود، به شما امکان می‌دهد طرح‌های خود را به قالب‌های برند تبدیل کنید تا تیم خود به آن دسترسی داشته باشد. اگر برای ایجاد یک برند تجاری ثابت در سایت خود تلاش می کنید، Marq به شما کمک می کند تا یک چشم انداز کامل از چیستی برند خود ایجاد کنید، و همچنین ابزارها و مواد کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.

ایجاد یک برند قوی برای شرکت شما ضروری است. Marq یک گزینه عالی برای تقویت برند شما و ایجاد یک حضور آنلاین قوی است.

10. کریتیو

Criteo به شما امکان می دهد تبلیغات نمایشی آنلاین ایجاد کنید و آنها را به کانال های مختلف هدایت کنید، همه از یک پلتفرم. از آنجایی که تبلیغات نمایشی روشی موثر برای دستیابی به مخاطبان شما هستند، داشتن بهترین ابزار برای ایجاد گزینه های موثر می تواند تفاوت را ایجاد کند.

کریتئو در کنار تبلیغات نمایشی، خدمات تجارت الکترونیک را برای کمک به کسب درآمد از تبلیغات و افزایش درآمد ارائه می دهد.

11. سستی

Slack یک پلت فرم پیام رسانی آنلاین برای حرفه ای ها است. اگر راهی برای کمک به تیم خود در ارتباط می‌خواهید، Slack یک گزینه عالی است که در حال حاضر به مشاغل و تیم‌های متعددی خدمت می‌کند.

با Slack می‌توانید از پیام‌های خصوصی روی دسکتاپ یا تلفن‌های همراه و همچنین گزینه‌های ویدیویی و تلفنی برای تیم‌های سراسر جهان لذت ببرید. اگر نیروی کار ترکیبی دارید، Slack برای حفظ ارتباط همه ضروری است.

12. مارکتو

Marketo نرم افزار بازاریابی Adobe است که مشتریان را در سراسر بازار هدف قرار می دهد. این نرم افزار از فرآیندهای بازاریابی و اتوماسیون فروش استفاده می کند تا به کسب و کارها کمک کند تا از سرنخ ها، مخاطبان و تلاش های تبلیغاتی خود بیشتر بهره ببرند.

علاوه بر این، آنها همچنین یک رویکرد بازاریابی چند لمسی را ارائه می دهند که نقاط بازرسی را در قیف فروش برای هر سرنخ اندازه گیری می کند.

13. فیفو

Feefo یکی دیگر از ابزارهای بررسی است که به شما کمک می کند تا نظرات را جمع آوری، ارزیابی، پاسخ دهید و در وب سایت خود پیاده سازی کنید. تجزیه و تحلیل پیشرفته آنها به شما کمک می کند تا روندها را در بررسی های خود پیدا کنید و داده ها را به طور خودکار ادغام کنید تا در زمان صرفه جویی کنید.

اگر بدون جستجوی دستی اطلاعات بیشتری از مشتریان خود می‌خواهید، Feefo یک گزینه عالی برای مشاغل است.

14. Shopify

Shopify یک ابزار تجارت الکترونیک محبوب است که به شما امکان می دهد کالاها و خدمات را به صورت آنلاین بفروشید.

با Shopify می‌توانید فروشگاه خود را با کانال‌های دیگر ادغام کنید و سفارش کاربران را آسان کنید. همچنین به تجزیه و تحلیل، ابزارهای بازاریابی، مشاوره برندسازی و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

15. HotJar

فهرست ما از بهترین ابزارهای مارتک برای سال 2024، Hotjar است. Hotjar یکی دیگر از ابزارهای بررسی و آزمایش است که با اطلاعاتی که نمی توانید از تجزیه و تحلیل خود به دست آورید، بینش بیشتری از عملکرد کسب و کارتان به شما می دهد.

چه بخواهید یک صفحه فرود جدید را آزمایش کنید یا مطمئن شوید که مشتریان سایت شما را به راحتی می یابند، می توانید این کار را با Hotjar انجام دهید. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که با کاربران یک به یک ارتباط برقرار کنید تا بدانید که آنها در مورد شرکت شما چه فکر می کنند.

اندازه گیری معیارهایی که بر شما تأثیر می گذارد خط پایین.

آیا علاقه مند به گزارش های سفارشی هستید که مختص نیازهای تجاری شما باشد؟ WebFX با پشتیبانی از MarketingCloudFX، گزارش های سفارشی را بر اساس معیارهایی که برای شرکت شما مهم است ایجاد می کند.

  • منجر می شود
  • معاملات
  • تماس می گیرد
  • درآمد

بیشتر بدانید

ابزارهای برتر martech بیشتری را با WebFX کشف کنید!

ساختن پشته فناوری خود با یک آژانس در کنار شما ساده است. اگر در هنگام انتخاب، نصب و استفاده از ابزارهای martech خود راهنمایی حرفه‌ای می‌خواهید، WebFX اینجا به شما کمک می‌کند.

به غیر از متخصص بودن در MCFX و Nutshell، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا از فناوری بازاریابی برای موثرترین کمپین ها استفاده کنید. چه بخواهید استراتژی تجارت الکترونیک خود را بهینه کنید یا کمپین رسانه های اجتماعی خود را بهبود بخشید، ما اینجا هستیم تا نتایج مبتنی بر داده را به دست آوریم.

آیا می خواهید بدانید که چگونه ما 3,021,182,299 دلار درآمد برای مشتریان خود ایجاد کردیم؟ امروز آنلاین با ما تماس بگیرید!