10 بهترین ابزار Heatmap برای سال 2024 برای بهینه سازی تجربه مشتریان شما

تجزیه و تحلیل عالی هستند. آن‌ها می‌توانند به شما اعداد بدهند و به شما نشان دهند که چه صفحاتی پاسخ می‌گیرند و چه صفحاتی پاسخ نمی‌دهند، همه از کجا آمده‌اند، و ایده‌هایی درباره اینکه به کجا می‌روند.

اما به شما نمی گوید که آنها چه کار می کنند. همین الان ثبت نام با یکی (یا شاید دو) از بهترین ابزارهای نقشه حرارتی، رفتار کاربر را به شما می گوید که تجزیه و تحلیل شما نمی گوید.

خوشبختانه، ما فهرستی از بهترین ابزارهای نقشه حرارتی داریم که می توانید برای درک نحوه تعامل کاربران با وب سایت خود از آنها استفاده کنید.

بیایید شیرجه بزنیم!

نقشه حرارتی چیست؟

10 بهترین ابزار Heatmap برای سال 2024 برای بهینه سازی تجربه مشتریان شما

نقشه حرارتی نمایشی از کلیک‌ها، ضربه‌ها و رفتار اسکرول کاربر است. معمولاً یک نمایش دو بعدی از داده ها است و خواهید دید که مقادیر با رنگ های مختلف برجسته می شوند.

اگر تصور می کنید وب سایت شما یک مرکز خرید است، تجزیه و تحلیل استاندارد به شما می گوید که چند ماشین وارد شده و پارک کرده اند و چند نفر از آنها بازدید کرده اند. همچنین به شما می گوید کدام مغازه ها بیشترین فروش را داشته و موفق ترین بوده اند.

نقشه های حرارتی داستان متفاوتی را بیان می کنند. آنها بیشتر شبیه دوربین های امنیتی هستند که تصوری از ترافیک پیاده به شما می دهند. آنها به شما خواهند گفت که برخی از مغازه ها به دلیل کمبود تابلوهای تبلیغاتی، یا شاید این یک بخش بن بست از چیدمان مرکز خرید است، به جای اینکه محصولات خوبی نمی فروشند، خوب کار نمی کنند. نقشه های حرارتی به شما بینشی می دهد که این مشکلات کجا هستند، چگونه طراحی وب خود را بهینه کنید، محتوای خود را کجا قرار دهید، و کاربران با چه چیزی در تعامل هستند. می توانید از این اطلاعات برای تبلیغ محتوای خود و ساده سازی تجربه کاربری استفاده کنید.

10 ابزار نقشه حرارتی برای ردیابی رفتار کاربر

بهترین ابزارهای نقشه حرارتی که به آنها نگاه می کنیم، رفتار کاربر و نسخه های تجزیه و تحلیل وب است. این ابزارها برای ارائه بینش دقیق در مورد نحوه تعامل کاربران با یک وب سایت طراحی شده اند. مهمترین زمینه هایی که بر روی آنها تمرکز می کند عبارتند از:

  • درک رفتار کاربر
  • شناسایی مسائل
  • بهینه سازی وب سایت ها برای عملکرد بهتر و تجربه کاربری

در اینجا لیست ما از بهترین نرم افزار نقشه حرارتی است که می توانید استفاده کنید:

1. هوتجار

نقشه حرارتی هاتجار

اولین و بهترین ابزار Heatmap که دیدیم Hotjar است. Hotjar ابزارهای ردیابی از جمله نرم افزار Heatmap، ضبط جلسات و نظرسنجی ها را برای درک رفتار کاربر در اختیار مشترکان قرار می دهد. راه حل های گسترده Hotjar طیف کاملی از بینش را در مورد بهبود وب سایت و تجربه کاربر به شما می دهد.

محصولاتی که آنها ارائه می دهند کاربر پسند هستند و خدمات پشتیبانی کامل دارند. آن‌ها همچنین بسته‌های مختلفی را با گزینه‌های هزینه متفاوت ارائه می‌کنند تا مشتریان بتوانند در یکی از آنها سرمایه‌گذاری کنند و بتوانند ویژگی‌های دیگر را امتحان کنند تا ببینند آیا برای مدل کسب‌وکارشان کار می‌کنند یا خیر.

2. تخم مرغ دیوانه

نقشه حرارتی Crazy Egg

Crazy Egg مبتکر فناوری نقشه حرارتی صفحه وب است. آنها انواع مختلفی از گزینه های گزارش نقشه حرارتی را ارائه می دهند، از جمله گزارش نقشه اسکرول، که به شما بینشی در مورد محبوب ترین عمق اسکرول سایت شما می دهد، و گزارش کنفتی، که بر کلیک های کاربر تمرکز دارد.

گزارش Confetti یکی از مزایای منحصر به فرد Crazy Egg است، زیرا به مشتریان بینشی در مورد منابع ارجاع کلیک، عبارات جستجو و سایر ویژگی های کاربر ارائه می دهد.

3. جریان موش

نقشه حرارتی MouseFlow

نرم افزار Heatmap Mouseflow نیازی به تنظیم دستی ندارد. شما کد را در سایت پیاده سازی می کنید و Mouseflow می تواند از آنجا گزارش تولید کند. همچنین می تواند با تغییرات محتوا در زمان واقعی سازگار شود.

این به شما امکان می دهد با محتوای پویا یا یک برنامه تک صفحه ای بینش دقیقی دریافت کنید. گزینه های دیگر با ابزار Heatmap خود دریافت گزارش کلیک، جزئیات جغرافیایی، اطلاعات عمق اسکرول و حرکت ماوس است.

4. Contentsquare

نقشه حرارتی مربع محتوا

Contentsquare نرم افزارهای پیشرفته هیت مپ را ارائه می دهد، از جمله گزارش های نقشه حرارتی کلیک، لمس، توجه و اسکرول. هر یک به شما بینش عمیقی در مورد تعاملات کاربر می دهد. به عنوان مثال، نقشه حرارتی توجه می تواند نشان دهد که کدام بخش از صفحه بیشتر توجه کاربر را به خود جلب می کند. از این طریق می توانید بهینه سازی دقیق قرار دادن محتوا را تعیین کنید.

5. نارنجی خوش شانس

نقشه حرارتی نارنجی خوش شانس

با لاکی نارنجی، می توانید تعامل کاربران خود با وب سایت خود را در زمان واقعی تماشا کنید. می‌توانید نحوه تعامل هر کاربر با عناصر پویا مانند منوها، فرم‌ها و پنجره‌های بازشو را دریابید. می توانید داده های نقشه حرارتی را با هم تیمی ها به اشتراک بگذارید و هنگام مشاهده داده ها، ویژگی های مختلف را روشن و خاموش کنید. آنها همچنین گزینه های زمان واقعی دارند.

6. بازرسی

نقشه حرارتی بازرسی

شما محدوده کامل نقشه حرارتی خود را با Inspectlet دریافت می کنید، مانند نقشه های حرارتی کلیک و پیمایش، اما همچنین موردی را دریافت می کنید که منحصر به فرد Inspectlet است که همان نقشه حرارتی ردیابی چشم است. این فناوری به شما بینشی می دهد که کاربر به کجا نگاه می کند و چه بخش هایی از سایت را می خواند. آنها این فناوری را با همبستگی حرکات ماوس برای پیش بینی اینکه چشم ها به کجا نگاه می کنند، انجام می دهند.

7. داستان کامل

نقشه حرارتی FullStory

Fullstory تمام ویژگی های آنها را در یک راه حل ترکیب می کند. آنها نقشه های حرارتی ارائه می دهند، اطلاعات بلادرنگ را ارائه می دهند، و می توانید بخش و محدوده زمانی خود را در صورت نیاز به جلسات تنظیم کنید.

آنها همچنین دارای منابعی مانند ابزارهای توسعه دهنده هستند تا بتوانید جزئیات کامل را برای افراد متمایل به فنی دریافت کنید. Fullstory به شما امکان می دهد از ابزار آنها در تنظیمات برنامه نیز استفاده کنید تا بتوانید کاربران تلفن همراه را اسکن کنید.

9. جعبه شیشه ای

نقشه حرارتی جعبه شیشه ای

Glassbox ابزارهای نقشه حرارتی را هم برای وب سایت و هم برای برنامه های تلفن همراه شما ارائه می دهد. می‌توانید بین رویدادها، مانند کلیک‌ها، تغییرات یا زمان فوکوس ورق بزنید. هر تعاملی ضبط می شود و می توان آن را تجزیه و تحلیل کرد تا نشان دهد کاربران چگونه از سایت شما استفاده می کنند. شما می توانید تمام تعاملات را در یک نمای واحد نمایش دهید. همچنین می‌توانید برای تأیید یافته‌های خود، جلسه‌های کاربر جداگانه را بررسی کنید.

10. Visual Website Optimizer (VWO)

نقشه حرارتی VWO

با استفاده از Visual Website Optimizer (VWO) می توانید داده های بازدیدکنندگان خود را در وضعیت زنده وب سایت خود ثبت کنید. VWO از تفکیک با جعبه‌های مدال استفاده می‌کند که روشی منحصر به فرد برای تجزیه و تحلیل داده‌ها ارائه می‌دهد. می‌توانید در حین مشاهده داده‌های بازدیدکننده با هر عنصر، صفحات مختلف را مرور کنید.

با WebFX نسبت به وب سایت خود اطلاعاتی کسب کنید

اگر به دنبال کسب بینش در مورد داده های تحلیلی خود هستید، با WebFX تماس بگیرید 888-601-5359. خدمات تجزیه و تحلیل ما می تواند خلاصه کاملی از عملکرد کمپین خود را به شما ارائه دهد و فرصت هایی را پیدا کند که بتوانید در آنها پیشرفت کنید.

هنگامی که متوجه شدید که کاربران چگونه با برند شما تعامل و تعامل دارند، می‌توانیم با شما برای بهبود کمپین‌ها و پیگیری عملکرد دیجیتال شما برای بهبود تصمیم‌های استراتژیک شما همکاری کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با ما تماس بگیرید!

Source link