در این ویدئو، تروین از تیم بازاریابی WebFX توضیح میدهد که چرا باید به استفاده از آن فکر کنید هوش مصنوعی در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما.
رونوشت:
ما از 200 کارشناس ارشد بازاریابی و فروش پرسیدیم که چگونه از هوش مصنوعی در بازاریابی خود استفاده می کنند و این ویدیو برخی از پاسخ های آنها را برجسته می کند. طبق دادههای ما، نیمی از حرفهایهایی که مورد بررسی قرار گرفتیم از هوش مصنوعی در بازاریابی خود استفاده میکنند. اما آیا باید از آن در مال خود استفاده کنید؟ خب بله. با یک ستاره.
اگر به دنبال جایگزینی کل تیم بازاریابی خود با ابزارهای هوش مصنوعی هستید، پاسخ به یک نه سخت تغییر می کند. هوش مصنوعی می تواند کارهای بزرگی انجام دهد، اما نیاز به نظارت انسان دارد. اگر بخواهید، B-AI-bysitter.
حال، اگر میخواهید از مزایای هوش مصنوعی در بازاریابی با رفتار با آن به عنوان دستیار بهره ببرید، بله. به هر حال از هوش مصنوعی استفاده کنید.
بنابراین، بیایید در مورد 5 مزیت استفاده از هوش مصنوعی در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود با پشتوانه داده های ما صحبت کنیم. هنگامی که هوش مصنوعی به درستی ترکیب شود، واقعاً می تواند کار روزانه شما را آسان تر کند. این اولین فایده ماست.
5 مزیت عالی هوش مصنوعی در بازاریابی
1. هوش مصنوعی می تواند زمان را در روز به شما بازگرداند
یک استراتژی بازاریابی عالی مستلزم ایجاد محتوا، تعامل با مشتری، تجزیه و تحلیل داده ها، شخصی سازی است… کارهای زیادی برای انجام دادن، زمان کم.
اما ابزارهای هوش مصنوعی میتوانند به بهبود کارایی شما در همه این زمینهها (و سپس برخی) کمک کنند. در واقع، متخصصان بازاریابی و فروش که مورد بررسی قرار گرفتیم، اتوماسیون بازاریابی را دومین مزیت مهم هوش مصنوعی قرار دادند. هرچه بیشتر خودکار کنید، زمان بیشتری برای تمرکز روی چیزهای مهم خواهید داشت.
چه از آن برای ایجاد پیشنویسهای محتوای خود، ویرایش ویدیوها، تجزیه و تحلیل کمپینهای خود یا پاسخگویی به سؤالات اساسی مشتریان استفاده کنید، هوش مصنوعی میتواند کمی کار را از بشقاب شما دور کند و به برنامهتان اتاق تنفسی بسیار مورد نیاز بدهد. اگر کاری وجود دارد که برای آن وقت ندارید، یا کاری که باعث می شود بخواهید رایانه خود را از پنجره بیرون بیاندازید، شانس بسیار خوبی وجود دارد که یک ابزار هوش مصنوعی بتواند آن کمک بسیار مورد نیاز را ارائه دهد.
می توانید نگران کارهای پیش پا افتاده ای نباشید که لیست کارهای شما را پر می کند و شروع به تمرکز روی پروژه هایی کنید که تأثیر ملموسی بر تجارت شما دارند.
2. بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به بینش عمیق تری منجر شود
بیش از نیمی از متخصصانی که مورد بررسی قرار گرفتیم گفتند که از هوش مصنوعی برای کمک به تجزیه و تحلیل داده های خود استفاده می کنند. و دلیل بسیار خوبی برای آن وجود دارد.
بررسی کوههایی از دادههای همه کمپینهای شما فقط زمانبر نیست. این می تواند کاملاً دشوار باشد، به خصوص اگر این داده ها در دسته ای از مکان های مختلف ذخیره شوند. هنگام بازاریابی با ابزارهای هوش مصنوعی در زرادخانه خود، می توانید راحت تر این سیلوهای داده را جمع آوری کنید و درک کامل تری از افرادی که با کسب و کار شما تعامل دارند به دست آورید.
ابزارهای تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند تا داده های خود را به هم متصل کنید، خوب و بد را مرتب کنید، آنها را به روشی ساده و بصری سازماندهی کنید … و برخی از ابزارها حتی می توانند از این داده ها برای پاسخ به سؤالاتی که از آنها می پرسید استفاده کنند. مانند به معنای واقعی کلمه پاسخ دهید.
این درک عمیقتر از عملکرد بازاریابی شما، بینشهایی را که برای اتخاذ تصمیمات بازاریابی آگاهانه نیاز دارید و واقعاً بازده بازگشت سرمایهتان را به حداکثر میرساند، به شما میدهد.
3. بازاریابی با هوش مصنوعی می تواند بیشترین استفاده را از منابع شما داشته باشد
آیا خوب نیست اگر بتوانید به کسی بگویید که پول شما را به بهترین شکل ممکن خرج کند و او این کار را انجام دهد؟ خوب، آن کسی هوش مصنوعی است.
متخصصانی که مورد بررسی قرار دادیم، کمپین های بهینه سازی برای بازگشت سرمایه بهتر را به عنوان 10 مزیت برتر بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی فهرست کردند.
با ابزارهای هوش مصنوعی، میتوانید از ترکیبی از سیگنالهای دستی تنظیمشده توسط شما و دادههای موجودتان برای بهینهسازی خودکار هزینههای بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید.
بنابراین، اگر میخواهید بیشتر از بودجه تبلیغات خود را صرف مشتریان با کیفیت بالا کنید، و زمانی که احتمال مشتری شدن شخصی وجود ندارد، کمی عقبنشینی کنید، میتوانید از هوش مصنوعی برای این کار استفاده کنید.
و این به بینش عمیقی که از هوش مصنوعی به دست می آورید بازمی گردد. وقتی بتوانید افرادی را که به احتمال زیاد مشتری شما می شوند شناسایی کنید، می توانید بازاریابی خود را برای آنها سفارشی کنید. بازاریابی هدفمندتر به معنای نتایج بهتر و بازگشت سرمایه بالاتر است. و در مورد بازاریابی هدفمند صحبت کنیم، بیایید مزیت بعدی هوش مصنوعی را برای بازاریابان و متخصصان فروش مورد بحث قرار دهیم.
4. هوش مصنوعی می تواند باعث شود بازاریابی شما احساس شخصی بیشتری کند
بیش از 75 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتیم، گفتند که از حضور در یک کمپین شخصیشده راحت هستند. و این فقط بازاریابان نیستند که با آن خوب هستند.
گزارش دیگری به این نتیجه رسید که بیش از نیمی از مصرف کنندگان گفتند که پس از یک تجربه شخصی، چندین بار از یک کسب و کار خرید خواهند کرد. نه فقط یک بار. چندین بار.
بنابراین، آیا می خواهید وب سایت خود را بر اساس علایق شخصی تطبیق دهید؟ تبلیغات را بر اساس سابقه خرید شخصی راه اندازی کنید؟ به مشترکین ایمیلی که فقط برای خرید نیاز به تلنگر دارند، تخفیف ویژه ای ارائه دهید؟ هوش مصنوعی می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.
5. بازاریابی با هوش مصنوعی می تواند الهام بخش خلاقیت تیم شما باشد
باز هم، هوش مصنوعی میتواند یک دستیار واقعاً قدرتمند برای تیم شما باشد، حتی اگر فقط منبع ایدههای جدید باشد. شاید به یک مانع برخورد کرده اید، یا فقط می خواهید چند پیشنهاد در مورد محتوای بعدی شما داشته باشید. برای چرخاندن توپ می توانید از ابزار هوش مصنوعی استفاده کنید.
خواه فهرستی از ایده ها را درخواست کنید، طرح کلی محتوا را بخواهید یا حتی تصاویری برای الهام بخشیدن به شما ایجاد کنید، هوش مصنوعی می تواند به آزادسازی پتانسیل خلاقانه شما کمک کند. و تقریبا یک سوم از متخصصانی که مورد بررسی قرار گرفتیم گفتند که از هوش مصنوعی برای ایده و الهام استفاده می کنند.
وقتی بازاریابی با هوش مصنوعی را شروع می کنید، واقعاً کارهای زیادی می توانید انجام دهید و ابزارهای جدید هر روز ظاهر می شوند.
اما فقط به خاطر داشته باشید که اگرچه هوش مصنوعی مزایای زیادی دارد، اما کامل نیست. چیزی که هوش مصنوعی را به کار میاندازد، افزودن ورودی و نظارت انسانی است. هوش مصنوعی دستیار است که می تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند و شما مسئول بررسی و ارزیابی کار آن هستید.
و این آخرین مورد در این لیست از مزایای هوش مصنوعی در بازاریابی بود. ما در واقع یک تحقیق کامل در مورد نقش هوش مصنوعی در بازاریابی داریم، پس حتما آن را بررسی کنید. من در توضیحات ویدیو به آن صفحه پیوند داده ام تا کار را برای شما آسان تر کنم.
و آخرین درخواست، طرفداران هوش مصنوعی من. چند لحظه وقت بگذارید و دکمه اشتراک بزرگ را در زیر ویدیو … یا روی ویدیو … هر چند ظاهر می شود فشار دهید. همچنین می توانید با عضویت در خبرنامه ما، هفتگی درآمد، محتوای ما را در قالب ایمیل دریافت کنید. در توضیحات نیز لینک شده است.
از تماشای شما متشکریم و روزی با هوش مصنوعی داشته باشید.