نحوه تجزیه و تحلیل داده های رفتاری برای جستجو – جمعه تخته سفید

وقتی صحبت می شود تجزیه و تحلیل علت اصلی، ما چندین داریم ابزارهای تشخیصی ما می توانیم استفاده کنیم ، و آنها ساکن هستند سه سطح مختلف داده که می توانیم دریافت کنیم: داده های اصلی رفتاری ، داده های سطح بعدی و داده های پیش بینی کننده. بیایید وارد هر یک از این موارد شویم.

1. داده های اساسی

در داده های اساسی از ابزارهایی تهیه می شود که نیازی به خرید یا تنظیم آن ندارید. یکی از آنها کنسول جستجوی Google (GSC) است که می تواند با توجه به CTR از دیدگاه مارک دار و غیر برند ، به CTR نگاه کند. بسیاری از داده های دیگر این سطل کیفی هستند و به ما امکان می دهد نکات مشترک ناامیدی را برای یک سفر قبل و بعد از خرید ، مانند نظرسنجی ها ، سیاهههای مربوط به CX ، ذکرهای اجتماعی و بررسی ها ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که برای دسترسی به آنچه کاربران از شما می خواهند به صورت متقابل همکاری کنید. همچنین آزمایش های زنده وجود دارد ، که بیشترین گزینه است ، اما همچنین به طور بالقوه یکی از پاداش ترین هاست زیرا چیزهای زیادی برای استنباط وجود ندارد.

Source link