بازاریابی ایمیلی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار موثر است که می تواند با ارزش ترین سرنخ های شما را پرورش داده و تبدیل کند. از طریق تجارت به تجارت (B2B) بازاریابی ایمیلی، می توانید برند خود را با سرنخ ها و مشتریان بالقوه در ذهن خود نگه دارید.
با بیش از 82 درصد از B2B و تجارت به مصرف کننده (B2C) شرکت هایی که از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند، این شما هستید که باید کمپین هایی ایجاد کنید که در صندوق ورودی شلوغ مشتریان برجسته شوند. برای کمک، فهرستی از ایدههای بازاریابی ایمیلی B2B، به همراه چند مثال مفید برای الهام بخشیدن به کمپین بعدی شما ایجاد کردهایم.
در بازار برای خدمات ایمیل مارکتینگ B2B? WebFX یک آژانس بازاریابی دیجیتال پیشرو در صنعت با بیش از 500 متخصص بازاریابی با تجربه در همه چیز از بازاریابی ایمیلی گرفته تا طراحی وب است.
امروز به بیش از 1000 مشتری که قبلاً برای خدمات بازاریابی دیجیتال با WebFX شریک شده اند بپیوندید! آنلاین با ما تماس بگیرید امروز یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای یادگیری بیشتر
WebFX در موفقیت مشتری B2B تخصص دارد.
Wheeler Machinery Co بعد از شراکت با WebFX برای SEO، CRO، طراحی و توسعه وب و خدمات محتوای وب سایت، 82٪ میانگین زمان بیشتری را در سایت مشاهده کرد.
مطالعه موردی را ببینید
چرا از ایمیل مارکتینگ B2B استفاده کنیم؟
بازاریابی ایمیلی، چه B2B چه B2C، همه چیز در مورد پرورش و تبدیل سرنخ ها است. هنگامی که شخصی در لیست های ایمیل شما مشترک می شود، می دانید که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند است. در غیر این صورت، چرا آنها برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات یا خدمات شما ثبت نام می کردند؟
با کمپین های بازاریابی ایمیلی B2B، می توانید مطالب بازاریابی را مستقیماً به صندوق ورودی مخاطبان خود ارسال کنید و یک خط ارتباط مستقیم بین شما دو نفر باز شود.
از این طریق، شانس بیشتری برای تبدیل سرنخ ها نسبت به سایر تلاش های بازاریابی دیجیتال دارید. در واقع میانگین بازگشت سرمایه (ROI) برای مشاغل استفاده از ایمیل مارکتینگ است 44 دلار برای هر 1 دلار خرج شده.
5 ایده و مثال برای بازاریابی ایمیلی B2B برای سال 2023
یکی از کلیدهای یک کمپین بازاریابی ایمیلی B2B عالی این است که محتوای ایمیل خود را تازه نگه دارید. اگر دائماً محتوای یکسانی را برای مشترکین و مشتریان خود ارسال می کنید، ممکن است خطر از دست دادن آنها بیشتر باشد.
مشترکین ایمیل خود را در سال 2023 با این پنج ایده بازاریابی ایمیلی B2B که به کمپین شما جان می بخشد و چرخشی تازه در محتوای شما ایجاد می کند، درگیر کنید.
1. ایمیل های خوش آمدید
شروع سفر را با مشترکین جدید مشخص کنید ایمیل های خوش آمدگویی که به عنوان مقدمه ای بین برند شما و مشترک عمل می کند. ایمیل های خوش آمد گویی راهی عالی برای ایجاد حس هیجان در خواننده در مورد احتمال دریافت ایمیل های آینده از برند شما هستند.
درست همانطور که تشک خوشامدگویی را برای بازدیدکنندگان خانه خود پهن می کنید، لحن گرم و دعوت کننده ای به خود بگیرید که رفتار دوستانه شما را نشان می دهد. به جای گشت و گذار در خانه خود، به مشترکان جدید نگاهی اجمالی به آنچه در ایمیل های آینده از شما خواهند داشت بدهید.
مثال ایمیل خوش آمدگویی B2B: آسانا
2. اطلاعیه ها
در مورد تغییرات در شرکت خود هیجان زده اید؟ ایمیل های اعلامیه را برای مشترکین خود ارسال کنید تا آنها نیز هیجان زده شوند! صرف نظر از راهاندازی محصول یا خدمات جدید، رویداد یا اعلامیه مهم دیگر، مخاطبان خود را در جریان نگه دارید.
هنگامی که مشترکین خود را در جریان رویدادهای شرکت خود قرار می دهید، حس با هم بودن، ارتباط و اعتماد بیشتری را با مخاطبان خود ایجاد می کنید. مشترکان خود را در تاریکی رها نکنید – با ایمیلهای اعلامیه کمی نور را روشن کنید!
مثال ایمیل اعلامیه B2B: BounceX
3. پیگیری
ایمیلهای پیگیری یا مشارکت مجدد، به عنوان یادآوری ملایمی برای مشترکین شما برای انجام یک کار خاص عمل میکنند. خواه بازدید مجدد از ایمیل قبلی، تایید حضور در یک رویداد، یا ارائه بازخورد در مورد یک رویداد یا جلسه باشد، ایمیل های بعدی راهی هوشمندانه برای زنده نگه داشتن مکالمه بین شما و مشترکانتان هستند.
مثال ایمیل پیگیری B2B: VSCO
4. محتوای انتخاب شده
هیچ تضمینی وجود ندارد که مشترکین شما تمام محتوای مفیدی را که در وب سایت خود منتشر می کنید مشاهده کنند، اما با ایمیل های معمولی پر از محتوای انتخاب شده، می توانید خیلی نزدیک شوید. محتوای مدیریت شده شامل همه چیز از پست های وبلاگ، مقالات، خبرنامه ها، ویدیوها و موارد دیگر که همگی برای ارزش افزودن به زندگی مشترکین شما هستند.
در حالی که مشترکین از شما برای دادن گزینه های محتوا در صندوق ورودی خود تشکر می کنند، شما دید بیشتری را برای محتوای خود به دست خواهید آورد و خوانندگان را تشویق می کنید تا محتوای بیشتری را در سایت خود کشف کنند.
مثال ایمیل محتوای مدیریت شده B2B: MailChimp
5. رویدادها
حتی اگر یک همکار درونگرا باشید، نمی توانید هیجان یک «دعوت شده اید!» را انکار کنید. پیام ایده ای که کسی می خواهد شما حضور در یک رویداد همیشه احساس خوبی است. هنگامی که می دانید در کنفرانس ها و سایر رویدادها یا نمایشگاه های B2B شرکت خواهید کرد، این احساس را به مشترکین خود گسترش دهید.
دعوتنامهها و ایمیلهای قبل از رویداد تصویر شما را بهعنوان عضو مرتبط صنعتتان تقویت میکنند و فرصتهایی را برای مشترکین شما فراهم میکنند تا تعاملات چهره به چهره ارزشمندی با شما و برندتان داشته باشند.
مثال ایمیل رویداد B2B: Salesforce
بهترین شیوه ها و استراتژی ها برای کمپین های بازاریابی ایمیلی B2B
اگر به این فکر می کنید که چگونه کمپین های ایمیلی خود را بهبود ببخشید، نگران نباشید. ما شما را معتاد نمیگذاریم – به سه استراتژی بازاریابی ایمیل B2B نگاهی بیندازید تا برای کمپین بعدی خود از آن استفاده کنید.
1. محتوای خود را شخصی سازی کنید
آیا میدانستید که شخصی سازی ایمیل ها می تواند نرخ کلیک را با یک افزایش دهد میانگین 14 درصد? حتی فقط شروع یک ایمیل با “سلام، (نام گیرنده)” به جای یک “سلام” ساده، تجربه جذاب تری برای مخاطبان شما ایجاد می کند.
کاربران از ایمیلها و پیامهای بازاریابی که احساس میکنند با علایق، رفتارها و شخصیتهای آنها هماهنگ است، قدردانی میکنند. این قدردانی در اقدامات آنها نیز نمایان می شود – همراه با افزایش نرخ کلیک، ایمیل های شخصی سازی شده B2B می توانند افزایش نرخ تبدیل تا 10٪!
2. اضافه کردن ارزش
ما قبلاً کمی زودتر به این موضوع پرداختیم، اما ارزش آن را دارد که دوباره مطرح کنیم: ایمیل هایی را ارسال کنید که برای خوانندگان شما ارزش دارد! مگر اینکه گیرندگان شما به طور باورنکردنی به شرکت شما وفادار باشند، باید به آنها دلیلی بدهید که نه تنها ایمیلهای شما را باز کنند، بلکه بیشتر با آن ایمیلها تعامل داشته باشند.
محتوای انتخاب شده یکی از راه های انجام این کار است. همچنین میتوانید با شخصیسازی ایمیلها، ارزش بیشتری به ایمیلها اضافه کنید (شما محتوایی را برای آنها ارسال میکنید به معنای واقعی کلمه نام آنها روی آن است، چگونه می توانند نه مجذوب شدن؟).
در مورد نیازهای مشتری، نکات دردناک و علایق فکر کنید و در ایمیل های خود به آنها بپردازید. نه تنها محتوای مورد نیاز آنها را مستقیماً به صندوق ورودی آنها ارسال می کنید، بلکه ارزشی را که می توانید به آنها ارائه دهید را به آنها نشان می دهید. به عبارت دیگر، از دادن آنچه مردم می خواهند نترسید.
3. محتوای خود را تست کنید
پلتفرم های مختلف بازاریابی ایمیلی ارائه می دهند تست A/B ویژگی هایی که شما می توانید جنبه های مختلف کمپین های ایمیلی خود را آزمایش کنید. احساس می کنید که انفجارهای ایمیل دوشنبه بعدازظهر شما به اندازه ای که می توانستند مورد توجه گیرندگان قرار نمی گیرند؟ وقتی شک دارید، آن را امتحان کنید!
تست A/B با استفاده از گروههای کنترل و آزمایش که انواع مختلف ایمیل نشان داده میشود، بنابراین میتوانید نتایج را بین این دو مقایسه کنید و به راهاندازی نسخه ایمیلی که نتایج بهتری برای برند شما دارد ادامه دهید.
با تست A/B برای بازاریابی ایمیلی B2B، می توانید عناصر ایمیل مانند:
- جمله بندی خط موضوع
- طول خط موضوع
- محتوای ایمیل
- تاریخ و زمان ارسال ایمیل های شما
شما یک تجارت B2B بدون استراتژی بازاریابی هستید؟ ما تو را داریم خود را دانلود کنید رایگان راهنمای استراتژی بازاریابی B2B امروز!
راهنما را به من نشان بده
با خدمات بازاریابی ایمیلی B2B از WebFX، سرنخ های بیشتری را تبدیل کنید
بین ایجاد محتوای ایمیل و مدیریت کمپین، بازاریابی ایمیلی B2B می تواند کاری سنگین به نظر برسد. اما با خدمات بازاریابی ایمیلی B2B WebFX، بازاریابان دیجیتال ما می توانند کارهای سنگین را برای شما انجام دهند. خواه به دنبال خدمات مدیریت کمپین یا کمک نوشتن برای ایمیل های خود باشید، ما آنچه را که نیاز دارید در اختیار داریم.
درباره اینکه چگونه خدمات بازاریابی ایمیلی B2B (و B2C!) WebFX می تواند به شما کمک کند تا امروز با تماس با ما به شما در تبدیل سرنخ های بیشتر کمک کند بیشتر بیاموزید. 888-601-5359 یا تماس با ما به صورت آنلاین.