با تغییرات استانداردهای پلتفرم در iOS و Android سازگار شوید
انتظارات کاربر برای حفظ حریم خصوصی همچنان در حال رشد است و به روز رسانی هایی مانند عرضه سال گذشته چارچوب AppTrackingTransparency (ATT) در iOS، اندازه گیری را پیچیده تر کرده است. به همین دلیل است که ما از راهحلهایی پشتیبانی میکنیم که به تبلیغکنندگان در انجام این تغییرات کمک میکند، از جمله بهروزرسانیهای نسخه جدید 4.0 SKAdNetwork، API اندازهگیری اپل.
در طول سال 2023، ما در حال بهبود سازگاری گزارشهای مدلسازی شده برای نصب برنامههای iOS در سراسر پلتفرمهای اندازهگیری در Google Ads هستیم. در سال آینده، ما همچنین ابزارهایی را برای تبلیغکنندگانی که از Google Analytics برای Firebase SDK استفاده میکنند، منتشر خواهیم کرد که تنظیم مقادیر تبدیل SKAdNetwork را سادهسازی میکند و به بهینهسازی بهتر کمپینهای آنها برای اقدامات درونبرنامه کمک میکند.
توسعه این راهحلهای جدید زمان بر است، اما میتوانید از همین امروز قدمهایی را برای پیشرفت در پیش بگیرید. به عنوان مثال، برای افزایش دقت مدلسازی و گزارشدهی تبدیل، میتوانید اندازهگیری تبدیل روی دستگاه را اتخاذ کنید، راه حلی برای حفظ حریم خصوصی که اوایل امسال منتشر کردیم. با اندازهگیری تبدیل روی دستگاه، میتوان تعاملات کاربر با تبلیغات برنامه را با تبدیلهای برنامه مطابقت داد، به گونهای که از خروج اطلاعات شناسایی کاربر از دستگاه کاربر جلوگیری میکند. همچنین میتوانید تنظیم مقادیر تبدیل SKAdNetwork را خودتان شروع کنید یا با یک شریک اندازهگیری، مانند App Attribution Partners ما کار کنید. در نهایت، این راهنما را بررسی کنید تا بهترین روشها را برای کمپینهای برنامه iOS خود بیاموزید.
و در حالی که امروز هیچ چیز برای کمپین های برنامه Android تغییر نمی کند، ما اخیراً به روز رسانی در مورد مشارکت خود در ابتکار عمل Privacy Sandbox در Android ارائه کرده ایم. ما مرتباً بازخوردهایی را با Android در مورد پیشنهادهای عمومی آن به اشتراک میگذاریم تا فناوریهای جدید حفظ حریم خصوصی به شما کمک کنند به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید و نتایج کمپین خود را با اتکای کمتری به شناسههای ردیابی دقیقتر اندازهگیری کنید. و ما چیزهایی را که در طول سال 2023 در مورد آزمایشاتی که در آن شرکت می کنیم به اشتراک می گذاریم.