آیا تا به حال برنامه ای را که کاملاً در ایالات متحده کار کرده است مستقر کرده اید ، فقط برای این که کاربران در اروپا با صفحه نمایش های بی پایان و زمان های بی پایان روبرو شده اند؟ این کابوسی است که بسیاری از ما با آن روبرو شده ایم و یک مسئله مهم را برجسته می کند: منطقه ای سازی. گسترش یک محصول از محلی به مقیاس جهانی فقط یک تصمیم فناوری نیست – این یک سفر پر از پیچیدگی ها ، شگفتی ها و دردهای در حال رشد است.
این را تصویر کنید: زمان پاسخگوی برنامه شما در ایالات متحده 100ms واضح است ، اما کاربران اروپایی شما با تاخیر 2 ثانیه ای رنج می برند. در زمان من در Twilio ، ما با این چالش بسیار مهم روبرو شدیم. – لحظه ای که ما را وادار کرد تا به طور کامل در معماری منطقه ای خود تجدید نظر کنیم.
آنچه در پی آن بود ، یک سال فشرده برای مجدداً مجدداً سیستم های ما بود و امروز می خواهم رویکردهای خاصی را که کار می کرد ، و مهمتر از همه ، آنچه را که انجام نداد ، به اشتراک بگذارم.
چرا منطقه بندی اهمیت دارد
گسترش در سطح جهان با چالش های زیادی همراه است ، به خصوص وقتی صحبت می شود رعایتبا عوارضوت تجربه کاربربشر بدون تطبیق سیستم های خود برای جهانی سازی ، بین المللی سازی یا منطقه بندی ، ممکن است با آن روبرو شوید:
- مجازاتهای نظارتی: قوانینی مانند GDPR در اروپا و CCPA در کالیفرنیا به شدت اجرا می شود که در آن و چگونه داده ها باید به آنها رسیدگی ، ذخیره و دسترسی پیدا شود. عدم رعایت می تواند منجر به جریمه های قابل توجهی شود و …