ما می دانیم که چقدر برای شما مهم است که درباره تبلیغاتی که آنلاین می بینید بیشتر بدانید. بیش از 30 میلیون نفر هر روز با منوهای کنترل و شفافیت تبلیغات Google تعامل دارند. به همین دلیل است که در طول پنج سال گذشته، روی ارائه راههای بهتری برای شما سرمایهگذاری کردهایم تا در مورد تبلیغاتی که میبینید بیشتر بدانید و شما را تحت کنترل داشته باشید.
امروز، مرکز شفافیت آگهیها برای کاربران در سراسر جهان عرضه میشود تا به شما کمک کند سریع و آسان درباره تبلیغاتی که از Google میبینید، از جمله جستجو، YouTube و Display، اطلاعات بیشتری کسب کنید.
مرکز شفافیت تبلیغات بر اساس سابقه طولانی کار است تا اطلاعات بیشتری در مورد تبلیغ کنندگان خود در اختیار شما قرار دهد. در سال 2018، از تبلیغکنندگانی که میخواهند تبلیغات انتخاباتی را در پلتفرمهای ما اجرا کنند، بخواهیم که مراحل تأیید را طی کنند و افشای درون آگهی را درج کنند که به وضوح نشان میدهد چه کسی برای آگهی پرداخت کرده است. در سال 2020، با معرفی یک برنامه تأیید هویت تبلیغکننده جهانی که از تبلیغکنندگان Google میخواهد اطلاعات کسبوکارشان، از کجا فعالیت میکنند و چه چیزی را میفروشند یا تبلیغ میکنند، یک قدم جلوتر رفتیم. پاییز گذشته، مرکز تبلیغات من را به صورت جهانی راهاندازی کردیم، جدیدترین و کاربر محورترین راه ما برای کمک به شما در کنترل تبلیغاتی که در جستجو، YouTube و Discover میبینید – مستقیماً از خود تبلیغات.