تبلیغات صفحه قفل اندروید به گوشی های هوشمند بیشتری می آید

تبلیغات در فضای اینترنت امروزی یک شر ضروری است، اما گاهی اوقات ممکن است هم تهاجمی اگر شرکت «Glance» تحت حمایت گوگل راه خود را پیدا کند، احتمالاً گوشی‌های اندرویدی بیشتری را با تبلیغات صفحه قفل در ایالات متحده مشاهده خواهید کرد.

TechCrunch گزارش می دهد که “Glance”، شرکتی که تبلیغات صفحه قفل را برای تلفن های هوشمند اندرویدی ارائه می دهد، به دنبال راه اندازی خدمات در ایالات متحده “طی دو ماه” است. این شرکت توسط گوگل سرمایه گذاری کرده است و زیرمجموعه غول تبلیغاتی InMobi Group است که در هند شروع به کار کرد.

Glance با تبلیغات صفحه قفل چه می کند؟

گوشی‌های اندرویدی مجهز به فناوری این شرکت دارای صفحه قفل پویا هستند که می‌تواند تبلیغات، اخبار و حتی را نمایش دهد. بازی ها. و به نظر می رسد که غیرفعال کردن عملکرد مشکل است. Gizmodo به تاپیک های کاربر اشاره کرد که در مورد راه های غیرفعال کردن تبلیغات صفحه قفل در تلفن های اندرویدی خود بحث می کنند و هم Realme و هم سامسونگ از این فناوری در برخی از دستگاه های فروخته شده در هند استفاده می کنند.

در حال حاضر، Glance حدود 400 میلیون گوشی هوشمند را در بازارهای آسیایی ارائه می دهد.

این همان چیزی است که تبلیغات در صفحه قفل اندرویدی که توسط Glance طراحی شده است، به نظر می رسد.

اکنون، Glance قصد دارد تبلیغات صفحه قفل را به دستگاه‌های اندرویدی بیشتری در ایالات متحده بیاورد. ظاهرا، این شرکت در حال مذاکره با اپراتورهای آمریکایی است و برنامه‌هایی برای عرضه چند مدل گوشی هوشمند در ماه آینده دارد. نسخه آمریکایی این فناوری ظاهراً یک “پیشنهاد ممتاز است که در آن افراد تمایل بیشتری به پرداخت برای خدمات دیجیتال دارند.”

در آسیا، گلنس معمولاً مستقیماً با تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند شریک می‌شود، اما با توجه به اینکه بیشتر فروش گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده از طریق اپراتورها انجام می‌شود، این شرکت در حال تغییر به سمت اپراتورهای ایالات متحده است.

Glance حتی یک راه حل تبلیغاتی در بالای Android TV دارد – گویی گوگل در حال حاضر به اندازه کافی در این زمینه کار نکرده است.

البته تبلیغات قفل صفحه در گوشی های اندرویدی پدیده جدیدی نیست. آمازون سال‌ها با خط «Prime Exclusive» خود، تبلیغاتی را روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی یارانه‌ای ارائه می‌کرد و همچنین از این روش برای کاهش هزینه‌ها در تبلت‌های اندرویدی خود استفاده می‌کرد. سایر برندها نیز به دلیل استفاده از برنامه های سیستمی برای تبلیغات در مورد محصولات یا خدمات جدید بدنام هستند، که سامسونگ نمونه قابل توجهی در سال های اخیر بوده است، اما این شرکت از آن زمان عمدتاً این عمل را متوقف کرده است.

اطلاعات بیشتر در اندروید:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: