اندروید اتو گوگل بهتازگی نسخه آزمایشی اپلیکیشن خود را به اشتباه در اختیار برخی از کاربران قرار داد، و در همین حال، این شرکت همچنین در تلاش است تا مشکلات مربوط به استفاده از این پلتفرم با جدیدترین دستگاههای تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 را برطرف کند.
Android Auto نسخه آزمایشی را به اشتباه برای برخی منتشر می کند
اگر از آهنگ بتا برای نسخههای برنامه Android Auto استفاده نمیکنید، این احتمال وجود دارد که در این هفته یک چاپ پنجه روی نماد Android Auto مشاهده کنید.
نترسید، مشکلی نیست. در عوض، گوگل به طور تصادفی یک نسخه آزمایشی از Andriod Auto را از طریق فروشگاه Play منتشر کرد که احتمالاً یک اشتباه بوده است.
نسخه آزمایشی برنامه Google نسخهای است که به صورت داخلی توسط کارمندان Google برای آزمایش نسخههای جدید برنامه استفاده میشود. گاهی اوقات، این نسخه ها به اشتباه در اختیار کاربران قرار می گیرد، اما به طور کلی مشکلی نیست. در بدترین حالت، نسخه ممکن حاوی یک ویژگی در حال توسعه است، اما به نظر نمی رسد در حال حاضر این مورد باشد.
نسخه آزمایشی شماره نسخه 8.1.223543 را دارد.
چیزی که مایه تاسف است این است که حتی با این نسخه، بازطراحی «Coolwalk» اندروید اتو که در I/O 2022 اعلام شده بود، هنوز وارد نشده است.
Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 با Android Auto مشکل دارند
فراتر از انتشار تصادفی «داگ فود»، گوگل این هفته مشکل اندروید اتو و گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 جدید سامسونگ را تایید کرد.
برخی از کاربران این تاشوهای جدید مشکلاتی را در اتصال دستگاههای خود به Android Auto به دلیل روشهایی که سایر تلفنها به خوبی با آنها کار میکنند، گزارش کردهاند. به نظر می رسد این مشکل بر اتصالات Android Auto با سیم و بی سیم Galaxy Z Fold 4 و Flip 4 تأثیر می گذارد.
گوگل تایید کرده است که از این مشکل آگاه است و راه حلی برای آن منتشر کرده است.
هفته گذشته، یک متخصص جامعه برای تیم Android Auto گفت که این مشکل بسیار شبیه به مشکل دیگری است که باعث میشود دهها گوشی اندرویدی مختلف به خودروها برای بسیاری از کاربران در سراسر جهان متصل نشوند. ظاهراً راه حل این مشکل باید همین مشکل را برای دارندگان Fold 4 و Flip 4 نیز برطرف کنید.
با تشکر از همه برای گزارش این موضوع. تیم این موضوع را بررسی کرده و دریافته است که مشابه آن چیزی است که سایر کاربران در اینجا گزارش کرده اند. راه حلی که هر دو مشکل را حل می کند در حال حاضر در حال اجراست. ما انتظار داریم زمانی که رفع مشکل به دستگاه شما رسید، مشکل حل شود، که ممکن است چند روز طول بکشد. اگر در عرض یک هفته همچنان این مشکل را مشاهده میکنید، لطفاً به ما اطلاع دهید (با گزارشهای اشکال در صورت امکان).
من شخصاً از Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 با Android Auto از طریق آداپتورهای بی سیم AAWireless و Carsifi بدون مشکل استفاده کرده ام، اما واضح است که تعداد زیادی از خریداران با مشکل مواجه هستند.
اطلاعات بیشتر در مورد Android Auto:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: