آمازون دوباره به آن بازگشته است و تلاش می کند ما را متقاعد کند که اختلاط خرده فروشی با تلویزیون واقعیت، آینده ای است که همه منتظرش بوده ایم. آخرین سرمایه گذاری آنها، “اکنون آن را بخرید”، که در 30 اکتبر راه اندازی می شود، اساسا یک فرزند عاشق کوسه تانک و یک QVC بیش فعال در شات های اسپرسو که توسط بیلی میز مورد برکت قرار گرفته است.
کارآفرینان با ناامیدی از کسی که کسبوکارشان را در پناهگاه روز قیامت راه میاندازد به صحنه میآیند و محصولات خود را عرضه میکنند تا شانس حضور در فروشگاه اختصاصی «اکنون خرید کن» در آمازون و 20 هزار دلار پول نقد را داشته باشند. پیچ و تاب متمایز کننده؟ شما بیننده عزیز می توانید این محصولات را خریداری کنید زندگی می کنند همانطور که نمایش آشکار می شود.
بله، شما اکنون بخشی از معادله هستید.
لورن اندرسون، رئیس بخش نوآوری برند و محتوا استودیوی آمازون MGM، میگوید که این نمایش «همه چیز در مورد این است که به مخاطبان نگاهی اجمالی به فرآیند مشارکت آمازون با کسبوکارهای کوچک داشته باشند» و «فرصتی برای آمازون برای نشان دادن نحوه کارشان با کارآفرینان». (بنابراین، یک روش زیباتر برای گفتن: “ببینید، ما فقط یک جنگل دیجیتال نیستیم که محصولات در آن گم می شوند!”)
اما بیایید براقیت پر زرق و برق روابط عمومی را از بین ببریم و آن را ببینیم که چیست: t-commerce (تجارت تلویزیونی) در هجوم شکر، آماده است تا تلویزیون شما را به یک کارناوال 24 ساعته مصرف گرایی تبدیل کند.
برای یک تاریخ مکث کنیم…