اگر محصولاتی را در آمازون می فروشید، همیشه به دنبال راه هایی برای فروش بیشتر هستید. برای کمک به فروش بیشتر، باید مخاطبان خود و نحوه تعامل آنها با فروشگاه شما را درک کنید.
Amazon Attribution می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.
در این صفحه، همه چیزهایی را که باید بدانید، از جمله:
برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید!
و فراموش نکنید که در خبرنامه ایمیل ما مشترک شوید تا جدیدترین نکات و ترفندهای بازاریابی را دریافت کنید!
ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!
پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!
ایمیل خود را در زیر وارد کنید:
فرم اشتراک درون خطی – CTA 72
“*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد
(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)
Amazon Attribution چیست؟
Amazon Attribution یک پلتفرم تحلیلی است که به کسبوکارها اجازه میدهد ببینند کمپینهای بازاریابی غیر آمازون چگونه کار میکنند و بر فروشگاه آمازون تأثیر میگذارند. این پلتفرم شما را قادر می سازد تا استراتژی هایی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) و تبلیغات رسانه های اجتماعی را دنبال کنید تا ببینید چگونه بر فروش شما در آمازون تأثیر می گذارد.
Amazon Attribution چگونه کار می کند؟
قبل از اینکه به نحوه استفاده تبلیغکنندگان از Amazon Attribution بپردازیم، اجازه دهید به طور خلاصه به نحوه عملکرد آن بپردازیم. این پلتفرم از طریق پیوندهای آمازون Attribution که به عنوان URL های ردیابی نیز شناخته می شوند، عمل می کند. آمازون کارهایی را که افراد هنگام کلیک بر روی لینک و بازدید از فروشگاه شما انجام می دهند، ردیابی می کند.
میتوانید همه این دادهها را در داشبورد Amazon Attribution ببینید تا بفهمید مردم هنگام بازدید از فروشگاه شما چه میکنند تا بتوانید بازگشت سرمایه (ROI) و فروش خود را بهبود بخشید.
نحوه ایجاد پیوندهای آمازون Attribution
اکنون که می دانید این پلتفرم چگونه کار می کند، وقت آن است که برچسب های Amazon Attribution خود را ایجاد کنید. در اینجا نحوه ایجاد یک برچسب آمده است:
- روی نام تبلیغ کننده مربوطه کلیک کنید
- انتخاب کنید ترتیب جدید
- انتخاب کنید یک سفارش را تنظیم کنید
- محصولی را که می خواهید به آن پیوند دهید جستجو کنید
- کلیک اضافه کردن
- یک نام و شناسه برای تگ خود ایجاد کنید
- محل پیوند را انتخاب کنید
- URL کلیک را تنظیم کنید (محصول خود را در آمازون بیابید، URL را کپی کنید و جایگذاری کنید)
- کلیک ايجاد كردن
- تگ Amazon Attribution خود را کپی کنید و از آن استفاده کنید!
چگونه تبلیغ کنندگان می توانند از Amazon Attribution استفاده کنند
آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از برچسب های Amazon Attribution برای فروشگاه آمازون خود استفاده کنید؟ در اینجا سه نکته در مورد اینکه چگونه تبلیغکنندگان میتوانند به طور موثر از Amazon Attribution استفاده کنند آورده شده است:
1. تگ های جداگانه Amazon Attribution ایجاد کنید
اگر می خواهید با پیوندهای آمازون Attribution موفقیت را ببینید، با ایجاد پیوند برای هر کانال تبلیغاتی شروع کنید. این پلتفرم شما را قادر می سازد صدها برچسب ایجاد کنید، بنابراین می توانید برای هر کانالی که برای تبلیغ فروشگاه آمازون خود استفاده می کنید، یکی ایجاد کنید.
ایجاد تگ های جداگانه برای هر استراتژی به شما کمک می کند عملکرد آن را ببینید.
شما می توانید انتخاب کنید که حتی جزئیات بیشتری داشته باشید و یک برچسب برای هر کمپین ایجاد کنید تا معیارهای عملکرد منحصر به فرد مرتبط با هر یک را ببینید.
2. رفتار مشتری را تجزیه و تحلیل کنید
یکی از بزرگترین مزایای پیوندهای آمازون Attribution دیدن نحوه تعامل مشتریان با ویترین فروشگاه آمازون شما است. می توانید ببینید که آیا آنها محصولاتی را به سبد خرید خود اضافه می کنند، به دنبال محصولات مختلف می گردند یا بدون خرید آن را ترک می کنند.
شما باید از Amazon Attribution برای تجزیه و تحلیل رفتار و تعامل مخاطبان خود با ویترین فروشگاه آمازون خود استفاده کنید. میتوانید ببینید چه اقداماتی انجام میدهند و همچنین چه کسی آنها را انجام میدهد. این دادهها اطلاعاتی در مورد اینکه چه محصولاتی برای گروههای خاص جذاب هستند، چه کسانی بیشتر از شما خرید میکنند و موارد دیگر به شما ارائه میدهد.
3. نام های به یاد ماندنی برای برچسب های خود ایجاد کنید
احتمالاً فقط یک برچسب آمازون Attribution برای کسب و کار خود ایجاد نخواهید کرد. اگر از چندین استراتژی تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات خود در آمازون استفاده می کنید، پیوندهایی برای هر کانال ایجاد خواهید کرد. شما باید هر برچسب را به طور مناسب نامگذاری کنید، بنابراین پیدا کردن آن آسان است.
اگر به برچسب های خود یک نام عمومی مانند “برچسب 1” و “برچسب 2” بدهید، در به خاطر سپردن کدام یک از آنها مشکل خواهید داشت. نام عمومی مانند “رسانه های اجتماعی” نیز کمکی نمی کند، به خصوص اگر تبلیغات را از چندین پلت فرم رسانه های اجتماعی ردیابی کنید.
در عوض، نامهای مشخصی از تگهای Attribution آمازون، مانند «تبلیغات اینستاگرام» یا «تبلیغات نمایشی Google» را ایجاد کنید. این به شما کمک می کند هنگام تجزیه و تحلیل کمپین های خود سازماندهی شده باشید.
سوالات متداول Attribution Amazon
هنوز سوالاتی در مورد Amazon Attribution دارید؟ این سؤالات متداول را بررسی کنید!
آیا Amazon Attribution رایگان است؟
آره! برای استفاده رایگان در دسترس شماست.
چرا باید از پیوندهای آمازون Attribution استفاده کنم؟
استفاده از تگ های Amazon Attribution مزایای زیادی دارد. در اینجا دلیلی است که می خواهید از آنها استفاده کنید:
- شما با ارزش ترین کانال ها را شناسایی می کنید: این پلتفرم شما را قادر می سازد تا ببینید کدام کمپین ها و استراتژی ها باعث فروش در آمازون می شوند. می توانید ببینید چه چیزی بالاترین ROI را ایجاد می کند و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
- شما تصویر کامل را دریافت می کنید: Amazon Attribution برای مشاهده نحوه تعامل و تأثیر کمپینها با یکدیگر، انتساب کامل قیف را ارائه میکند.
- شما باعث فروش بیشتر می شوید: هدایت ترافیک به آمازون و یادگیری نحوه تعامل آن ترافیک با کسب و کار شما به شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشید.
- شما کمپین های خود را بهبود می بخشید: وقتی از برچسبهای Amazon Attribution استفاده میکنید، متوجه میشوید که چه کسی با ویترین فروشگاه شما تعامل دارد و چه کاری انجام میدهد. به شما امکان می دهد ببینید کدام کمپین ها به رشد ویترین فروشگاه آمازون شما کمک می کنند.
Amazon Attribution کجا موجود است؟
برای دسترسی به Amazon Attribution، باید در ثبت نام تجاری آمازون ثبت نام کنید، یا فروشنده، نویسنده KDP یا آژانسی با مشتری باشید که در آمازون می فروشد.
همچنین باید در یکی از کشورهای زیر زندگی کنید:
- ایالات متحده
- کانادا
- مکزیک
- اسپانیا
- فرانسه
- ایتالیا
- آلمان
- کشور پرتغال
- هلند
- انگلستان
- مصر
محدودیت های آمازون Attribution چیست؟
برچسبهای Amazon Attribution مزایای متعددی را ارائه میدهند، اما در کارهایی که میتواند انجام دهد محدود است.
با آمازون Attribution، نمی توانید هدف گذاری مجدد انجام دهید. این پلتفرم به شما امکان نمیدهد دادههای جمعآوریشده را به کانالهای تبلیغاتی خود بازگردانید، بنابراین نمیتوانید از آن دادهها برای هدفگیری مجدد کاربران استفاده کنید. شما فقط میتوانید از دادههای جمعآوریشده از Amazon Attribution برای کمپینهای آمازون استفاده کنید – دادهها نمیتوانند از پلتفرم خارج شوند.
Amazon Attribution چه چیزی را می تواند ردیابی کند؟
Amazon Attribution می تواند چندین کانال تبلیغاتی غیر آمازون را ردیابی کند. لیست شامل:
- جستجوی تبلیغات
- تبلیغات اجتماعی
- نمایش تبلیغات
- تبلیغات ویدیویی
- کمپین های ایمیلی
Amazon Attribution چه معیارهایی را دنبال می کند؟
برچسبهای Amazon Attribution شما معیارهای متعددی را دنبال میکنند، از جمله:
- کلیک می کند
- تبدیل ها
- بازدید از صفحه
- به سبد خرید اضافه می کند
- خریدها
همه این داده ها در یک گزارش قابل دانلود برای تجزیه و تحلیل شما گنجانده شده است.
برای ایجاد و ردیابی پیوندهای Amazon Attribution به کمک نیاز دارید؟
ایجاد تگ های آمازون Attribution یک راه عالی برای ردیابی فروش غیر تاثیر آمازون برای ویترین فروشگاه آمازون شما است. اما اگر هنوز در مورد تنظیم و ردیابی پیوندهای Amazon Attribution مطمئن نیستید، تیم ما در WebFX می تواند کمک کند.
با بیش از 25 سال تجربه در بازاریابی دیجیتال، ما می دانیم که چگونه کمپین های تبلیغاتی پولی را ردیابی کنیم و آنها را برای ایجاد نتایج بهتر بهینه کنیم.
علاوه بر این، ما شریک تبلیغات آمازون هستیم، به این معنی که میتوانیم به شما کمک کنیم محصولات خود را هم در پلتفرم آمازون و هم خارج از آن تبلیغ کنید.
اگر آماده افزایش فروش کسب و کار خود در آمازون هستید، ما آماده کمک هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بازاریابی ما برای آمازون، به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا همین امروز با شماره 888-601-5359 تماس بگیرید!