آمازون ویژگی ها و ابزارهای جدیدی را منتشر کرده است که توسعه محتوای خلاقانه را ساده می کند. هوش مصنوعی برای تبلیغات آمازون بخشی از استراتژی تبلیغات پولی آنها برای مشتریان است تا محصولات خود را در پلتفرم خود تبلیغ کنند. ابزارهای تقویتشده با هوش مصنوعی بخشی از استراتژی آمازون برای توانمندسازی برندها برای ایجاد تبلیغات جذاب بدون دردسر است و به کسبوکارهای کوچکتر اجازه میدهد در یک میدان بازی برابر با شرکتهای بزرگتر رقابت کنند.
بنابراین ویژگی جدید چگونه کار می کند؟ آیا می تواند به کسب نتایجی که از آمازون استفاده می کنند کمک کند؟
همانطور که هوش مصنوعی مولد تبلیغات آمازون را بررسی می کنیم، پاسخ ها و موارد دیگر را بیابید!
ویژگی های جدید هوش مصنوعی موجود در تبلیغات آمازون چیست؟
تصاویر و ویدئو دو تغییر عمده ای هستند که هوش مصنوعی در تبلیغات آمازون ایجاد می کند. اما تنها در دسترس بودن ویژگیها نیست که نحوه استفاده تبلیغکنندگان از تبلیغات آمازون را تغییر میدهد. سرعت و کارایی آنهاست.
این ابزارها به گروه منتخبی از تبلیغ کنندگان ایالات متحده معرفی شدند. در زمان ارائه این مقاله، برخی از ویژگی ها هنوز در حالت بتا در حال آزمایش هستند. این ابزارها بخشی از یک فشار گسترده تر برای تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی هستند و آمازون را برای رقابت با سایر پلتفرم هایی که دارای ظرفیت ویدئو هستند، قرار می دهند.
راه اندازی این ابزارها نشان دهنده نفوذ فزاینده هوش مصنوعی در تبلیغات است. هوش مصنوعی به برندها کمک میکند ضمن بهینهسازی هزینهها و کارایی کسبوکار، تقاضا برای محتوای با کیفیت بالا را برآورده کنند.
نکات کلیدی از هوش مصنوعی تبلیغاتی آمازون
- با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد تبلیغات آمازون می توانید در عرض چند دقیقه از یک تصویر محصول محتوا ایجاد کنید
- برای تولید ویدیوهای جذاب یا تصاویری با کیفیت بالا نیازی به بودجه تولید زیاد نخواهد بود
- شما می توانید چندین نسخه با ویژگی های سفارشی داشته باشید
- برای افزایش تعامل و جلب توجه بیشتر، از حرکت و موسیقی استفاده کنید که نرخ کلیک شما را بهبود می بخشد.
تصاویر با هوش مصنوعی تبلیغاتی آمازون
مولد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی آمازون ابزار جدیدی است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تصاویر ثابت محصول را به محتوای بصری پویا تبدیل کنند:
با ابزار هوش مصنوعی تبلیغات آمازون، میتوانید به سرعت تصاویر چشمنوازی برای نمایشهای حمایتشده، مکانهای تجاری حمایتشده و کمپینهای Fire TV ایجاد کنید. میتوانید چندین تنوع تصویر ایجاد کنید و مرتبطترین مورد را برای کمپین خود انتخاب کنید.
این ابزار همچنین شما را قادر می سازد تا با عناصر بصری سازگار شوید، مانند:
- گزینه های مختلف تم پس زمینه
- نام تجاری شرکت شما
- تبلیغات تعطیلات و فصلی
گسترش ویدیو با هوش مصنوعی تبلیغات آمازون
مولد ویدیو یک تصویر محصول ثابت را تنها در چند دقیقه به یک ویدیوی کوتاه و جذاب تبدیل می کند. مدت زمان هر ویدیو معمولاً بین 6 تا 9 ثانیه است. تبلیغکنندگان به ویژگیهای سفارشی دسترسی دارند، به عنوان مثال:
- تغییر سرفصل ها
- انتخاب موسیقی پس زمینه
- افزودن عناصر برندسازی
- انتخاب حداکثر چهار نوع مختلف ویدیو
این ابزارها پاسخی به چالشهای تبلیغکنندگان در تولید محتوای ویدیویی کارآمد و مقرون به صرفه هستند. ویدئو به روشی محبوب برای تبلیغ کنندگان برای تعامل با مصرف کنندگان، به ویژه آنلاین، تبدیل شده است. مصرف کنندگان این موضوع را تایید کرده اند و 89 درصد نشان داده اند که محتوای ویدیویی برند بیشتری می خواهند.
مزایای هوش مصنوعی برای تبلیغات آمازون
چرا هوش مصنوعی تبلیغات آمازون نتایج را برای کسب و کار شما افزایش می دهد؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد:
- افزایش تعامل: آمازون با ارائه محتوای ویدئویی و متحرک جذاب می تواند به برندها کمک کند تا توجه مشتریان را به طور موثرتری جلب کنند.
- بهبود بازگشت سرمایه (ROI): این ابزارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات آمازون به کسبوکارها کمک میکند تا هزینههای تولید را کاهش دهند، زیرا نیازی به استخدام تجهیزات یا خرج کردن پول با آژانس ندارند. نتیجه تبلیغات با کیفیت بالا است که باعث افزایش نرخ کلیک (CTR) و تبدیل می شود، اگرچه ممکن است به اندازه یک حرفه ای نباشد.
- گردش کار ساده: این ابزارها به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا داراییها را به سرعت تولید کنند و با ادغام مستقیم در مجموعه تبلیغاتی آمازون، چابکی کمپین خود را بهبود بخشند.
چگونه مشاغل می توانند از هوش مصنوعی برای تبلیغات آمازون استفاده کنند
اکنون فرصتهای جدیدی با ابزارهای تقویتشده هوش مصنوعی آمازون در دسترس است که به شرکت شما برای تعامل با مشتریان و ایجاد محتوای با کیفیت بالا کمک میکند.
این ابزارها به شرکتها در هر اندازهای اجازه میدهند تا از راههای زیر رقابتی باقی بمانند:
بهبود چابکی در استراتژی بازاریابی
کسب و کارها می توانند به سرعت تلاش های خود را با ابزارهای جدید تقویت شده با هوش مصنوعی افزایش دهند. چرا؟ زیرا همه آنها در اکوسیستم آمازون ادغام شده اند. میتوانید ویدیوها و تصاویر را در موقعیتهای برتر بدون تغییر پلتفرم پخش کنید.
اگر تبلیغات یا تبلیغات نمایشی شما عملکرد ضعیفی دارند، میتوانید کمپینها را بدون دردسر تغییر دهید. تولید سریع به شما امکان می دهد بدون سازماندهی عکسبرداری یا برنامه ریزی فیلم بیشتر تصمیمات حساس به زمان بگیرید.
شخصی سازی تجربیات مشتری در مقیاس
با ویژگی های جدیدی که به سرعت تصاویر بصری ایجاد می کند، می توانید محتوای تبلیغاتی خود را با رفتار مصرف کننده و مراجع هماهنگ کنید. به جای داشتن تصاویر با کیفیت بالا با هزینه های بالا و با بودجه محدود، می توانید تغییراتی ایجاد کنید که هر بخش را با همان مقدار هدف قرار دهید. متن و سرفصلها را میتوان با هر تبلیغ شخصیسازی کرد و تصاویر بصری مختلف میتوانند مزایای خاص محصول را بر اساس ترجیحات مشتری یا منطقهای برجسته کنند.
تغییرات و گزینه ها به شما امکان می دهد چندین گزینه را برای انجام تست A/B ایجاد کنید. شما می توانید عملکرد را بهینه کنید و تشخیص دهید که کدام تبلیغات یا تصاویر بصری از طریق آزمایش با اعداد کمتر مؤثرترین نتایج را دارند.
با خدمات بازاریابی WebFX برای آمازون حرفه ای شوید
با راه حل های مدیریت حساب کامل WebFX درآمد بیشتری از آمازون ایجاد کنید. تیم کارشناسان ما هر کدام در جنبه های مختلف کمپین های بازاریابی آمازون متخصص هستند. این بدان معناست که شما یک متخصص برای هر جنبه از استراتژی خود خواهید داشت.
به طور معمول، شما باید یک بخش کامل را استخدام کنید، اما در عوض، می توانید با WebFX برون سپاری کنید و در هزینه ها و منابع خود صرفه جویی کنید. با همکاری با ما، با یک شریک معتبر تبلیغاتی آمازون با چندین دهه تجربه شریک می شوید و به شما امکان دسترسی به طیف گسترده ای از راه حل های بازاریابی دیجیتال را می دهد.
اکنون با ما تماس بگیرید تا یک پیشنهاد مناسب برای رویکرد تبلیغات آمازون خود دریافت کنید!