اخبار از Google Marketing Live 2023

تجربیات تبلیغاتی جدیدی را با هوش مصنوعی مولد ارائه دهید

در Google I/O، قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مولد را به جستجو معرفی کردیم. این تجارب جدید جستجو را هوشمندتر و ساده‌تر می‌کند و جستجو همچنان نقطه‌ای پرش به بهترین‌های وب، از جمله کسب‌وکار شما خواهد بود. همانطور که آینده جستجو در حال تکامل است، آینده تبلیغات نیز متحول خواهد شد – فرصت های بیشتری برای رشد کسب و کار و نمایش نام تجاری شما به ارمغان می آورد.

این تجربه مولد جستجوی جدید (SGE) را می‌توان در آزمایشگاه‌های جستجو، مکانی برای دسترسی به آزمایش‌های جستجوی Google، پیدا کرد. در I/O، نشان دادیم که چگونه تبلیغات در بالا و پایین این تجربه جدید ظاهر می‌شوند. اکنون، در ماه‌های آینده، تبلیغات جستجو و خرید را آزمایش خواهیم کرد که مستقیماً در حالت عکس فوری و مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی ادغام می‌شوند. ما همچنین قالب‌های جدید بومی SGE را آزمایش خواهیم کرد که از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تبلیغات مرتبط و با کیفیت بالا که برای هر مرحله از سفر جستجو سفارشی می‌شوند، استفاده می‌کنند.

برای مثال، اگر فردی در جستجوی «فعالیت‌های خارج از منزل برای انجام در مائوئی» است و جستجو را محدودتر می‌کند تا درباره «فعالیت‌های بچه‌ها» و «موج‌گردی» بپرسد، ممکن است یک آگهی کاملا سفارشی برای سفر ببیند. برندی که کلاس های موج سواری را برای بچه ها تبلیغ می کند.

مثل همیشه، ما متعهد به شفافیت و متمایز کردن تبلیغات از نتایج جستجوی ارگانیک هستیم. هنگامی که تبلیغات جستجو ظاهر می‌شوند، همچنان برچسب‌های تبلیغاتی واضح و شفاف پیشرو در صنعت ما را با برچسب “اسپانسر شده” در متن سیاه پررنگ نشان می‌دهند.

مطالب پیشنهادی  5 اپلیکیشنی که در آسیا و اقیانوسیه و فراتر از آن جای خود را نشان می دهند
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور