بهینه سازی برای بررسی اجمالی هوش مصنوعی – Moz

اکنون، همانطور که اشاره کردم، در مورد بهینه سازی اخطارهایی وجود دارد. در حال ظهور است. مانند قطعه برجسته ای است که می خواهید در آنجا ظاهر شوید، اما لزوماً قرار نیست در پایین زیر به صورت ارگانیک ظاهر شوید. این خطر وجود دارد که اگر
شما در ارتباط خود به هم می خورید، این ممکن است بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد.

بنابراین اخطارهای دیگر، آنها آن را عقب انداخته اند. هیچ اطمینانی در مورد نحوه اجرای گوگل وجود ندارد. در ابتدا، آنها در همه جا پخش شدند. آنها همه انواع را دریافت کردند
نتایج واقعا بحث برانگیز و ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، مطبوعات بد زیادی دریافت کردند، و آن را به عقب برگرداندند، مانند تمام راه‌ها به 1% از جستجوها. اکنون، با گذشت زمان، من پیش‌بینی می‌کنم که آنها بیشتر عرضه شوند، اما در حال حاضر، آن‌جا نیست.

قسمت دوم ظواهر محدود است. همانطور که گفتم، در این مرحله فقط در 1٪ از جستجوها نشان داده می شود. بنابراین، آیا ارزش صرف وقت خود را دارد؟ این بخشی از استراتژی سئوی شماست و اینکه این کلمات کلیدی چقدر برای شما ارزشمند هستند. اگر در بین پنج رتبه برتر رتبه بندی نشده اید، شاید ارزش آن را داشته باشد که سعی کنید بهینه سازی کنید اگر در مقابل برندهای بزرگی هستید که واقعاً هیچ شانسی برای صعود به آنجا ندارید.

و سپس ویژگی های در حال تغییر را نیز خواهید داشت. ما چیزهایی مانند سؤالات بعدی را دیده ایم که قبلاً وجود داشت. حذف شدند. ما آنها را ندیده ایم. من انتظار دارم که آنها برگردند زیرا این یک نقطه فروش بزرگ بود، زیرا همه چیز در مورد زمینه سفر است و شما را از یک نمای کلی هوش مصنوعی به بعدی می برد، اما آنها رفته اند. آنها ممکن است برگردند، ما نمی دانیم.

نوسانات نیز وجود دارد. فقط به این دلیل که یک روز حاضر می شوید به این معنی نیست که فردا آنجا خواهید بود. این توسط هوش مصنوعی تولید شده است، بنابراین هر بار منحصر به فرد خواهد بود. از نظر تئوری، شما یکی از این افراد هستید، اما از این نظر کمی خطرناک است.

و همانطور که اشاره کردم، عواقب غیر عمدی درهم ریختن با آن ممکن است با جنبه های دیگر وب سایت خود درگیر شود.

بنابراین، مروری بر هوش مصنوعی، برای سئوکاران دشوار است. ما همیشه می‌خواهیم رتبه یک را کسب کنیم و در بالاترین رتبه قرار بگیریم، و وقتی صحبت از دیده شدن برند به میان می‌آید، ارزش زیادی دارد، اما اگر در نهایت به رتبه‌بندی شما لطمه بزند، و ظاهر نشوند و آن را از بین ببرند، و پس می دهند، آیا ارزشش را دارد؟ این برای شماست که تصمیم بگیرید با آن بازی کنید تا خودتان را امتحان کنید.

نام من گرت ساسمن است. من را در توییتر یا لینکدین، هر جا که شبکه های اجتماعی خود را ترجیح می دهید، پیدا کنید. من در اینستاگرام نیستم، پس بیایید به لینکدین بمانیم. صلح.

Source link