روندهای Adtech 2024: 7 چیز قابل انتظار

تکنولوژی تبلیغات، یا adtech، یک چشم انداز همیشه در حال تغییر است. مانند بقیه بازاریابی دیجیتال، هر ساله تغییرات و روندهای جدیدی را تجربه می کند – و همگام شدن با این تغییرات برای تجارت شما ضروری است. اگر در راس چیزها نباشید، از رقبای خود عقب خواهید افتاد.

برای این منظور، از این صفحه برای بررسی برخی از مهم‌ترین روندهای فناوری تبلیغات در سال 2024 استفاده می‌کنیم. دانستن این روندها برای جلوتر ماندن از منحنی‌ها مهم است، بنابراین حتی اگر هر یک از این روندها را دنبال نکنید. خودتان، حداقل از اهمیت آنها آگاه باشید.

هفت روند توسعه فناوری 2024 که به آنها خواهیم پرداخت، عبارتند از:

  1. داده های شخص اول
  2. هوش مصنوعی
  3. افزایش تبلیغات ویدیویی
  4. تمرکز بیشتر روی TikTok
  5. صدا و تلویزیون متصل
  6. هدف گذاری متنی
  7. تبلیغات درون برنامه ای

برای فهمیدن بیشتر همچنان بخوانید. سپس، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال، فقط مشترک خبرنامه الکترونیکی ما شوید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

1. داده های شخص اول

اولین مورد در لیست ما از گرایش‌های Adtech 2024 این است داده های شخص اول.

در نیمه اول سال 2023، گوگل اعلام کرد که قصد دارد کوکی‌های شخص ثالث را حذف کند – یعنی کوکی‌هایی که توسط وب‌سایت‌هایی غیر از آن‌هایی که بازدید می‌کنند در دستگاه کاربر قرار می‌گیرند. این تغییر برای کمک به بهبود حریم خصوصی کاربران ایجاد شده است و در طول سال 2024 اجرا خواهد شد.

در پی این تغییر، کسب‌وکارها به سمت اتکای بیشتر به کوکی‌های شخص اول حرکت می‌کنند – کوکی‌هایی که فقط در وب‌سایت‌هایی که کاربران واقعاً بازدید می‌کنند کار می‌کنند. این نشان دهنده تغییر در روش ردیابی و ذخیره سازی داده های کاربر است که به نوبه خود بر نحوه تنظیم هدف گذاری تبلیغات تأثیر می گذارد.

بینش کارشناسان از


کارلی آیس-کالینی
مدیر عملیات تبلیغات اجتماعی و رسانه ای WebFX

فعال‌سازی داده‌های شخص اول در سال ۲۰۲۴ مهم‌تر از همیشه خواهد بود. کسب‌وکارها زمانی برنده خواهند شد که از داده‌های مالکیت خود در قالب‌های تبلیغاتی در سراسر تجربیات دیجیتال استفاده کنند و مخاطبان را تقسیم کنند تا در زمان مناسب، در مکان مناسب و با پیام مناسب به افراد دسترسی پیدا کنند. “

2. هوش مصنوعی

یکی دیگر از بزرگترین گرایش‌های 2024 برای فناوری ادتک – جای تعجب ندارد – این است هوش مصنوعی (AI). هوش مصنوعی در بسیاری از زمینه‌های مختلف تجارت و دنیای بازاریابی، از جمله تبلیغات دیجیتال، موج‌های عظیمی ایجاد کرده است.

به طور خاص، بسیاری از کسب‌وکارها و آژانس‌ها احتمالاً در مدل‌های تبلیغاتی هوش مصنوعی مختص صنایع یا شرکت‌های خود سرمایه‌گذاری خواهند کرد. از این مدل ها برای ایجاد محتوای تبلیغاتی و همچنین برای اصلاح هدف گذاری تبلیغات و توزیع تبلیغات در کانال ها و کاربران مناسب استفاده می شود.

خوب یا بد بودن این روند جای بحث دارد. برای برخی از مشاغل، می تواند پاداش های قابل توجهی را درو کند. اما هوش مصنوعی هنوز تا حد زیادی قلمروی ناشناخته است، بنابراین می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که بیش از حد عمیق و بی‌ملاحظه در آن غوطه‌ور می‌شوند، فاجعه‌ای باشد. به همین دلیل، ممکن است ایده خوبی باشد که با یک آژانس حرفه ای همکاری کنید راه حل های هوش مصنوعی.

3. افزایش تبلیغات ویدیویی

با گذشت زمان، تبلیغات ویدیویی فقط محبوب تر و موثرتر شده است. این همیشه یک راه عالی برای جذب مخاطبان شما بوده است، اما امروزه با سرعت بیشتر اینترنت و افزایش تاثیر کانال‌هایی مانند رسانه‌های اجتماعی و یوتیوب، این امر حتی بیشتر صادق است. در سال های اخیر، هزینه تبلیغات ویدئویی به طور مداوم بالا رفته است در طول زمان.

انتظار می رود این روند در سال 2024 به طور کامل ادامه یابد و تبلیغات ویدیویی برجسته تر از همیشه شود. به نظر می رسد بسیاری از کسب و کارها آن را موثرتر از تبلیغات متنی یا تصویری می دانند.

4. تمرکز بیشتر بر TikTok

با ایجاد آخرین روند، TikTok در حال تبدیل شدن به یک کانال مهم برای بازاریابی و تبلیغات است. این پلتفرم تنها در چند سال اخیر بزرگ‌تر شده است و تبلیغ‌کنندگان به آن توجه کرده‌اند. سال 2023 سالی بود که بسیاری از کسب و کارها متوجه شدند پتانسیل تبلیغاتی TikTokو سال 2024 سالی خواهد بود که آنها از این پتانسیل استفاده خواهند کرد.

تبلیغات در TikTok چیزی شبیه به یک مرز جدید است که به جای آن چیزی که در یوتیوب یا سایر پلتفرم‌های اجتماعی پیدا می‌کنید، بر ویدیوهای کوتاه تکیه دارد. همچنین معمولاً سعی می‌کند حس معمولی‌تر و کمتر تولید شده ویدیوهای معمولی TikTok را تقلید کند.

5. صدا و تلویزیون متصل

ممکن است به نظر برسد که تبلیغات تلویزیونی یادگار روزهای گذشته هستند، اما این کاملاً درست نیست – تبلیغات تلویزیونی هنوز وجود دارند، آنها به سادگی به یک قالب جدید تبدیل شده اند. آن قالب به نام شناخته می شود تلویزیون متصل (CTV). تبلیغات CTV معمولاً از طریق پلتفرم‌های استریم نشان داده می‌شوند و بر خلاف تبلیغات تلویزیونی سنتی، می‌توان آن‌ها را بر اساس علایق کاربران خاص هدف قرار داد.

همین امر در مورد تبلیغات صوتی، که در محتوای صوتی مانند پادکست ها یا بین آهنگ ها در سرویس های پخش موسیقی ظاهر می شوند. درست مانند تبلیغات CTV، می توان آنها را به مخاطبان خاصی هدایت کرد تا به افرادی که احتمالاً به آنها پاسخ مثبت می دهند دسترسی پیدا کنند.

بینش کارشناسان از


کارلی آیس-کالینی
مدیر عملیات تبلیغات اجتماعی و رسانه ای WebFX

فرمت‌های تبلیغاتی صوتی و تلویزیونی متصل به عنوان فرصت‌هایی برای بازاریابان و کسب‌وکارها برای دستیابی به مخاطبان به شیوه‌هایی که از طریق سایر اشکال تبلیغات دیجیتال نمی‌توانند به رشد خود ادامه دهند.»

هر دوی این پیشرفت‌های تبلیغاتی چند سالی است که وجود داشته‌اند، اما با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، و انتظار می‌رود یکی از بزرگ‌ترین گرایش‌ها برای adtech در سال 2024 باشند.

6. هدف گذاری متنی

یکی دیگر از بزرگترین روندهای فناوری تبلیغات در حال حاضر این است هدف گذاری متنی. این یک روند جالب است، زیرا به هیچ وجه جدید نیست – از خود بازاریابی دیجیتال قدیمی تر است. اما با تصمیم گوگل برای حذف کوکی های شخص ثالث، بازاریابان به تعداد بیشتری به آن روی می آورند.

هدف گذاری متنی اساساً جایی است که به جای اینکه مستقیماً تبلیغات خود را برای کاربران خاص هدف قرار دهید، در عوض تبلیغات را در مکان هایی قرار دهید که مخاطبان هدف شما به آنها مراجعه می کنند. بنابراین، اگر تجهیزات قایق رانی می فروشید، تبلیغات در وب سایت های مرتبط با قایق سواری احتمالاً یک شرط مطمئن است.

این یک مفهوم بسیار ساده است که تبلیغ‌کنندگان برای سال‌ها انجام می‌دادند، اما به تازگی در سال 2024 مرتبط است.

7. تبلیغات درون برنامه ای

آخرین مورد در لیست ما از گرایش‌های فناوری 2024 تبلیغات درون برنامه‌ای است. نام این یکی تقریباً گویای همه چیز است – به تبلیغات آن اشاره دارد در برنامه های تلفن همراه ظاهر می شود. مانند برخی از روندهای دیگر در این لیست، تبلیغات درون برنامه ای چیز جدیدی نیست، اما در سال 2024 جذابیت بیشتری پیدا می کند.

دلیل موفقیت آمیز بودن تبلیغات درون برنامه ای این است که برنامه ها اغلب می توانند افراد را برای تماشای تبلیغات به صورت داوطلبانه تشویق کنند. به عنوان مثال، در یک بازی موبایل، ممکن است به کاربران این فرصت داده شود تا با تماشای تبلیغات 30 ثانیه ای زندگی خود را به دست آورند.

با درک موفقیت این روش، بسیاری از کسب و کارها با ورود به سال جدید، به این روند چسبیده اند.

ترافیک از طریق بازده تبلیغات PPC جذب می شود 50٪ تبدیل بیشتر نسبت به تبلیغات ارگانیک

آیا از PPC در تلاش های بازاریابی خود استفاده می کنید؟ بیا شروع کنیم.

راهنمای را مشاهده کنید

استراتژی adtech خود را با WebFX ارتقا دهید

اگر به دنبال راهی برای استفاده از این روندهای فناوری تبلیغات برای کسب و کار خود هستید، ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. در این صورت، می‌توانید با یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال مانند WebFX همکاری کنید.

ما بیش از 25 سال تجربه کسب درآمد برای مشتریان خود از طریق تبلیغات داریم و می توانیم همین کار را برای کسب و کار شما انجام دهیم.

علاقه مند به همکاری با ما برای ما خدمات adtech? فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور