Ads Data Hub به تبلیغکنندگان، آژانسها و شرکای سنجش کمک میکند تا تجزیه و تحلیل سفارشی کمپینها را انجام دهند و از حریم خصوصی کاربر محافظت کنند. بیش از 3000 برند، آژانس و شرکای سنجش از Ads Data Hub مبتنی بر ابر برای انجام تجزیه و تحلیل برای اهداف تجاری خاص خود استفاده می کنند.
مشتریان Ads Data Hub نیازهای متفاوتی دارند، بنابراین ما نقاط ورود تخصصی تری را برای شروع ایجاد کرده ایم. بازاریابان به ابزارهایی برای تعیین کمیت مسیر مصرف کننده برای خرید و توانایی فعال کردن مخاطبان جدید نیاز دارند. در همان زمان، شرکای اندازهگیری معیارهایی مانند قابلیت مشاهده ویدیو و دسترسی مخاطبان را ارزیابی میکنند.
برای ارائه تجربهای متناسبتر، با معرفی دو راهحل اختصاصی، تحولی را در پلتفرم اصلی Ads Data Hub معرفی میکنیم: Ads Data Hub برای بازاریابان و Ads Data Hub برای شرکای اندازهگیری.
راه حل های جدید برای نیازهای بیشتر
مرکز داده تبلیغات برای بازاریابان روش جدیدی را برای تبلیغ کنندگان و آژانس ها برای تجزیه و تحلیل داده های خود ارائه می دهد. با این راه حل، آنها می توانند به طور یکپارچه به بینش ها دسترسی داشته باشند تا نحوه خرید رسانه را بهتر اطلاع دهند. این به معنای تجربه ای ساده برای بازاریابان است که پرس و جوها را اجرا می کنند و داده های شخص اول خود را فعال می کنند.
به عنوان مثال، Riot Games از Ads Data Hub برای تحلیل های بازاریابی غنی تر استفاده کرد. این شرکت بینش خود را متمرکز کرد و آنها را با داده های Display & Video 360 و Campaign Manager 360 ترکیب کرد. این به Riot Games اجازه میدهد اعتبار را به نقاط لمسی مختلف تبلیغات نسبت دهد، بازده هزینه تبلیغات (ROAS) را به دقت اندازهگیری کند و معیار جدیدی ایجاد کند که نشان میدهد به ازای هر 1 دلار Riot Games که در رسانه Google خرج میشود، 2 دلار درآمد دریافت میکند. بازاریابان، مانند Riot Games، این تجزیه و تحلیل ها را به طور منظم انجام می دهند، با صدها هزار درخواست تنها در سال 2022.
با گذشت زمان، الگوهای جستجوی جدید، گردش کار خودکار، و بهروزرسانیهای گزارش، نیاز به منابع فنی اضافی را کاهش میدهد و زمان تولید اطلاعات بینش را کاهش میدهد – با برنامههایی برای پیادهسازی آشتی هویت آگهیدهنده ناشر، که به عنوان PAIR نیز شناخته میشود. علاوه بر این پیشرفتها، بازاریابان به زودی میتوانند بخشهای مخاطبان خود را در فهرست موجودی جدید، از جمله YouTube، فعال کنند. همانطور که انتظارات حفظ حریم خصوصی در حال تکامل است، ما به ساخت راه حل های بیشتری ادامه خواهیم داد که به تبلیغ کنندگان و آژانس ها امکان می دهد داده های شخص اول خود را با Ads Data Hub for Marketers اندازه گیری و فعال کنند.
مرکز داده تبلیغات برای شرکای اندازه گیری به شرکا یک نقطه دسترسی جدید برای ارائه خدمات اندازه گیری YouTube از طرف بازاریاب ها، تبلیغ کنندگان، آژانس ها یا ناشران می دهد. با این راهاندازی، ارائه اندازهگیری دقیق و ارائه اطلاعات آماری تقریباً همزمان برای شرکا آسانتر خواهد بود. برای بازاریابان، این بدان معناست که میتوانند با شرکای شخص ثالث مستقل برای محاسبه و گزارش عملکرد تبلیغات YouTube در دستگاهها، قالبها و معیارها کار کنند.
این خدمات اندازه گیری مستقل شخص ثالث از طریق اکوسیستم شریک رو به رشد ما در دسترس بازاریابان است. با Dynata و سایر فروشندگان، خدمات اندازهگیری را در Ads Data Hub گسترش دادهایم تا راهحلهای چندرسانهای را برای YouTube فعال کنیم. مشتریان میتوانند عملکرد کمپینهای YouTube را نسبت به سایر کانالهای رسانهای (از جمله تلویزیون خطی، تلویزیون پخش جریانی، یا منابع ویدئویی آنلاین) تجزیه و تحلیل کنند. شریک دیگر، DoubleVerify، علاوه بر اعتبارسنجی Ads Data Hub که سال گذشته اعلام شد، اعتبار قابلیت مشاهده ویدیوی YouTube را توسط شورای رتبهبندی رسانه (MRC) کسب کرده است.
در سال 2023 قصد داریم با شرکای جدیدی مانند iSpot و VideoAmp ادغام شویم و به لیست شرکای اندازه گیری که قبلاً با Ads Data Hub در دسترس است بپیوندیم.
تعهد به آینده ای با محوریت حریم خصوصی
بازاریابان و شرکای اندازه گیری از بررسی های دقیق حریم خصوصی که از داده های شخصی کاربران آنلاین محافظت می کند و در عین حال قادر به انجام تجزیه و تحلیل جامع هستند، سود خواهند برد. این تحلیلها، علاوه بر ایجاد بینش و فعالسازی مخاطب، همگی میتوانند با کاربران Ads Data Hub که فقط به دادههای انبوه دسترسی دارند، انجام شود. با سرمایهگذاری در راهحلهای حفظ حریم خصوصی که نیازهای خاص بازاریابان و شرکای اندازهگیری را برطرف میکند، مسیر اندازهگیری دقیق را در کمپینهای YouTube و Google ساده کردهایم.