با داشتن میلیون ها کاربر فعال در سراسر جهان ، برنامه Apple Maps می تواند نقش مفیدی در بهینه سازی موتور جستجوی محلی (SEO) و تعامل با مشتری داشته باشد. با این حال ، قبل از اینکه بتوانید از آن استفاده کنید ، باید ادعا کنید Apple Business Connect خود را ادعا کنید.
مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید؟ این راهنمای سریع توضیح می دهد که چگونه می توانید کسب و کار خود را به نقشه های اپل اضافه کنید تا با کاربران اپل ارتباط برقرار کنید و مشتریان جدید و بینش های استراتژیک را بدست آورید.
چک لیست سئو محلی چند مکان
دید خود را در نتایج جستجو تقویت کنید و با مخاطبان محلی ، اعتماد و شناخت در هر جامعه ای که در آن خدمت می کنید ، با مخاطبان محلی ارتباط معنی داری داشته باشید.
چگونه می توان تجارت خود را در نقشه های اپل بدست آورد
اگر نمی دانید چگونه می توانید تجارت خود را به Apple Maps اضافه کنید ، این روند کاملاً شبیه به ثبت نام در Google Maps است. فقط چند قدم طول می کشد.
1. یک Apple ID ایجاد کنید و وارد شوید
ثبت نام Apple Maps نیاز به شناسه اپل دارد. این فقط حسابی است که شما در تمام خدمات اپل مانند Maps ، Icloud و فروشگاه App استفاده می کنید.
برای ایجاد یک Apple ID ، به صفحه ورود به سیستم اپل مراجعه کنید. از طرف دیگر ، می توانید این روند را از طریق سایر پیشنهادات اپل ، مانند فروشگاه App انجام دهید.
به برخی از جزئیات اساسی ، از جمله:
- نام شما
- یک آدرس ایمیل
- یک رمزعبور ایمن
- سوالات امنیتی با پاسخ هایی که به یاد خواهید آورد.
2. به Apple Business Connect بروید
قدم بعدی برای ثبت نام مشاغل خود در Apple Maps بازدید از Apple Business Connect است. این سرویس رایگان به طور مشابه با نمایه تجارت Google کار می کند.
برای ایجاد نمایه خود ، به وب سایت Business Connect بروید و با استفاده از شناسه خود از مرحله قبلی وارد شوید.
در مرحله بعد ، برای دسترسی به داشبورد ، شرایط و ضوابط را بخوانید و موافقت کنید.
3. نوع تجارت خود را انتخاب کنید
هنگامی که برای اولین بار یک پروفایل Apple Business Connect ایجاد می کنید یا لیست کسب و کار خود را نقشه برداری می کنید ، باید اطلاعات اضافی را در اختیار شما قرار دهید تا بتواند تجارت شما را مشخص کند و آن را در جستجوهای مربوطه لیست کند. شما این کار را با انتخاب یک نوع تجاری مناسب انجام می دهید.
شما می توانید از میان بسیاری از انواع تجاری مانند سلامتی و سلامتی ، خرید و سرگرمی انتخاب کنید. دسته اصلی را انتخاب کنید که متناسب با شرکت شما باشد. در صورت لزوم ، دسته های اضافی را برای پوشش کلیه خدماتی که به مشتریان بالقوه ارائه می دهید ، انتخاب کنید. این به شما کمک می کند تا در مقابل مشتریان مرتبط تر قرار بگیرید.
همچنین به جزئیات مانند URL و آرم وب سایت خود و اطلاعات اساسی در تجارت نیاز دارید ، اما پس از انجام همه چیز ، می توانید تجارت خود را در Apple Maps ثبت کنید.
4. اگر قبلاً وجود دارد ، لیست خود را ادعا کنید
اگر کسب و کار شما از حضور برجسته سئو محلی برخوردار است ، ممکن است در حال حاضر لیستی داشته باشید ، و این باعث می شود سریعتر تجارت خود را در نقشه های اپل بدست آورید. با این حال ، شما باید با تأیید مالکیت خود ، این لیست را مطالبه کنید.
برای انجام این کار:
- به Apple Maps دسترسی پیدا کرده و تجارت خود را در نقشه های اپل جستجو کنید.
- “ادعا این مکان” را در لیست موجود انتخاب کنید.
- روند تأیید را دنبال کنید. این به طور معمول به یک تماس تلفنی ، پیام کوتاه یا ارسال مستندات نیاز دارد.
- تمام جزئیات ، مانند آدرس کسب و کار خود را مرور کنید (اپل گزینه ای را برای اصلاح همه چیز به شما می دهد ، دقیقاً مانند اینکه چگونه می توانید آدرس خود را در Google Maps تغییر دهید).
5. اگر وجود ندارد ، روی “اضافه کردن مکان جدید” کلیک کنید
اگر ثبت نام تجاری Apple Maps شما وجود ندارد ، می توانید با انتخاب گزینه در داشبورد ، مکان های جدیدی را در نقشه ها ایجاد کنید.
شما باید جزئیاتی مانند:
- نام تجاری
- مکان
- اطلاعات تماس ، از جمله تلفن تجاری خود.
- دسته تجارت.
- ساعات کاری
برای اثبات این کار ، باید روند تأیید را تکمیل کنید. لطفاً توجه داشته باشید که می تواند چند روز طول بکشد تا اپل این روند را نهایی کند ، و اپل همچنین ممکن است لیست نقشه های شما را بررسی کند تا اطمینان حاصل شود که این دستورالعمل ها را رعایت می کند.
6. پین مکان خود را تنظیم کنید
پس از ادعای یا اضافه کردن یک تجارت جدید ، می توانید با استفاده از پین موقعیت مکانی ، تجارت خود را در نقشه های اپل قرار دهید. دو روش برای انجام این کار وجود دارد:
- آدرس خود را وارد کرده و قرار دادن خودکار را تأیید کنید.
- پین را به صورت دستی قرار دهید.
ساده ترین گزینه این است که آدرس خود را وارد کنید ، روی نقشه بزرگنمایی کنید و اطمینان حاصل کنید که قرار دادن دقیق است. اگر نادرست است ، آن را تغییر دهید تا مشتریان بتوانند تجارت شما را به راحتی پیدا کنند.
7. اطلاعات کسب و کار خود را پر کنید
دانستن نحوه اضافه کردن یک تجارت به Apple Maps مهم است ، اما آنچه شما با لیست خود انجام می دهید همچنین بر میزان مؤثر بودن آن برای سئو محلی تأثیر می گذارد. علاوه بر جزئیاتی که در مراحل قبلی اضافه کرده اید ، مانند وب سایت و نوع تجارت خود ، باید اضافه کردن اطلاعاتی مانند:
- توضیحات تجاری
- عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا.
- جزئیات مربوط به امکانات (Wi-Fi ، پارکینگ و غیره).
- اطلاعات تماس اضافی
هنگام نوشتن محتوای طولانی تر ، مانند توضیحات ، کلمات کلیدی مناسب را برای به حداکثر رساندن مزایای سئو محلی درج کنید.
در اصل ، شیوه های بهینه سازی پروفایل Google Business را که در اینجا ارائه داده ایم ، دنبال کنید.
اهمیت کسب کسب و کار خود در نقشه های اپل
ثبت نام در Apple Maps آسان است و مشتریان خود را قادر می سازد هنگام خرید محلی ، تجارت خود را پیدا کنند. لیست اپل می تواند به یک صاحب مشاغل کمک کند:
- به کاربران دستگاه اپل برسید. Apple Maps سرویس نقشه پیش فرض در آیفون ها است – دستگاهی با سهم بازار بیش از 53 ٪ در ایالات متحده.
- تعامل با مشتری را بهبود بخشید. از طریق بررسی و سایر ویژگی ها ، Apple Business Connect به شما کمک می کند تا با مشتریان درگیر شوید و یک تصویر معتبر برند را حفظ کنید.
- به تجزیه و تحلیل مفید دسترسی پیدا کنید. بینش در مورد نحوه تعامل مشتریان با لیست شما می تواند به شما در اصلاح استراتژی های بازاریابی و نحوه تعامل با مشتریان کمک کند.
در حالی که در Google Maps مهم است ، ضرری ندارد که در نقشه های اپل نیز ذکر شود!
به مشتریان محلی کمک کنید تا با تجارت خود پیدا کنند و عاشق شوند
اگر تجارت شما به ترافیک پا یا مشتری های محلی متکی است ، در موفقیت استراتژی محلی سئو شما سوارکاری زیادی وجود دارد. خاموش کردن کمپین خود به شروع درست و بهینه سازی آن به طور منظم ضروری است – و فقط به لیست کسب و کار Apple Maps نیاز دارد. یک مشاوره رایگان SEO را با Verious رزرو کنید ، و ما به اطمینان از مشتریان کمک می کنیم تا با تجارت شما پیدا کنند و عاشق شوند.