با مصرف کل پخش جریانی که 36 درصد از سهم کلی تلویزیون را به خود اختصاص داده است، می توانید مطمئن باشید که مخاطبان خود را در تلویزیون متصل (CTV) پیدا خواهید کرد. ما متعهد هستیم که با ارائه بهترین فناوری تبلیغات دیجیتال – مانند ارسال پیام مناسب به مخاطبان مناسب – به صفحه تلویزیون، به شما کمک کنیم تجارب تبلیغاتی با کیفیت بالا را برای همه پخشکنندگان ارائه دهید. به همین دلیل است که در اوایل سال جاری، ما مخاطبان Google را با کمپین های CTV در Display & Video 360 معرفی کردیم.
کسبوکارهای موفق به روابط موجود با مشتری و اطلاعاتی که با میل به اشتراک میگذارند تکیه میکنند تا عملکرد را افزایش دهند. این اطلاعات که به عنوان داده های شخص اول شناخته می شود، می تواند مبنایی برای حفظ حریم خصوصی و راه های اثبات شده آینده برای ارتباط با مشتریان باشد. امروز ویژگیهای جدیدی را اعلام میکنیم تا بتوانید به مخاطبان شخص اول خود در دستگاههای CTV دسترسی پیدا کنید و بهطور خودکار کاربران بیشتری را پیدا کنید که شبیه مخاطبان اصلی شما هستند.
در حین تماشای CTV در ایالات متحده، با افرادی که می شناسید تعامل داشته باشید
اول، ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم که با مخاطبان شخص اول خود در دستگاه های تلویزیون متصل ارتباط برقرار کنید. اکنون، وقتی فهرست مخاطبان شخص اول را برای کمپین Display and Video 360 خود انتخاب میکنید، این فهرست بهطور خودکار واجد شرایط برای دستیابی به مشتریانی است که بیشترین مشارکت را در جریان پخش محتوای تلویزیونی متصل دارند. این یک راه آسان و موثر برای اطمینان از دسترسی شما به افرادی است که قبلاً با برند شما ارتباط دارند، در دستگاهی که در حال حاضر از آن استفاده می کنند.
بیایید بگوییم که شما یک برند لوازم آرایشی هستید که برای فصل تعطیلات آماده میشوید و میخواهید بر روی رابطه مستقیمی که با مشتریانی که برنامه شما را دانلود کردهاند، ایجاد کنید. با Display & Video 360، اکنون می توانید به این مخاطبان شخص اول دسترسی پیدا کنید، زیرا آنها در حال پخش برنامه های مورد علاقه خود در Disney، Tubi یا سایر ناشران ممتاز هستند.
بهره مندی از این قابلیت جدید آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مخاطبان شخص اول خود را انتخاب کرده و به سفارش درج یا مورد خط خود اضافه کنید، به همان روشی که برای وب و دستگاه های تلفن همراه انجام می دادید. Display & Video 360 بهطور خودکار شروع به دسترسی به افرادی میکند که با برند شما رابطهای برقرار میکنند، وقتی در CTV تماشا میکنند. این ویژگی اکنون برای همه تبلیغکنندگان در ایالات متحده در دسترس است، میتوانید با مراجعه به مرکز راهنمایی ما درباره نحوه عملکرد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.
به پخشکنندههای بیشتری شبیه به مخاطبان شخص اول خود در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید
هنگامی که با مخاطبان شخص اول خود درگیر شدید، دستیابی به افراد دیگری که رفتارها یا ویژگی های مشابهی با مخاطبان اصلی شما دارند، به شما کمک می کند عملکرد کمپین را افزایش دهید.
ما همچنین در حال راه اندازی گسترش مخاطب برای CTV هستیم. گسترش مخاطب دسترسی به افراد بیشتری را که برای کسب و کار شما مهم هستند و دستیابی به اهداف بازاریابی خود آسان می کند. با استفاده از سیگنالهای متنی و جغرافیایی، الگوریتم Display and Video 360 مدلی برای یافتن پخشکنندههای CTV که شبیه به مخاطبان اصلی شما هستند، ایجاد میکند.
بیایید به مثال برند زیبایی که تلاش می کند به خریداران فصلی مربوطه دسترسی پیدا کند، بازگردیم. اکنون می توانید گسترش مخاطب را برای مخاطبان شخص اول خود اعمال کنید و تبلیغات CTV را به پخش کننده هایی که شبیه به کسانی که برنامه شما را دانلود کرده اند نشان دهید.
اوایل سال آینده میتوانید از طریق کنترلهای موجود به ترتیب درج تلویزیون در Display & Video 360، گسترش مخاطب را در همه مناطق در سراسر جهان در Display و Video 360 فعال کنید.
این ویژگیهای جدید تنها برخی از راههایی هستند که ما به کسبوکارها کمک میکنیم با درگیرترین مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و به حریم خصوصی افراد احترام بگذارند. با ابداع راهحلهای اساساً جدید برای مخاطبان، مطمئن میشویم که آنها بهطور یکپارچه روی CTV کار میکنند و به شما امکان میدهند از رونق استریم حداکثر استفاده را ببرید.