40+ آمار بازاریابی مبتنی بر حساب در سال 2024 که باید بدانید

وقتی نوبت به جذب مشتری برای تبدیل شدن به مشتری می رسد، بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) ضروری است. این به شما کمک می کند تا کمپین های شخصی و هدفمند را برای حساب های خاص و مشتریان بالقوه متناسب با علایق و نیازهای آنها پیاده سازی کنید.

متقاعد نشده اید که ABM استراتژی مناسبی برای شرکت تجاری شما (B2B) است؟ ما فهرست نهایی 40+ آمار بازاریابی مبتنی بر حساب در سال 2024 را گردآوری کرده‌ایم تا به شما نشان دهیم چگونه این استراتژی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا درآمد بیشتری کسب کند.

در لیست آمار شگفت انگیز ABM خود، بررسی خواهیم کرد:

پس به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید!

پاداش: فراموش نکنید که در خبرنامه ما، Revenue Weekly، برای دریافت نکات و مشاوره رایگان ABM از کارشناسان برنده جایزه ما ثبت نام کنید!

ویدیوی ما را تماشا کنید: بازاریابی مبتنی بر حساب در 6 دقیقه توضیح داده شد

آمار بازاریابی مبتنی بر حساب: عمومی

چه تعداد از بازاریابان و شرکت های B2B از ABM برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده می کنند؟ بازاریابان ABM از چه تکنیک هایی استفاده می کنند؟ اگر در مورد آخرین روندهای بازاریابی مبتنی بر حساب کنجکاو هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

این آمار کلی بازاریابی مبتنی بر حساب در سال 2024 را بررسی کنید:

  1. دو تاکتیک اصلی که توسط بازاریابان ABM استفاده می شود، تحقیق در مورد حساب ها و شناسایی مخاطبین هدف است (منبع)
  2. رایج‌ترین معیاری که برای ردیابی موفقیت ABM استفاده می‌شود، کسب درآمد است (منبع)
  3. در صنعت B2B، تصمیمات فروش به طور متوسط ​​به نظر حدود هفت نفر از تصمیم گیرندگان بستگی دارد (منبع)
  4. به طور متوسط، شرکت ها 29٪ از بودجه بازاریابی خود را به ABM (منبع) اختصاص می دهند.
  5. 71 درصد از بازاریابان ABM از اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند (منبع)
  6. 69 درصد از سازمان هایی که از ABM استفاده می کنند، رهبر استراتژی ABM اختصاصی دارند (منبع)
  7. 64 درصد از استراتژی های ABM در پنج سال گذشته راه اندازی شده اند (منبع)
  8. 61٪ از بازاریابان محتوا را برای صنایع خاص طراحی می کنند (منبع)
  9. 57٪ از بازاریابان ABM می گویند که 1000 حساب یا کمتر را هدف قرار می دهند (منبع)
  10. 56 درصد از بازاریابان محتوا را برای رسیدگی به چالش ها و نیازهای خاص مشتریان بالقوه طراحی می کنند (منبع)
  11. 56 درصد از بازاریابان می گویند محتوای شخصی سازی شده کلید یک استراتژی موفق ABM است (منبع)
  12. 55٪ محتوا را برای درگیر کردن حساب ها در نقش های خاص تنظیم می کند (منبع)
  13. 43 درصد از بازاریابان می گویند مدیریت پیشرفته داده ها کلید یک استراتژی موفق ABM است (منبع)
  14. 42٪ از بازاریابان محتوای خود را برای افزایش تعامل حساب و ایجاد روابط بلندمدت شخصی می کنند (منبع)
  15. 38 درصد میانگین حساب هایی است که سازمان ها در یک زمان دنبال می کنند (منبع)
  16. 61% از بازاریابان B2B ABM را برای اهداف بازاریابی خود حیاتی می دانند (منبع)

    آمار بازاریابی مبتنی بر حساب: مزایای ABM

    از کمک به تبدیل مشتریان بالقوه بیشتر به مشتریان فعلی گرفته تا افزایش درآمد شما، چندین مزیت ABM برای شرکت‌های B2B وجود دارد.

    با این آمار چشمگیر در مورد مزایای ABM بیشتر بدانید:

  17. 208% میزان درآمدی است که می توان با استراتژی ABM افزایش داد (منبع)
  18. 170% میانگین افزایش ارزش قراردادهای سالانه از ABM (منبع) است.
  19. 97 درصد از بازاریابان می گویند ABM بازده سرمایه گذاری (ROI) بالاتری نسبت به سایر استراتژی های بازاریابی دارد (منبع)
  20. 91٪ از شرکت هایی که از ABM استفاده می کنند، میانگین اندازه معامله خود را افزایش می دهند، با 25٪ از آن شرکت ها افزایش بیش از 50٪ (منبع)
  21. 87 درصد از بازاریابان ABM می گویند ABM از سایر ابتکارات بازاریابی بهتر عمل می کند (منبع)
  22. 86 درصد از بازاریابان می گویند ABM نرخ برد را بهبود می بخشد (منبع)
  23. 85 درصد از بازاریابان می گویند که ABM به طور قابل توجهی در حفظ و گسترش روابط موجود با مشتری برای آنها مفید بوده است (منبع)
  24. 84 درصد از شرکت‌ها می‌گویند که پس از راه‌اندازی استراتژی ABM شاهد بهبودی در شهرت خود بودند (منبع)
  25. 83 درصد از بازاریابان می گویند ABM تعامل با حساب های هدف را افزایش می دهد (منبع)
  26. 80 درصد از بازاریابان می گویند ABM ارزش طول عمر مشتری را بهبود می بخشد (منبع)
  27. 79 درصد فرصت ها توسط شرکت ها به تلاش های ABM آنها نسبت داده می شود (منبع)
  28. 73٪ از کل درآمد توسط شرکت ها به تلاش های ABM آنها نسبت داده می شود (منبع)
  29. 62 درصد از بازاریابان می گویند که می توانند تأثیر مثبت را پس از اجرای یک استراتژی ABM اندازه گیری کنند (منبع)
  30. 60٪ از شرکت ها حداقل 10٪ افزایش درآمد را در سال اول استراتژی ABM خود گزارش می دهند (منبع)

    آمار بازاریابی مبتنی بر حساب: چالش های ABM

    در حالی که ABM می تواند به رشد شرکت شما کمک کند، برخی از کسب و کارها ممکن است در این مسیر با چالش هایی روبرو شوند.

    کار با یک آژانس بازاریابی باتجربه مبتنی بر حساب کاربری یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اجرای یکنواخت استراتژی ABM شما و ارائه بهترین نتایج برای شرکت شما است.

    این آمار بازاریابی مبتنی بر حساب را در زیر بررسی کنید:

  31. به گفته بازاریابان، رایج ترین چالش ABM ارائه یک تجربه شخصی است (منبع)
  32. سه چالش اصلی ABM ارائه یک تجربه شخصی، دانستن نحوه انتخاب حساب‌های هدف و دانستن اینکه از چه محتوایی استفاده کنید (منبع) است.
  33. 37 درصد از بازاریابان دریافت منابع کافی برای تخصیص به تلاش های ABM را چالش برانگیز می دانند (منبع)

    آمار بازاریابی مبتنی بر حساب: تراز فروش و بازاریابی

    یکی از بزرگترین مزایای اجرای استراتژی ABM این است که به شما کمک می‌کند تیم‌های فروش و بازاریابی خود را با هم هماهنگ کنید تا معاملات بیشتری را برای کسب و کار خود ببندید.

    آمار فروش و همسویی بازاریابی شگفت انگیز را در زیر کاوش کنید:

  34. 58٪ از بازاریابان B2B معاملات بزرگتری را با ABM تجربه کردند (منبع)
  35. 56% از بازاریابان B2B انتظار دارند که بین فعالیت های بازاریابی و فروش با ABM (منبع) همسویی محکم تری انجام شود.
  36. 67 درصد نشان می‌دهد که کسب‌وکارهایی که فروش قوی و همسویی بازاریابی قوی‌تری دارند، در بستن معاملات چقدر مؤثرتر هستند (منبع)
  37. 50% میزان زمان تلف شده فروش را می توان در جستجوی غیرمولد با ABM کاهش داد (منبع)
  38. 36٪ میزان حفظ مشتری شما با همسویی تیم بازاریابی و فروش از تلاش های ABM چقدر می تواند افزایش یابد (منبع)
  39. 20٪ از حساب های هدفمند با ABM به فرصت های فروش واجد شرایط تبدیل می شوند (منبع)
  40. 6% این است که با همسو کردن تیم های فروش و بازاریابی خود با ABM (منبع) چقدر بیشتر از اهداف درآمدی خود فراتر خواهید رفت.

آمار بازاریابی مبتنی بر حساب: آینده ABM

آیا نمی دانید آخرین روندهای بازاریابی مبتنی بر حساب در آینده چگونه تغییر می کند؟ این آمارهای چشمگیر بازاریابی مبتنی بر حساب را برای سال 2024 در زیر بررسی کنید:

  1. انتظار می رود بازار جهانی ABM تا سال 2027 از 1.6 میلیارد دلار فراتر رود (منبع)
  2. 150% انتظار می رود تلاش های ABM در بین شرکت های B2B چقدر رشد کند (منبع)
  3. 47 درصد از بازاریابان B2B از ABM برای بهبود کارایی بازاریابی و افزایش بازگشت سرمایه (ROI) استفاده می کنند (منبع)
  4. 49 درصد از بازاریابان اهداف خود را تغییر داده اند تا بیشتر روی رشد تجارت خود با حساب های موجود تمرکز کنند (منبع)
  5. یک سوم از بازاریابان در مراحل برنامه ریزی برای اجرای استراتژی ABM هستند (منبع)

WebFX به شرکت هایی مانند شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسند

«دپارتمان بازاریابی ما دارای بسیاری از شاخص‌های عملکرد کلیدی است که WebFX همیشه به ما کمک کرده است به آنها دست پیدا کنیم… WebFX همیشه سخت کار کرده است تا مطمئن شود که ما آنچه را که از شراکت نیاز داریم دریافت می‌کنیم، نه فقط آنچه ممکن است بهترین نتیجه به نظر برسد. ”

HydroWorx

مطالعه موردی را ببینید

از این آمار ABM الهام گرفته اید؟

از این آمارهای بازاریابی مبتنی بر حساب الهام گرفته اید؟ آماده شروع کمپین خود هستید اما زمان یا منابع لازم برای مدیریت آن را ندارید؟ WebFX می تواند کمک کند!

آژانس بازاریابی مبتنی بر حساب ما در کمک به شرکت‌های B2B مانند شما تخصص دارد تا مشتریان جدید را جذب و تبدیل کنند تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید.

در واقع، تنها در چند سال گذشته، ما بیش از 10 میلیارد دلار درآمد برای مشتریان داشته ایم. و ما می توانیم به شرکت شما در رسیدن به اهداف تجاری شما نیز کمک کنیم.

آیا می‌خواهید در مورد اینکه چگونه خدمات بازاریابی مبتنی بر حساب ما می‌تواند کسب‌وکار شما را به ارتفاعات جدیدی سوق دهد بیشتر بدانید؟ با ما تماس بگیرید تا از طریق تماس با ما چت کنید 888-601-5359. ما نمی توانیم صبر کنیم تا از شما بشنویم!

Source link