توصیه های سیاستی جدید برای مبارزه با کلاهبرداری و کلاهبرداری

کلاهبرداری های آنلاین می تواند بر هر کسی تأثیر بگذارد و در سال های اخیر در حال افزایش بوده است. تنها در ایالات متحده، بیش از 21 میلیون نفر در سال گذشته قربانی کلاهبرداری شدند، در حالی که 78 درصد از کاربران تلفن همراه حداقل یک کلاهبرداری را تجربه کردند. از اولین روزهای Google، ما تیم‌هایی داشته‌ایم که از طریق مبارزه با کلاهبرداری‌ها و کلاهبرداران، از کاربران محافظت می‌کنند. متأسفانه، کلاهبرداری‌هایی که اغلب توسط گروه‌های جنایت سازمان‌یافته فراملی انجام می‌شوند، چالشی فزاینده برای اینترنت، افرادی که از آن استفاده می‌کنند و مقامات مجری قانون در سراسر جهان را به همراه دارد. به همین دلیل است که امروز مقاله سفیدی را با توصیه‌های سیاستی منتشر می‌کنیم که چگونه می‌توانیم با هم به طور مؤثرتر با کلاهبرداری‌ها مقابله کنیم.

گوگل سابقه طولانی در توسعه ابزارها و تکنیک های مبارزه با کلاهبرداری ها و کلاهبرداران، از جمله با استفاده از آخرین فناوری هوش مصنوعی دارد. تیم های ما ابزارهای پیشرو در صنعت را توسعه داده اند که به طور موثر با کلاهبرداران مقابله می کند، از جمله مسدود کردن فعالانه 99.9٪ از هرزنامه ها و بدافزارها در Gmail و مسدود کردن تماس های خطرناک در Android و Messages. تنها در سال 2023، ما بیش از 5.5 میلیارد تبلیغات را به دلیل نقض خط‌مشی‌های خود مسدود یا حذف کردیم، و بسیاری از کلاهبرداری‌ها و تاکتیک‌های مختلف را به تصویر کشیدیم. و در حالی که ما در حال توسعه فناوری برای مبارزه با این کلاهبرداری ها هستیم، همچنین به طور منظم برای جلوگیری از بازیگران بد و ایجاد سابقه قانونی که به ما امکان عمل می دهد، دعوی قضایی مثبت تشکیل می دهیم.

اما، هیچ سازمانی به تنهایی نمی تواند با کلاهبرداری ها مبارزه کند. ما متعهد به همکاری با دیگران برای مبارزه با کلاهبرداری ها و مجرمان پشت سر آنها هستیم. در ماه اکتبر، یک مشارکت جهانی را اعلام کردیم که بستری برای به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کلاهبرداری و کلاهبرداری ایجاد می کند. تیم‌های گوگل برنامه‌ای را برای سازمان‌های خبره ایجاد کردند تا نقض‌های خط‌مشی را گزارش کنند و یک مشارکت آزمایشی را در سنگاپور راه‌اندازی کردند که تاکنون نزدیک به 900000 نصب برنامه پرخطر را مسدود کرده است. و، ما اولین مشاوره کلاهبرداری خود را منتشر کردیم تا جدیدترین روندها و تاکتیک های کلاهبرداری و کلاهبرداری آنلاین را برجسته کنیم.

امروز، توصیه‌های خط‌مشی و فراخوانی برای اقدام برای نحوه همکاری دولت‌ها، ارائه‌دهندگانی مانند Google و صنایع آسیب‌دیده برای مبارزه با این تهدید به اشتراک می‌گذاریم:

1. همکاری و اشتراک گذاری را فعال کنید

برای مبارزه موثر با ماهیت پیچیده و فرامرزی کلاهبرداری‌های آنلاین، دولت‌ها باید اشتراک‌گذاری اطلاعات را در میان سهامداران کلیدی از جمله آژانس‌های مجری قانون، مؤسسات مالی و شرکت‌های فناوری ترویج دهند. با توجه به اینکه اکثر کلاهبرداری ها ماهیت فراملی دارند، این اشتراک گذاری اطلاعات باید نه تنها در داخل کشورها، بلکه در سراسر مرزهای ملی انجام شود. چنین همکاری‌هایی دولت‌ها را قادر می‌سازد تا به طور مؤثرتری شبکه‌های کلاهبرداری جنایی را بررسی و از بین ببرند.

علاوه بر این، دولت‌ها باید فعالانه از سازمان‌ها و ابتکارات بین‌المللی برای مبارزه با کلاهبرداری‌ها، مانند اتحاد جهانی ضد کلاهبرداری (GASA) حمایت کرده و در تقویت آن مشارکت کنند. این شامل اشتراک‌گذاری تخصص و اطلاعات از طریق مکانیسم‌هایی مانند تبادل سیگنال‌های جهانی جدید (GSE) است که توسط Google با GASA و DNSRF تأسیس شده است، و مشارکت در تلاش‌های مشترک برای توسعه و اجرای استراتژی‌ها و اقدامات موثر ضد کلاهبرداری در مقیاس جهانی.

2. ایجاد انگیزه برای اقدام در سراسر جامعه

دولت‌ها باید چارچوب‌های قانونی ایجاد کنند که کلاهبرداری را به‌طور واضح به عنوان فعالیت غیرقانونی تعریف کند و ظرفیت اجرای قانون را برای اقدام علیه آنها تقویت کند. آنها همچنین باید مشوق‌های مناسبی مانند محافظت از سامری خوب برای شرکت‌هایی که گام‌های پیشگیرانه برای شناسایی، پیشگیری و کاهش کلاهبرداری در پلتفرم‌های خود برمی‌دارند، ارائه دهند. این حمایت‌ها همچنین باید شرکت‌ها را تشویق به سرمایه‌گذاری و استفاده از فناوری‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه برای مبارزه با کلاهبرداری بدون ترس از عواقب قانونی ناروا برای اقدامات انجام شده با حسن نیت کند.

پیشرفت‌های هوش مصنوعی پتانسیل قابل توجهی را برای افزایش تلاش‌های شناسایی و پیشگیری از کلاهبرداری ارائه می‌دهد. دولت‌ها و سازمان‌های بخش خصوصی باید سرمایه‌گذاری در تحقیق، توسعه و استقرار فناوری‌های هوش مصنوعی مسئول را که می‌تواند به طور موثر تهدیدات کلاهبرداری را شناسایی و مقابله کند، اولویت‌بندی کنند. این شامل ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص زودهنگام الگوهای کلاهبرداری، شناسایی فعال حساب‌ها و فعالیت‌های تقلبی، و تجزیه و تحلیل بلادرنگ تکنیک‌های کلاهبرداری در حال تکامل است.

3. سرمایه گذاری در آموزش و حفاظت از کاربران

در کنار سیاست‌ها و حمایت‌های محصولی که کسب‌وکارها اعمال می‌کنند، آموزش عمومی نقش مهمی در توانمندسازی افراد برای محافظت از خود در برابر کلاهبرداری دارد. با سرمایه گذاری در کمپین های آگاهی دهی پایدار و هدفمند، دولت ها و صنعت می توانند شهروندان را به دانش و ابزارهای مورد نیاز برای شناسایی و اجتناب از کلاهبرداری مجهز کنند و در نتیجه تاثیر کلی فعالیت های تقلبی را کاهش دهند.

مبارزه با کلاهبرداری یک تلاش تیمی است. همانطور که به سال 2025 می رویم، به نوآوری در ابزارها و تکنیک ها برای جلوگیری از کلاهبرداری و فریب کاربران توسط بازیگران بد ادامه خواهیم داد. ما همچنین به همکاری خود با دیگران در سراسر صنعت و دولت ها ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین شیوه ها و اطلاعات را در مبارزه با کلاهبرداری ها به اشتراک می گذاریم، از جمله گرد هم آوردن ذینفعان از طریق مجموعه ای از اجلاس های سران با تمرکز بر اجرای فرامرزی، و گام برداشتن. استفاده ما از تبادل سیگنال جهانی و سایر ابزارها را افزایش دهیم.

Source link